HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
tot nu toe gaat het aardig goed.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Meer dan aardig ook niet. Som een paar waarheden op die niet al te positief zijn voor MS, aangevuld met een link naar een artikel op pcmag en krijgt de gebruikelijke troll en flaimbait gemod
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Op dinsdag 23 april 2002 16:00 schreef RonaldH het volgende:
Som een paar waarheden op die niet al te positief zijn voor MS, aangevuld met een link naar een artikel op pcmag en krijgt de gebruikelijke troll en flaimbait gemod
Geen idee, vind het eerlijk gezegd een kromme vergelijking...Waarom doet mij dit soort dingen zo hard denken aan Back to the future, waar Biff wat veel macht kreeg na het gokken met een uitslagen boekje uit de toekomst.

Voor jou misschien, maar voor mij hoeft dat niet perse zo te zijn.reden genoeg op zich
Vind ik een iets te snelle conclusieHeeft iemand gedurende de februari Audit extra updates van microsoft zien komen? Ik niet, oftwel microsoft heeft zitten liegen over de audit!
Je link vind ik wel aardig, maar verder mag ie van mij op de 1 of 0.
over je reaktie daarna begin ik maar niet eens

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En ik ben er nog een keertje doorheen geweest
Wat te doen met deze 
Ik vind em wel grappig, maar hij slaat wel flink onder de gordel met zijn reactie
Ik vind em wel grappig, maar hij slaat wel flink onder de gordel met zijn reactie
Kan 'm niet echt waarderen, mag wat mij betreft richting de kelder
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
+1 creatiefOp dinsdag 23 april 2002 20:08 schreef Robin Vreuls het volgende:
Wat te doen met deze
OK als eerlijke moderator zou ik zeggen -1 troll (volgens de officiele regels) maar als persoontje zou ik zeggen +1 grappig, ik vind hem zo goed bedacht....Op dinsdag 23 april 2002 20:08 schreef Robin Vreuls het volgende:
Wat te doen met deze
ik lag nagenoeg 5 min van mijn stoel hier
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Definieer nagenoegOp dinsdag 23 april 2002 20:25 schreef wauske het volgende:
ik lag nagenoeg 5 min van mijn stoel hier
Ik vind de reactie overigens wel meevallen, is niet echt trollerig (geen zaken zoals "M$ sucksssssss") en best creatief bedacht, hij mag daarom van mij best op "1 grappig".
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1