Als ik twee HD's heb dan zijn die uiteraart fysiek van erkaar gescheiden. Is het nu ook mogelijk om dit software-matig zo te houden? En wel om het volgende:'Ik zit lekker te kloten en te tweaken van mijn SyS en dan wil het wel eens voorkomen dat ik alles eraf moet halen en weer erop zetten en eraf en erop en ga zo maar door, ander OS'en en nog meer experimeneten 
Nu vind mijn vrouw dat niet zo tof om elke keer alles te backuppen en alle favorieten weer op te zoeken je kan je er wel iets bij voor stellen.
Multi booten met een ander systeem op een andere partitie wil ik niet omdat ik ook wel eens op nieuw moet partitioneren en ik wil het risico dan niet lopen dat het als nog alles van haar eraf gaat.
Is het mogelijk? Desnoods met een schakelaartje of zo
Wie weet of het mogelijk is?
Nu vind mijn vrouw dat niet zo tof om elke keer alles te backuppen en alle favorieten weer op te zoeken je kan je er wel iets bij voor stellen.
Multi booten met een ander systeem op een andere partitie wil ik niet omdat ik ook wel eens op nieuw moet partitioneren en ik wil het risico dan niet lopen dat het als nog alles van haar eraf gaat.
Is het mogelijk? Desnoods met een schakelaartje of zo
Wie weet of het mogelijk is?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)