Soundblaster live 5.1 onder XP = hangen???

Pagina: 1
Acties:

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 09:30

Skywalker

Use the force Luke!!

Topicstarter
Ik heb een Abit KR7A mobo met de laatste bios. Op zich doet mijn Soundblaster live 5.1 het prima, ware het niet dat hij na een tijdje of bij twee geluiden tegelijk het laatste geluid constant in een loop laat horen net zo lang totdat ik de PC reboot.
Ik heb al nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd, maar het probleem blijft terugkomen. Iemand een idee?

May the force be with you!!

• DjEeg
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 21:56
had je dat probleem ook voordat je drivers ging laden voor je soundblaffer? heb je een ander slot geprobeerd?

thuis heb ik ook xp en een live maar dat gaat gewoon goed. in het verleden heb ik wel eens zoiets gehad met een awe32 maar toen bleek het vaste geheugen van die kaart niet helemaal oke. voor zover ik weet heeft een live geen vast geheugen meer maar daar kan ik me ook in vergissen.

mzzl, eeg :)

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Topicstarter
Ik heb die drivers niet geupgrade, maar direct bij de installatie geinstalleerd.

• Mooya
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-03 23:30
Hmm, ik heb ook geen problemen met mijn SB Live 5.1 onder XP (wel met met Audigy maar die heb ik eruit gegooid :'(

Maar op Tweakers\Driverupdate stond 2 weken geleden een post over een driver update (Liveware3).

http://www.tweakers.net/meuktracker/1891

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Topicstarter
Ook al geprobeerd vrees ik.......ook geen suc6!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Windows update geprobeerd?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik heb hier ook een SB 5,1 maar geen problemen hier ;).

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 09:31

Beurlap

Kak!

Ik heb problemen met alle drivers van mn sblive onder winxp behalve de drivers die winxp zelf automatisch installeert. Dus ik ga nooooit mn drivers updaten. Twerkt goed zo en zoveel verschil heb je toch niet met nieuwe drivers

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Topicstarter
mmm, dan moet ik dat ook maar eens proberen. Ik heb trouwens het idee, dat Gamespy Arcade de boosdoener is, want het geluid blijft altijd hangen in een loop als gamespy open staat.

Pagina: 1