he jongens hier weer wat pic's van me niewste gadget 

zonder rook nog hier

gestabilizeerde lab voeding voor de laser

zonder rook nog hier

Ik zag, ik nam en ik kwam...
I'm still your father luke......Op dinsdag 23 april 2002 17:22 schreef Alphega het volgende:
Oke leuk? Beetje Darth Vader spelen.
Ja, wat ga je er mee doen???Op dinsdag 23 april 2002 17:00 schreef G1itch het volgende:
En wat ga je daarmee doen?
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
met voeding er aan lolOp dinsdag 23 april 2002 18:22 schreef Terr het volgende:
Op je huis-tuin-en-keuken geweer zetten natuurlijk, is weer eens wat anders dan dat eeuwige rode lichtje
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij geilen vrouwen nie echt op laser, alleen als het hun tieten groter of hun gezicht mooier kan maken. bij wijze vanje moet hem mee kunnen nemen naar de vrouwen
Verwijderd
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
"People should know when they're conquered..."
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
met z'n lego er naastOp dinsdag 23 april 2002 16:58 schreef subgrafix3d het volgende:
NASAOp dinsdag 23 april 2002 19:25 schreef Benadski het volgende:
Leuk hoor, beetje zonde van t geld alleen...
Btw, ik zoek nog een 5Megawatt (output power) IR laser om bij regen wolken te verdampen, weet iemand een goedkope leverancier?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Hey nix tegen lego heOp dinsdag 23 april 2002 20:40 schreef nrg het volgende:
[..]
met z'n lego er naast
GOT is inOp dinsdag 23 april 2002 22:55 schreef mightyspawn het volgende:
duplo is in
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lego is gewoon onmisbaar tegenwoordigOp dinsdag 23 april 2002 20:40 schreef nrg het volgende:
[..]
met z'n lego er naast
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq