Toon posts:

tankspel

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net die topic "door welk spel ben jij ontmaagd?" en ook daar heb ik het spel wat ik echt al een half jaar zoek niet gevonden...

Ik weet de naam niet precies. Het was een spel waarin je verschillende kleuren tanks kon zijn en die met verschillende wapens konden schieten, zoals een nuke enz. Dit allemaal op een groene bodem. Landschappen werden steeds anders. Het zal iets van ehm...8 to 10 jaar oud zijn denk ik...

Als iemand weet waar ik nou %$#@! dit spel kan vinden...laat ff weten. Thanx...

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 20:59
Scorched earth???

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
hmmm lijkt een beetje op Return Fire
maar tis ut denk ik niet. Trouwens kan je dit beter posten onder de topic "Door welk spel ben jij ontmaagd?" Nieuwe topic is beetje overbodig

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Pocket tanks lijkt het op he...

Verwijderd

1e post meteen het goede antwoord. :)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op dinsdag 23 april 2002 15:52 schreef waasaap het volgende:
Ik las net die topic "door welk spel ben jij ontmaagd?" en ook daar heb ik het spel wat ik echt al een half jaar zoek niet gevonden...

Ik weet de naam niet precies. Het was een spel waarin je verschillende kleuren tanks kon zijn en die met verschillende wapens konden schieten, zoals een nuke enz. Dit allemaal op een groene bodem. Landschappen werden steeds anders. Het zal iets van ehm...8 to 10 jaar oud zijn denk ik...

jaaaaaa :9~ dit was cool, ik deed altijd veel met napalm >:) maar weet niet meer hoe het heet ;(

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 15:52 schreef waasaap het volgende:

In de discountbak :)
En dicht ...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.