Toon posts:

welke monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen, maar nu zit er bij die pc een vibrand monitor. Ik heb tevens de keuze om i.p.v. de vibrand monitor een samsung monitor te nemen, met een meerprijs van 95 euro. Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen, het zijn beide 17 inch monitors.

p.s. wat is de alt-code van het euro teken?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 17:21

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op dinsdag 23 april 2002 14:00 schreef fubar203 het volgende:
ALT - 0128

Hier staat tekst

Verwijderd

Nou, het zou wel handig zijn als je ook vertelt wat de specs en modelnummers van de monitoren zijn. Je maakt je keuze niet alleen op merk maar hoofdzakelijk op het kunnen van de monitor (resolutie, refreshrate e.d.)

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Op dinsdag 23 april 2002 14:00 schreef fubar203 het volgende:
ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen, maar nu zit er bij die pc een vibrand monitor. Ik heb tevens de keuze om i.p.v. de vibrand monitor een samsung monitor te nemen, met een meerprijs van 95 euro. Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen, het zijn beide 17 inch monitors.

Ik zou de witte nemen... ;)

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

Welke je moet kopen kunnen wij je niet vertellen. Die keuze moet je zelf maken, lees wat reviews en doe zelf wat moeite.

Dit topic is gesloten.