Op dinsdag 23 april 2002 15:15 schreef ThePriest het volgende:
Hallo,
Ik heb vandaag even in een shop met Halo op de XBox gespeeld, maar ben niet ontzettend onder de indruk eigenlijk (wat de rest van de wereld wel lijkt te zijn). Hoe staat Halo bijvoorbeeld als je het vergelijkt met het grafisch inferieure Unreal Tournament of Quake 3 voor de pc? Waarom moet ik als ik een uber-pc heb, een Xbox kopen? Wie haalt me over?

Je moet het ook niet in een winkel spelen op zo'n demo ding op een klein tv'tje achter zo'n glas ding,..met een controller die vast zit en zonder geluid (of zacht geluid).
Dan komt Halo niet tot z'n recht.
Halo moet je spelen met het geluid goed hard op een dikke TV in een schemerige kamer.
(moet toegeven dat ik in het begin ook dacht, another 1st person shooter, maar na een tijdje *pakt* het je gewoon. De gillende aliens, the flood!!!! die overal vandaan lijkt te komen. Met een Warthog over het strand racen, en dan blijkt die besturing opeens toch wel heel vet te zijn.
Wat ik grafisch o.a. top vind aan Halo is het bevroren ijs. Loop daar eens overheen en kijk dan eens naar beneden hoe dat er uit zit,......damn,..dat heb ik nog nergens anders gezien hoor.
En verder,..een pc is leuk, ben zelf ook nog altijd een groot fan van pc games. Maar een Xbox is gewoon handig,...lekker op de bank gamen. Nooit iets in hoeven te stellen, nooit een pc die even niet mee werkt op een bepaald moment. Nooit games installeren en un-installeren. De games lopen altijd goed, terwijl je bij een pc op een gegeven moment toch weer aan een upgrade of een nieuwe toe bent omdat ie je games niet meer trekt,....
En race spel als Project Gotham Racing (zo uitgebreid en goede gameplay en super graphics) heb ik op de pc nog niet gezien.
En met het online gebeuren in het vooruitzicht zal het allemaal niet snel gaan vervelen.