vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Heb je op je server iets van een profiles$ share en heb je in de usermanager ook aangegeven waar het profiel voor de user moet staan?
Het is me gelukt om de instellingen van de achtergrond op iedere pc goed te krijgen, maarja, als ik nu een nieuwe map aanmaak op het bueaublad dan is het de bedoeling dat wanneer ik mee opnieuw aanmeldt, dat die map dan weg is.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Dan heb je niet de roaming profiles nodig, maar mandatory profiles...
Je zou ook met policy files kunnen gaan werken en verschillende desktops klaar kunnen maken daarvoor...
Je zou ook met policy files kunnen gaan werken en verschillende desktops klaar kunnen maken daarvoor...
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
ja dat klopt ben ik nu ook achter, maarrr.. ik heb nu wel een standaard bureablad, welke veranderd kan worden door de gebruiker en als deze gebruiker uitlogd en weer in dan staat het standaard bureublad er weer, zo is dit ook de bedoeling bij de pictogrammen op het bureaublad, de gebruiker kan er mee doen wat ie wil maar wanneer hij/zij opnieuw inlogd dan moet alles weer normaal zijn, ik krijg dit niet voor mekaar, wie helpt?