Toon posts:

Keyboard failure na install Trust Televiewer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister de televiewer van trust geinstalled en nu doet mijn keyboard het niet meer. Als ik hem er in plug zonder de voeding (van de televiewer) en nu zonder voeding werkt me keyboard niet meer, de lampjes lichten wel ff op maar dat is het. Verder meer doet hij niet.

Weet iemand wat dit kan zijn? Hoop niet dat hij gaar is want anders moet ik weer een nieuw keyboard halen. (Dat word dan wel een usb keyboard want heb nog poorten genoeg)

Laat maar weten

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:55

LopeZ

Too much is never enough

Liever geen begroetingen onder berichten

Ik heb je post ook even leesbaar gemaakt, plak voortaan niet alle woorden aan elkaar en gebruik punten. :)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat heeft de Televiewer nou met het toetsenbord te maken? Zit hij er op de een of andere manier aan vast? Ik dacht dat hij alleen op de VGA uitgang aangesloten was. En als je de Televiewer weer weghaalt, doet dat toetsenbord het dan wel?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 14:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 23 april 2002 14:27 schreef Hades-Hodur het volgende:
Ik heb gister de televiewer van trust geinstalled en nu doet mijn keyboard het niet meer. Als ik hem er in plug zonder de voeding (van de televiewer) en nu zonder voeding werkt me keyboard niet meer, de lampjes lichten wel ff op maar dat is het. Verder meer doet hij niet.

Weet iemand wat dit kan zijn? Hoop niet dat hij gaar is want anders moet ik weer een nieuw keyboard halen. (Dat word dan wel een usb keyboard want heb nog poorten genoeg)

Laat maar weten
heb je bij de instalatie van die viewer niet gewoon het kabeltje perongeluk losgetrokken :?

en is deze wel usb ? want anders kan ik me echt niks voorstellen hoe die 2 mekaar in de weg moeten zitten........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Als ik je goed begrijp, zit de splitter van de telviewer nog wel tussen de pc en het toetsenbord, maar is de losse voeding van de televiewer uit het stopcontact. Dit betekend mogelijk dat de televiewer de stroom van het keybord aan het gebruiken is met als resultaat dat het keybord niet werkt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 09:13
Op woensdag 24 april 2002 10:16 schreef k_b het volgende:
Als ik je goed begrijp, zit de splitter van de telviewer nog wel tussen de pc en het toetsenbord, maar is de losse voeding van de televiewer uit het stopcontact. Dit betekend mogelijk dat de televiewer de stroom van het keybord aan het gebruiken is met als resultaat dat het keybord niet werkt.
Kan.. 't kan zelfs zo zijn dat het ding gewoon teveel stroom uit je keyboard-connector heeft gehaald zodat de io-chip beschadigd is ofzo..
(andere verklaring kan ik zo ook niet meer bedenken)

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-07 10:18

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Even een verduikelijking graag:

Je televiewer krijgt nu stroom via:

1) Aparte PSU
2) de PS/2 (toetsenbord) ingang
3) USB ingang

Het lijkt erop dat je 2) geprobeert hebt. De Televiewer helemaal ontkoppelt hebt en daarna je keyboard weer aangesloten hebt, waarna KB het dus niet meer doet...

Zit de kabel er wel goed in? Werkt hij wel in DOS of in het BIOS?
Pagina: 1