ik zou graag weten hoe ik dat die shaduw door het blad kan laten schijnen..
Kan iemand hierbij wat uitleg geven?
Ik heb liggen proberen maar ben niet in staat die shaduw door het blad door te laten.. alle raad is welkom

Verwijderd
"People should know when they're conquered..."
ik denk niet dat die ondergrond transparant maken mijn probleem oplost hoor.. Want dan zie je alles derdoor, ik wil alleen de shaduw doorlatenOp dinsdag 23 april 2002 15:50 schreef RSP het volgende:
en een transparante ondergrond lijkt me
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
semi transparant dan... 't moet iig 't licht door kunnen laten anders kan je er nooit een schaduw door zien...Op dinsdag 23 april 2002 16:06 schreef 3d-dude het volgende:
[..]
ik denk niet dat die ondergrond transparant maken mijn probleem oplost hoor.. Want dan zie je alles derdoor, ik wil alleen de shaduw doorlaten
Gladiool, die translucency, hoe moet ik die dan juist instellen?
dat gevoel had ik ook al... voor een still zoals dit is dit volgens mij ook wel een makkelijke methode, gewoon soepen die handel.Op dinsdag 23 april 2002 16:13 schreef Bosmonster het volgende:
Het is hier volgens mij sowieso middels (slechte) nabewerking gedaan. Anders was de schaduw bijvoorbeeld bij hun voeten wel veel strakker geweest (nu klopt het gewoon niet).
Only dead fish go with the flow
github.com/Error323
Verwijderd

de betaler vervuilt

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Tss.... RTFF es man. We doen elkaar hier niet voortdurend de groetenOp woensdag 24 april 2002 01:53 schreef Lone Gunman het volgende:
...
mzzl, lone
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Zet je de transparency lager + spelen met self illumination...Op woensdag 24 april 2002 09:16 schreef Bosmonster het volgende:
In de voorbeelden die ik zie zie ik nog steeds het object zelf door het materiaal, en niet alleen de shadow..
Das dus niet de vraag
de betaler vervuilt
(stukkie 
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Only dead fish go with the flow