[WOS] dualboot topic gesloten met raar antwoord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
[topic=475635/1/25]

dat is hem.

Er staat DUIDELIJK dat ik de bootrepair optie al geprobeerd heb maar dat hij dan mijn nieuwe 98 install niet ziet. Er staat ook duidelijk dat ik niet NOG EEN KEER zin hem om alles opnieuw te installen (dus weer eerst 98 en dan XP).

Er staat dus duidelijk dat ik een alternatieve manier zoek om het standaart dualboot geval terug te krijgen nadat ik 98 heb geinstalleerd en niet XP opnieuw wil doen.

En ik krijg dus als doodleuk antwoord dat ik de repair maar ff moet gebruiken |:(

De search leverd niets op wat betreft een alternatieve oplossing dus open ik daar een topic over, waarom dan toch sluiten?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

ik heb nu drie bestanden bewaard en terug gezet:
ntdetect
ntloader
en boot.ini

maar nu ben ik er een vergeten blijkbaar

iets met boot.dos kan iemand die iemelen naar wilco@fibre.a2000.nospam.nl -nospam uiteraard
Leuk dat je die files kunt backuppen maar wat d8 je van je MBR. met boot.dos zul je waarschijnlijk ook erg veel kunnen.

Als jij nou gewoon eerst je MBR van win9x terug zou zetten en dan die bootrepair zou doen zal waarschijnlijk ook wel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik voel me nu vrij |:(

maar zou je me misschien kunnen vertellen hoe dat in win9X heet? want na installatie van win98 opnieuw neem ik aan dat hij ook gewoon een MBR aanmaakt, en die wordt dus ook niet gevonden :?

Of bedoel je de "FIXMBR" functie in het repair console dingetje van XP?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 23 april 2002 18:47 schreef The_PyroPath het volgende:
maar zou je me misschien kunnen vertellen hoe dat in win9X heet?
Fdisk /mbr :? :o
Maar LA is nou niet echt het forum om alsnog je probleem op te lossen lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
tsja mijn doel was ook om hem weer open te krijgen omdat het dus een niet eerder gestelde vraag is, althans er is nooit een antwoord op gekomen.

Breek je nek voorzichtig