Toon posts:

Evo n600c wil niet opstarten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn collega komt vandaag op het werk met een defecte Compaq Evo n600c. Ik heb er ff naar gekeken maar hij wil gewoon niet opstarten.
Nu probeert ie zichzelf de hele tijd op te starten. Eerst springen de aan/uit led samen met de lock ledjes aan, daarna springt ie over naar de ide led en dan kapt ie ermee:?
Hij springt wel aan als ik de standby knop en de aan/uit schakelaar tegelijk ingedrukt houd springt ie wel aan, maar om hem aan te houden moet ik ze beide ingedrukt houden|:(

Hoop dat iemand me verder kan helpen:)

P.S. W2K is het gebruikte b.systeem.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
compaq heeft wel eens problemen met de printplaat die onder de power knopjes zitten (v300/e500)

als je hem moeilijk aan krijgt kan het aan de accu liggen of die printplaat

Verwijderd

Als ik jou was zou ik de garantie gewoon inschakelen en verder niet verder prutsen aan die Compaq. Als je een Carepaq hebt afgesloten komen ze dat zelfs onsite repareren voor je.
Je kan ook nog bellen naar 09001681616 als je de garantie niet wil gebruiken...

- Succes

Verwijderd

Beste mijnheer,

Dit probleem heb ik ook gehad met mijn laptop precies hetzelfde model. Wat bij mij toen het probleem heeft opgelost was om stroom van de laptop af te halen, dan accu eruit en dan paar keer op fn + F12 drukken en verolgens de laptop weer aansluiten op de netstroom zonder batterij en dan opstarten en weer afsluiten, hiermee zou je dan de bios resetten ofzo volgens diegene die het mij vertelde. Hierna is de laptop getest omdat ik hem voor reparatie had opgestuurd en scheen het probleem opgelost te zijn.

mvg Koen