War is the only proper school of the surgeon.
jah 300 watt is zeker ok
zelfs op een 230 watt draai ik 3 fans en heel wat hardware oa een amd900@963
zelfs op een 230 watt draai ik 3 fans en heel wat hardware oa een amd900@963
hooguit als je een fan van 1 meter erbij wilt hangen 
nee, die 300 watt voeding trekt dat makkelijk!
nee, die 300 watt voeding trekt dat makkelijk!
ik wil der ongeveer 6 fans en een TT dragon orb erbij zetten, ja ik weet het is overkill maar als ik een nieuwe pc koop kan ik deze in mijn kast pleuren en is ie lekker koel
lukt dat dan wel?
lukt dat dan wel?
Makkie joh!
Ik heb in mijn server een 160Watt voeding zitten.
Draaien 2x Maxtor 20 gieg 7200RPM schijven op.
Mobo P2 233. Videokaartje, Voodoo kaartje. 2x 80mm en 1 x 120mm en de voedinfan zelf dan.
alle fans op 7Volt en draait goed!
Ik heb in mijn server een 160Watt voeding zitten.
Draaien 2x Maxtor 20 gieg 7200RPM schijven op.
Mobo P2 233. Videokaartje, Voodoo kaartje. 2x 80mm en 1 x 120mm en de voedinfan zelf dan.
alle fans op 7Volt en draait goed!
owja, zou het mogelijk zijn om zo'n radiator van een auto in je pc te krijgen want ik heb er thuis nog een liggen.
Ofja, radiator hoe heten die dingen die je motor koelen?
Heeft het wel zoveel zin om 6 fans erbij te zetten?
Normaal gesproken heb je een airflow vanaf de voorkant (onder) naar de bovenkant. Waar zouden al die fans moeten komen?
Normaal gesproken heb je een airflow vanaf de voorkant (onder) naar de bovenkant. Waar zouden al die fans moeten komen?
Ik heb er 3 extra fans inhangen. 2 onderin voor en 1tje achterin boven.
Radiator is het ding waar water doorheen loopt.. (of bedoel je die grote fan die voor de radiator zit? In dat geval zou ik een beetje oppassen, want dat ding vreet wel behoorlijk wat stroom!)Op dinsdag 23 april 2002 14:03 schreef SerealKiller het volgende:
owja, zou het mogelijk zijn om zo'n radiator van een auto in je pc te krijgen want ik heb er thuis nog een liggen.
Gewone fans op 12V gebruiken zeer weinig stroom, en bovendien wordt bij een normale pc de 12V niet eens zo zwaar belast.. Bij overbelaste voedingen is het bijna altijd de 5V die te zwaar belast wordt..
Verwijderd
Moet makkelijk kunnen.als ik extra fans in mijn pc pleur, moet ik dan een extra voeding erbij gooien. Ik heb een
-celeron 400@500 mhz
-320 mb ram
-tnt2 32mb
-geen flauw id wat voor een mamabord wel een aopen
-300 watt voeding
Heb een 300watt voeding.
- 4 case fans (80 x 80 x 24)
- AMD TB
- Geforce 2
- Asus A7V 266
- 60 Gb Maxtor 7200
No problem.