Dell Inspiron 8xxxx eigenaars gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 11:56
Ik ben van plan om een dell inspiron 8200 te kopen, al een hele tijd maar het moet er maar een keer van komen.
Nu is alleen mijn vraag wat is jullie ervaring met je beeld scherm 1400X1024 / 1600x 1400 ? en wat raden jullie aan ??

Ik heb gezocht maar niet echt gevonden wat ik zoek , persoonlijke meningen.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->OH dan ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

je kon niets vinden? :?

[search=dell tft]

[topic=226380/1/100]

en nog een HELE hoop meer topics erover :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

We hebben er hier op de 'saak' een paar, wij vonden de maximale resolutie goed te doen hoor. maar het is maar wat de 'gebruiker' zelf ervan vind toch :?

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 11:56
OK thanks , ik had meer gezocht op dell inspiron |:(

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 23:11
Ik heb nu al geruime tijd een Inspiron 8100 en heb indertijd uiteindelijk toch gekozen voor een 1600x1200 scherm (op een 15,1" TFT).
Houdt er rekening mee dat je iconen en letters af en toe aan de kleine kant zijn. Dit is echter als je gewoon goede ogen hebt geen enkel probleem en zelfs een echte aanrader.

Ik wil niet anders meer en vond het de investering meer dan waard.

In de 'native' resolutie van het scherm kun je rekenen op een haarscherp en superstrak beeld.

Als je de resolutie echter, om wat voor reden dan ook, wil verlagen dan moeten er een aantal trucs gebruikt worden om het scherm toch beeldvullend op te kunnen bouwen. Dit komt omdat een LCD/TFT scherm anders werkt dan een gangbare CRT beeldbuis.

Het nadeel van deze 'trucs' is wel dat kleurverlopen er minder egaal uit zien en het beeld iets waziger is.
Tijdens het spelen van games is dit geen enkel probleem maar tijdens het werken in windows applicaties kan dit lichtelijk irritant zijn (dit geld voor alle laptops naar mijn weten).

Hoop dat je er wat aan hebt.
Pagina: 1