Toon posts:

[Freesco] Poort 80 mappen op het netwerk..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik heb de volgende situatie:

@HOME -> Freesco (486) -> hub -> Client1/Client2
Ik heb op CLIENT1 een apache server draaien.
Nu wil ik dat als mensen via mijn ip , bijvoorbeeld, 10.10.10.10 (bestaat niet, duh), dat ze dan naar mijn server gaan, dus de apache server op client1.
Aangezien @home post 80 niet ondersteund wil ik dus poort 8080 proberen. Maar ik krijg het niet voor elkaar bij freesco

Ik heb daar dit ingesteld

t,8080,192.168.0.1:80

dat zou moeten werken, dus als ik 10.10.10.10:8080 doe dan moet ie naar 192.168.0.1:80 gaaan.

Werkt voor geen meter.
Hoe krijg ik het wel voor elkaar?

Freesco houd dus alles tegen,

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Hmmm hier werkt het wel (dan met beide poort 80). Draait apache wel? Probeer hem anders eens op poort 8080 te draaien en ook die poort dan door te mappen.

Heb je Freesco herstart??

Ik geloof dat als je ipfwadm gebruikt dat niet hoeft, maar als je de forwarding invoert in de "setup" dan moet je die 486 (helaas :'() wel herstarten...

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 14:40 schreef pinockio het volgende:
Ik geloof dat als je ipfwadm gebruikt dat niet hoeft, maar als je de forwarding invoert in de "setup" dan moet je die 486 (helaas :'() wel herstarten...
Dat dacht ik ook :)
Maar anders voer je het in via het webpanel (poort 82 v/d server) dan gaat het wel vanzelf goed, en kan je ook je uptime behouden :P

Verwijderd

Topicstarter
de webpanel suckt, die onthoud het niet, :( , maar ik heb hem keertje toegevoegd door een bestand te openen, en dan herstarten werkt niet, apache draaid wel, ik zal het eens proberen om hem op poost 8080 te draaien, denk niet dat het wat uit maakt

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Stoel het volgende:
de webpanel suckt, die onthoud het niet, :( , maar ik heb hem keertje toegevoegd door een bestand te openen, en dan herstarten werkt niet, apache draaid wel, ik zal het eens proberen om hem op poost 8080 te draaien, denk niet dat het wat uit maakt
Dan moet je je webpanel maar fixen :) komop freesco installeren is 10 minuten werk. Als dan alles het weer doet, scheelt hoop ergernis. Maar die poort 80 moet wel werken hoor. Heb het hier ook. Net zo als ftp etc. Die poorten zijn niet gereserveerd of wat.
Pagina: 1