Klote dat je er mee stopt, maar waanzinnig bedankt voor al het kraakwerk voor DPC. (en niet te vergeten voor mijn statsjump
)
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Why ?
Vroeger (zo'n 6 maanden terug) waren we een van de beste 'grazers' met zo'n 15 PC's, maar het enige resultaat wat we nu nog halen is nog verder weg zakken in de lijst.
We stonden een paar maanden terug 4e en nu 12e.
Eddict & GHaven houden niet van zakken...
De koetjes draaien (en flushen) nog, maar deze zullen langzaam ge-uninstalled worden.
Vroeger (zo'n 6 maanden terug) waren we een van de beste 'grazers' met zo'n 15 PC's, maar het enige resultaat wat we nu nog halen is nog verder weg zakken in de lijst.
We stonden een paar maanden terug 4e en nu 12e.
Eddict & GHaven houden niet van zakken...
De koetjes draaien (en flushen) nog, maar deze zullen langzaam ge-uninstalled worden.
Vrijwel iedereen van het eerste uur is op dit moment aan het zakken. De DPC heeft mensen als jouw juist keihard nodig. Omdat je niet in de top 30 staat, wil dit nog niet zeggen dat je niet waardevol meer bent. 10 leden zoals jij zijn waardevoller als 1 bill goldberg. Ga asjeblieft gewoon door en hou het hogere doel voor ogen -> De DPC
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Zo is het! Laatst had iemand op het forum van AnandTech ook een overzichtje gemaakt van aantal flushers per hoeveelheid van TA en DPC, en daaruit bleek dat juist de normale flushers voor de grote voorsprong op TA zorgden!
Blijf dus flushen! Het is echt niet waar dat je minder belangrijk bent als je niet in de top 30 staat!
Blijf dus flushen! Het is echt niet waar dat je minder belangrijk bent als je niet in de top 30 staat!
Verwijderd
Ik heb met de gegevens van vandaag de boel eens na gerekent.
De DPC top 30 heeft maar een 977531 blokjes gedumpt, en dit zijn niet de mensen van de top30 overall.
Dit houd in dat de andere leden goed waren voor zo'n 1334608 blokjes.
Dat is dus veel meer dan de helft.
Mijn advies: laat die koetjes door grazen ook al vind je het niet meer leuk om de stats te volgen.
De DPC top 30 heeft maar een 977531 blokjes gedumpt, en dit zijn niet de mensen van de top30 overall.
Dit houd in dat de andere leden goed waren voor zo'n 1334608 blokjes.
Dat is dus veel meer dan de helft.
Mijn advies: laat die koetjes door grazen ook al vind je het niet meer leuk om de stats te volgen.
Wat je dan doet, ipv stoppen is MEER GRAZEN zodat je nog steeds 4e staat.
Pffffffff. Zonde, maja niks aan te doen?
Pffffffff. Zonde, maja niks aan te doen?
Ik wil wel meer grazen, maar het kost me te veel moeite nog meer PC's te infecteren.
Het wordt al een klus om het nu overal weg te halen, dus dat zal langzaam aan gebeuren.
Ik begin het hele RC5 een beetje zonde van mijn tijd te vinden...
Het wordt al een klus om het nu overal weg te halen, dus dat zal langzaam aan gebeuren.
Ik begin het hele RC5 een beetje zonde van mijn tijd te vinden...
En in de daily-stats? Dat is toch ook mooi. Al kom je er maar 1x per week in op nummer 1 
Dat is toch ook de moeite waard of niet?
Dat is toch ook de moeite waard of niet?
Okay; als je echt wilt stoppen (Wat ik en vast wel meerdere heel erg jammer zullen vinden) met RC5... We can't force you be stay..
Misschien kun je wel overstappen naar OGR?? daar kom je zo in de stats...
Misschien kun je wel overstappen naar OGR?? daar kom je zo in de stats...
Of flushen naar een prive-proxy, en deze elke week of elke maand laten flushen.
Ik stond heel vroeger ook best aardig, maar nu al lang niet meer, maar what the hell, alle beetjes helpen. Overal in mijn omgeving staan koetjes uit, ik zou niet eens meer weten bij wie allemaal.
Ik stond heel vroeger ook best aardig, maar nu al lang niet meer, maar what the hell, alle beetjes helpen. Overal in mijn omgeving staan koetjes uit, ik zou niet eens meer weten bij wie allemaal.
Zet je client op OGR! das een mooie aanwinst voor ons OGR team, en je komt toch hoog in de stats!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ik snap niet dat je wilt stoppen. Het kost geen enkele moeite om het zooitje te laten grazen. De PC hoeft alleen maar aan te staan.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit een k*tsmoes
Zet ze dan of inderdaad op OGR daar stijg je zo.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit een k*tsmoes
Zet ze dan of inderdaad op OGR daar stijg je zo.
Pagina: 1