koeitjes op werk

Pagina: 1
Acties:

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik ben sinds vrijdag ook begonnen met RC5 en probeer ook op het werk wat koeitjes te assimileren (te weten 3x PIII-700 en nog een paar laptopjes :) ) en deze hebben een continu verbinding met Inet maar alleen over poort 80, terwijl de client over poort 2064 gaat en dus elke keer een time-out krijgt, is dit ergens in te stellen of moet ik met mail gaan werken??

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb speciaal een proxy opgezet die ook poort 80 ondersteund, dit is proxy80.dsmarty.com (U raadt het al, op poort 80), deze flushed direct door naar de hoofdproxy, de stats hiervan kan je vinden op www.dsmarty.com

• Lars
zoek je nog teamleden?? Ik heb weinig zin om zelf een proxy op te zetten maar ik moet wel van mijn packets af en als dat op jouw proxy kan is dat wel ideaal.En andere vraag, hoe kan ik de client hidden draaien, zodat hij niet in de systray komt te staan??

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 11:01 schreef DSmarty het volgende:
Ik heb speciaal een proxy opgezet die ook poort 80 ondersteund, dit is proxy80.dsmarty.com (U raadt het al, op poort 80), deze flushed direct door naar de hoofdproxy, de stats hiervan kan je vinden op www.dsmarty.com[/quote]thnx DSmarty, maar nu krijg ik dus het volgende:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[Sep 25 09:14:41 UTC] Connected to proxy80.dsmarty.com:80 via HTTP proxy 172.26.10.4:8080
[Sep 25 09:14:41 UTC] FetchRC5::Unable to send request (-1.168).[/quote]Het is iig meer dan ik ooit kon doen vanaf mijn werk, maar nog niet optimaal dus. :(
Iemand nog ideeen?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Welkom }:O

dnetc -install
dan komt ie in het register en start auto op, je ziet hem niet in tray en ook niet in lijst ctrl-alt-del

dsmarty heeft een publieke proxy, dus daar kan iedereen flushen

• DSmarty
  • Niet online
Thx, Scraper ;)

Mijn proxy is inderdaad een openbare proxy, dus iedereen van DPC kan daar flushen!

Voor het probleem met de proxy-firewall:

Stel je client in op http proxy, en zet uuencoding op 7BIT. (dus gewoon uuencoding enablen). Dan werkt het waarschijnlijk wel!)
DNETC.INI instellingen. (die jij waarschijnlijk dient te gebruiken)

[networking]
nofallback=false
autofindkeyserver=no
keyserver=proxy80.dsmarty.com:80
firewall-type=http
firewall-host=172.26.10.4:8080
encoding=uue

plus natuurlijk je overige dingen in je dnetc.ini.. suc6

• Lars
dus mijn *.ini ziet er nu zo uit :

[parameters]
id=xxxxx@xx.xx
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

[rc5]
preferred-blocksize=33

[networking]
nofallback=false
autofindkeyserver=no
keyserver=proxy80.dsmarty.com:80
firewall-type=http
firewall-host=172.26.10.4:8080
encoding=uue

Dat zou het moeten doen?
Het vreemde is nl dat ik niet de optie heb bij mijn koe om te configuren, ik bedoel de optie staat er wel maar is grayed out. Moet ik nou alles in de ini-file aanpassen? En hoe krijg ik de client hidden nadat ik hem geinstalleerd heb?

• DSmarty
  • Niet online
Hidden:

dnetc.exe -hide -install
en dan dnetc.exe -restart (dan reinitialiseert ie, en issie meteen hidden)
draait hij nog niet, dan gewoon dnetc -hide -install en dan dnetc -svcstart

Je kunt wel configgen --> dnetc.exe -config

• Lars
Ok, dat hidden draaien lukt nu, maar ik kan nog steeds geen proxy bereiken , ik kan toch ook via mail de buffers updaten en legen of moet ik dan via floppy's gaan werken?

• DSmarty
  • Niet online
Hmmz, als je zegt hoeveel K/dag of K/week jij nodig hebt, dan mail ik ze wel naar je, kan jij de buffout's terugmailen, en flush ik hier wel voor je!

• Lars
nou,'t gaat om 3 PIII-677 die 24/7 gaan draaien. De keyrate valt redelijk tegen omdat er een virusscanner opdraait en SafeGuardEasy,maar ik weet verder niet wat zo'n pentium kan draaien??? Mijn laptop kan ik thuis wel flushen, das geen probleem.

• Lars
'Tis al opgelost, zie mijn user-icoon!
Pagina: 1