Zwarte balken zijkant monitor...

Pagina: 1
Acties:

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 09:16
De monitor van mijn 2e computer, een P2 in mijn netwerk, is doorgebrandt :'(. Dus mijn pa haalt via via een brakke monitor (smile) oud 1990 of zo waar van die mooie draaiknoppen onder zitten om de positie van het scherm te bepalen. Alleen de breedte van het scherm is niet in te stellen :(. De comp draait onder WinME. Valt dat misschien ergens in te stellen?

tvw

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dat gaat alleen met de monitor..

• iets
Op dinsdag 23 april 2002 16:34 schreef Erazzzer het volgende:
Dat gaat alleen met de monitor..
Neuhh hoor want eerst draaide ie onder Win98 en toen kon ik het wel. Ik ben alleen het CDtje kwijt...

tvw

Verwijderd

Heeft volgens mij niks met drivers te maken.:? Als de monitor als Plug & Play monitor installeerd moet er ook goed instelbaar zijn.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
goede drivers kunnen ook videoinstellingen wijzigen, ik had het ook met me hercules terminator 3d, daarmee kon je het beeld breder/smaller maken etc , heel vaag maar waar

• iets
Op dinsdag 23 april 2002 17:42 schreef Gerke2002 het volgende:
Heeft volgens mij niks met drivers te maken.:? Als de monitor als Plug & Play monitor installeerd moet er ook goed instelbaar zijn.
Hij staat als Standaardmonitor in het apparaatbeheer.
Op dinsdag 23 april 2002 17:45 schreef richardkraal het volgende:
goede drivers kunnen ook videoinstellingen wijzigen, ik had het ook met me hercules terminator 3d, daarmee kon je het beeld breder/smaller maken etc , heel vaag maar waar
Met een VooDoo2 gaat dat niet werkenAfbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/usehead.gif

tvw

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:39

MaNdM

1000-dingen-doekje

refresh rate kan een heleboel uitmaken trouwens, stel die even goed in, gewoon ff uitproberen...

Ik hoop niet dat je mensen gaat gijzelen :D

To be determined...

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

Het is iig geen driver kwestie maar puur hardware..

Soms zitten er op of in de monitor (achterkant) wat gaten waar je eventueel die instellingen kan doen...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er zit vaak wel een regeling voor de beeldbreedte in de monitor, maar om daar bij te kunnen moet je hem openmaken. Het kan ook zijn dat de lijnfrequentie eigenlijk wat hoger is dan hij aan kan. Probeer eens een lagere resolutie/refreshrate en kijk of het beter wordt.

• iets
Op dinsdag 23 april 2002 19:59 schreef polaris het volgende:
Er zit vaak wel een regeling voor de beeldbreedte in de monitor, maar om daar bij te kunnen moet je hem openmaken. Het kan ook zijn dat de lijnfrequentie eigenlijk wat hoger is dan hij aan kan. Probeer eens een lagere resolutie/refreshrate en kijk of het beter wordt.
eeh leuk maar daar heb ik echt geen verstand van
en die verhalen die ik hoor over opengemaakte monitoren met 15.000 volt motiveren me ook niet echt...

tvw

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op dinsdag 23 april 2002 23:38 schreef joshuasioso het volgende:

[..]

eeh leuk maar daar heb ik echt geen verstand van
en die verhalen die ik hoor over opengemaakte monitoren met 15.000 volt motiveren me ook niet echt...
Er zit zelfs 25.000 volt in. Als je er geen verstand van hebt gewoon maar dicht laten. Je kunt het nog iemand vragen die er wel meer van weet. Zo niet, dan zit er niets anders op dan een andere te nemen. Een tweedehands 14-inch kun je trouwens voor een prikkie krijgen.

Verwijderd

Gebruikt iets van Powerstrip ofzo, daar kun je ook redelijk veel mee instellen, alleen geen idee of dat ook bij jou gaat werken...
Pagina: 1