Duron (morgan) 1,2 Ghz op Aopen AK33 (VIA KT133)??

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55
Goeiedag ieder1,

Ik heb een vraagje: ik heb op dit moment een duron 600 op een Aopen AK33 plankje (VIA KT133 chipset), maar dit wordt me te langzaam. Dus ik zit er aan te denken om een Duron 1,2 Ghz (morgan) erop te zetten, maar op de site van AOpen staat dat het 'not reccomended' is.

Ik krijg van hun ook geen reactie waarom dit nu niet aanbevolen wordt. Weet iemand van jullie wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!!

Verwijderd

ik denk dat je zoiezo een bios uopdate nodig hebt en dan zou ie wel de duron moeten ondersteunen

• MuddyMagical
Nog iemand een idee? Niet dat ik twijfel aan het antwoord van T-1o0o, maar ik wil het toch graag zeker weten.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

de enige manier om er achter te komen of het werkt is het proberen, of iemand vinden die het al gedaan heeft.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• MuddyMagical
Op vrijdag 26 april 2002 12:48 schreef bloasfist het volgende:
de enige manier om er achter te komen of het werkt is het proberen, of iemand vinden die het al gedaan heeft.
Ja, ik probeer via deze weg iemand te vinden die het al eens heeft gedaan, want ik heb niemand in mijn omgeving die een Duron Morgan heeft. En ik ga hem ook niet kopen om te proberen want als hij het niet doet dan zit ik met een proc opgescheept.

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
Ik heb een Abit KT7-RAID welke ook gebruik maakt van de KT133 chipset (zonder 'A'). Op mijn moederbord werkt hij NIET (na nieuwste bios e.d. geprobeerd te hebben). De hele pc gaat niet aan zolang die Duron 1300 erin zit.

Als je het niet aandurfd zou je hem wel even kunnen testen, mail maar. Rotterdam. Hij ligt hier toch nog in zijn verpakking stof te happen totdat mijn nieuwe moederbord arriveerd.

Verwijderd

de 1g duron word ondersteunt

dus de anderen ook
zie link voor cpu
hij is niet meer bij gewerkt door aopen
vandaar dat de nieuwe amd 1.3g er niet staat
http://www.aopen.com/tech/report/cpuref/K7.htm

de 1g is een morgan core de 1.3g ook

dus hij moet lopen op jouw bord

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
En, iemand al een Duron 1300MHz werkend gehad op dit bord? Dan kan ik een Duron 700 systeempje upgraden naar 1300MHz.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Oude }:O

BounceMeister, je bent hierbij gewaarschuwd.. 3x een oud topic omhoogkicken.. De volgende keer levert je een OW. Lees eens de FAQ's :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.