Toon posts:

Onboard Video In ?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een geforce 4 mx460, ja... die van de aldi, enneh nu heb ik een vraag... ze zeggen dat er ook tv in op die computer zit, nu zit er aan de voorkant van de computer zown klepjuh en daar zit die tv in aansluiting op, zit die tv in nou op het moederbord of hoort het bij de videokaart?
Ik zag namelijk een kabeltje lopen naar de geforce 4..

Ik vraag dit omdat ik namelijk de geforce 4 in m'n andere computer heb gestopt en graag wil weten of ik dan nog wel Video in heb op de andere computer...

Bij voorbaat dank... :7

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
uhh nee, dat kabeltje is alleen een verplaatsing van de aansluitingen van de GF4 naar de voorkant van de kast.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm dat is dus niet zo mooi. zijn daar misschien losse kabeltjes voor??

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je zegt dat je de GF4 naar een anders comp gedaan hebt, dus kan je dat niet meer doen.

Wat je wel kan doen is dat aansluit frontje er uit slopen/halen en ook naar de andere pc doen.

Of de GF4 weer terug naar die pc.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Op dinsdag 23 april 2002 14:00 schreef Neo_2000_ het volgende:
hmmmm dat is dus niet zo mooi. zijn daar misschien losse kabeltjes voor??
Kom op je bent hier wel op www.tweakers.net!! Je hebt een voorbeeldkabeltje en een electroboer op de hoek van elke straat --> solderen maar >:)

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie misschien een alternatief voor het "uitbreken van het frontje" en het "zelf solderen" ?
Allebij zijn we een beetje te riskant :(

naja , k'hoor wel weer wat van jullie :D , denk ik (8>

Verwijderd

Als een video-in als frontaansluiting aanwezig is, en die is doorgelust naar je GF4, dan heeft die GF4 toch ook gewoon een video-in ? Dus als je die GF4 in een andere pc hangt heeft die pc ook een video-in. Lijkt me vrij logisch eigenlijk...

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op woensdag 24 april 2002 09:25 schreef Courage het volgende:
Als een video-in als frontaansluiting aanwezig is, en die is doorgelust naar je GF4, dan heeft die GF4 toch ook gewoon een video-in ? Dus als je die GF4 in een andere pc hangt heeft die pc ook een video-in. Lijkt me vrij logisch eigenlijk...
idd duidelijker kan niet..

Verwijderd

Topicstarter
Volgensmij is hier enige verwarring, ok, ik weet nu dus dat dat frontje van voren bij de geforce 4 hoort, voor dat video in... nu is mijn NIEUWE vraag, zijn deze kabeltjes misschien te koop? ( die aansluiting wat op de voorkant van die aldi pc duz )

Wat ik nu dus graag wil doen is een verplaatsing voor dat frontje zoeken, ik wil het er dus niet uitbreken... Dus nog één keer voor de duidelijkheid, dat frontje waar ik het over heb zit een aansluiting op voor video in, en vanaf daar loopt er een kabeltje naar de videokaart waardoor je dus video in mogelijkheden hebt, zijn deze kabeltjes ( dus die kabel wat van de videokaart naar het frontje gaat, ergens te koop ? ( dus plus die aansluiting ) ) ??

Thnz..

Verwijderd

Topicstarter
KICK

Verwijderd

Topicstarter
en nog een kick ( niemand??? )

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Niet zo snel kicken joh! Ik kreeg er nl ook een OW voor :(
Maar ik denk dat je ff naar een elektrowinkel moet gaan, die hebben dat vast wel :) (is het eigenlijk zo'n mini-jack of een tulpstekkertje?)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Er staat vast wel ergens op internet een schematje hiervoor :) FF zoeken!

webOS all the way!

Verwijderd

Het lijkt me duidelijk. Als je nou gewoon eens kijkt hoe dat kabeltje eruit ziet, of gewoon meeneemt naar de winkel, kunnen ze je daar echt wel wat adviseren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.