Toon posts:

[MS] again..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=505104

(2 Interessant)

Ik ga me weer even druk maken:
Een BETA van een Service Pack...
Niets mis mee. Elke softwareproducent doet het. Dat ze bij MS uitlekken komt door de grote groep betatesters en de grote vraag ernaar.

Mag een SP niet getest worden? Dus ze moeten die SP's maar gewoon op de markt gooien en kijken of het goed gaat?
Typisch Micrcosoft.
Flame en nergens op gebasseerd.
Ik update ieder week met Windows Update waar ook alle(?) security fixes te vinden zijn. Als er geen nieuwe functies rond en om IE6 wordt gemaakt dan klinkt de boven aan staande zinnen echt TE ZACHT om als een SP uit te brengen, want als je die fix apart zou downloaden kom je al erg dichtbij de 11,6 MB van deze SP1.
Ik weet niet wat hij hier nou eigenlijk wil zeggen maar een SP is idd een bundel van de laatste fixes. Zodat je ze niet allemaal los hoef te downloaden. Dat is een SP.

Btw: Ik ben het ook niet eens met het plaatsen van deze Meuk-posting. Ten eerste zijn deze Beta's alleen voor Beta-testers. Strikt genomen is dit dus illegaal. En ten tweede is deze build 2 3/4 maand oud. Totaal overbodig dus.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 23 april 2002 14:32 schreef René vd Veen het volgende:
Ik ga me weer even druk maken:
Niet doen, da's niet goed voor het hart ;)
Flame en nergens op gebasseerd.
Wel mee eens
Btw: Ik ben het ook niet eens met het plaatsen van deze Meuk-posting. Ten eerste zijn deze Beta's alleen voor Beta-testers. Strikt genomen is dit dus illegaal. En ten tweede is deze build 2 3/4 maand oud. Totaal overbodig dus.
Dat kun je beter in TFF ter sprake stellen, maar daar is geloof ik al eens een topic over geweest :)

Zelf kan ik er niet meer modden omdat ik er al gereageerd heb, dus ik laat hem ff aan iemand anders over.

edit:

topic: [topic=382563]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• PluueeR
  • Laatst online: 19:23
Op dinsdag 23 april 2002 14:32 schreef René vd Veen het volgende:
Tjah wat die illegaliteit betreft, denk je dat de heren van ATi en nVidia het leuk vinden dat gelekte drivers van hun overal en ook op T.net te vinden zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 14:56 schreef PluueeR het volgende:

[..]

Tjah wat die illegaliteit betreft, denk je dat de heren van ATi en nVidia het leuk vinden dat gelekte drivers van hun overal en ook op T.net te vinden zijn?
Wie zegt dat ik dat wel goedkeur dan? Omdat we dat ook illegaal doen mag dat van MS ook. Leuke redenatie heb je..

/edit

Als jullie dit plaatsen: geen probleem. Je moet alleen niet proberen dit goed te praten of verkondigen dat je legaal bezig bent.

Dat ben je niet. [punt]

Argumenten als:

• Het is toch gratis.
• Detonators plaatsen we ook.
• Iedereen doet het.

zijn geen argumenten. Dat zijn redenen om jezelf te overtuigen dat je niet illegaal bezig bent.

• Renegade
Op dinsdag 23 april 2002 14:56 schreef PluueeR het volgende:

[..]

Daar zit dan ook niet dezelfde gebruikersovereenkomst bij die dit soort activiteiten verbiedt :{

edit:

Ik kan natuurlijk ook de complete agreement ff quoten, maar dat nemen jullie me vast niet in dank af >:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Niets mis mee dat T.Net illegaal bezig is. Maar probeer je niet, ten onrechte, te verdedigen en het goed te praten.

Als MS haar SP's door de normale gebruikers wil laten testen, maken ze er wel een public-beta van.

• PluueeR
Ik zeg hierboven volgens mij niet dat het posten van deze meuk legaal is.

Ik zeg alleen dat het wat de illegaliteit betreft in het zelfde straatje als de gelekte Detonator drivers bevindt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 15:18 schreef PluueeR het volgende:
Ik zeg hierboven volgens mij niet dat het posten van deze meuk legaal is.

Ik zeg alleen dat het wat de illegaliteit betreft in het zelfde straatje als de gelekte Detonator drivers bevindt.
Waarom sleep je nVidia en ATi er dan bij als je mijn standpunt wel onderstreept?

• PluueeR
Waarom niet?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 15:33 schreef PluueeR het volgende:
Waarom niet?
Omdat je daarmee in de verdediging gaat, als jij weet dat je niet legaal bezig bent zou je dat niet doen lijkt me. Daar komt bij dat MS geen r*k met nVidia te maken heeft.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 23 april 2002 15:43 schreef GiLeX het volgende:
Ik zou em wel willen moven maar kan het niet in /tmf :)
Nou, dan doe ik het voor je ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 15:48 schreef ACM het volgende:

[..]

Nou, dan doe ik het voor je ;)
Het standpunt van de T.Net Crew is al lang bekend, dus deze Move is nogal overbodig denk ik...

• Renegade
Op dinsdag 23 april 2002 16:05 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

Het standpunt van de T.Net Crew is al lang bekend, dus deze Move is nogal overbodig denk ik...
Dan is het ten 1e geen zaak voor TMF, en ten 2e blijft het zo, dat als het standpunt al bekend is, deze hele discussie in principe niet overnieuw gehouden hoeft te worden.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 16:10 schreef Renegade het volgende:

[..]

Dan is het ten 1e geen zaak voor TMF, en ten 2e blijft het zo, dat als het standpunt al bekend is, deze hele discussie in principe niet overnieuw gehouden hoeft te worden.
Ten eerste was het niet de kern van mijn post. Het onderwerp was die reactie die wel in TMF moet.

Ten tweede begint een T.Net crew member te blaten over nVidia en ATi.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 23 april 2002 15:04 schreef Renegade het volgende:
Daar zit dan ook niet dezelfde gebruikersovereenkomst bij die dit soort activiteiten verbiedt :{
Oh, reken maar van wel hoor :). Ze deinzen er niet voor terug om je aan te klagen als ze er achter komen dat je drivers lekt.

Professioneel Hyves-weigeraar

• PluueeR
Op dinsdag 23 april 2002 16:16 schreef René vd Veen het volgende:

Ten tweede begint een T.Net crew member te blaten over nVidia en ATi.
Liever blaten dan mekkeren :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 16:40 schreef PluueeR het volgende:

[..]

Liever blaten dan mekkeren :+
Als je een discussie niet kunt "winnen" kun je idd ook zo reageren. Erg volwassen ook.

Ga dan niet de discussie aan, was ook helemaal niet mijn bedoeling. Anders had ik dat immers wel via TFF gedaan. Of kun je mijn mening als die-hard linux gebruiker niet verkroppen? Of misschien omdat ik je post als overbodig bestempel omdat dit een release is van 2 3/4 maand oud?

• PluueeR
Jouw mening als die-hard Linux gebruiker maakt me niet uit. Ben ik zelf immers ook. En dat ie 2 3/4 maand oud is, tjah..... is eerder een redactionele fout dan een fout van mij. Kijk ik was net bezig een aantal posts te doen. Dan zit ik niet zo op datums te letten.

Het gaat mij er dus om dat zo'n post mits gepost binnen een korte tijd na de release best moet kunnen. Omdat het een gratis product betreft (net als de gelekte nVidia/ATi drivers). Dat dit een grensgeval is en er mensen het er niet helemaal mee eens zijn kan ik goed begrijpen. Maar blijkbaar heeft de redactie ervoor gekozen dat een item als dit in de meuktracker moet komen.

Verwijderd

Topicstarter
die-hard Linux, dat ben ik dus juist niet. :)

• PluueeR
Whatever :) nog maakt mij dat niets uit. Iedereen moet maar gebruiken wat hij wil gebruiken. En wat de beste oplossing is voor een bepaalde situatie :)
Pagina: 1