Toon posts:

Het grote NEC N2I-mode toestel topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, .. buiten imode hebben we natuurlijk ook een I-mode toestel .. als koploper de Nec N21I.

Ik heb het toestel zelf aangekocht gisteren dus als er vragen zijn hoor ik het wel, ik zal proberen ze te beantwoorden.

ik heb ook een paar vragen,

bij mail bestaat daar geen standaard adres boek, nu moet k steeds de email adressen invullen I-mode mail

als ik een sms of mailtje krijgt knipperd dat groen, ik wil blauw kan da?

ringtones waar te downen? of hoe zelf te maken

Verwijderd

Topicstarter
als mij iemand belt die niet in mijn gsm staat knipperd het toestel groen? kan dit ook anders?

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zit er ook een mailclient in (dus gewoon POP3 en SMTP, en dan niet via WAP)?

en neemt ie meteen op als je hem opendoet? (dus eigenlijk dat je niet van te voren kan zien wie er belt, behalve aan die led, maar dat is maar voor 7 nummers geloof ik)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 23:31 schreef doubleduh het volgende:
zit er ook een mailclient in (dus gewoon POP3 en SMTP, en dan niet via WAP)?

en neemt ie meteen op als je hem opendoet? (dus eigenlijk dat je niet van te voren kan zien wie er belt, behalve aan die led, maar dat is maar voor 7 nummers geloof ik)
ja dat vindt ik ook niet terug, hij neemt niet van zelf op..

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
aha, dus je kan wel zien wie er belt... :)

heeft ie dan ook een 'picture phonebook' (dus dat ie foto's laat zien van degenen die bellen)?

maar geen mailclient dus?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 17:04 schreef doubleduh het volgende:
aha, dus je kan wel zien wie er belt... :)

heeft ie dan ook een 'picture phonebook' (dus dat ie foto's laat zien van degenen die bellen)?

maar geen mailclient dus?
die pictures kloppen ja, weet alleen niet hoeveel mensen ? of hoeveel pics dacht max 10
Pagina: 1