http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=505104
(2 Interessant)
Ik ga me weer even druk maken:
Mag een SP niet getest worden? Dus ze moeten die SP's maar gewoon op de markt gooien en kijken of het goed gaat?
Btw: Ik ben het ook niet eens met het plaatsen van deze Meuk-posting. Ten eerste zijn deze Beta's alleen voor Beta-testers. Strikt genomen is dit dus illegaal. En ten tweede is deze build 2 3/4 maand oud. Totaal overbodig dus.
(2 Interessant)
Ik ga me weer even druk maken:
Niets mis mee. Elke softwareproducent doet het. Dat ze bij MS uitlekken komt door de grote groep betatesters en de grote vraag ernaar.Een BETA van een Service Pack...
Mag een SP niet getest worden? Dus ze moeten die SP's maar gewoon op de markt gooien en kijken of het goed gaat?
Flame en nergens op gebasseerd.Typisch Micrcosoft.
Ik weet niet wat hij hier nou eigenlijk wil zeggen maar een SP is idd een bundel van de laatste fixes. Zodat je ze niet allemaal los hoef te downloaden. Dat is een SP.Ik update ieder week met Windows Update waar ook alle(?) security fixes te vinden zijn. Als er geen nieuwe functies rond en om IE6 wordt gemaakt dan klinkt de boven aan staande zinnen echt TE ZACHT om als een SP uit te brengen, want als je die fix apart zou downloaden kom je al erg dichtbij de 11,6 MB van deze SP1.
Btw: Ik ben het ook niet eens met het plaatsen van deze Meuk-posting. Ten eerste zijn deze Beta's alleen voor Beta-testers. Strikt genomen is dit dus illegaal. En ten tweede is deze build 2 3/4 maand oud. Totaal overbodig dus.