Zijn er nog 3D-shooters die je cooperatief kunt spelen. We hebben hier Serious Sam 2 al vele malen uitgespeeld en zijn toe aan iets anders.
voor de wat realistischere acties: ghost recon
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ghost Recon is vrij saai als je elkaar gaat doodschieten, maar de co-op is inderdaad erg leuk. Echt geweldig. Hetzelfde geldt voor alle Delta Force-delen, ook leuk om te doen.
Dan heb je nog Sven-Coop, dat is een mod voor Half-Life. Zelf nooit gespeeld, echter. Wat schiet me verder nog te binnen... Eeeuh. Operation Flashpoint co-op? Hmmm. Volgens mij kon dat niet. Of Red Alert (of een dergelijke RTS) spelen met zijn allen tegen computertegenstanders. Vergeet dan vooral Age Of Empires niet, en alles in die richting. Met Commandos 1 & 2 kun je ook co-oppen.
Verder weet ik het effe nie.
Dan heb je nog Sven-Coop, dat is een mod voor Half-Life. Zelf nooit gespeeld, echter. Wat schiet me verder nog te binnen... Eeeuh. Operation Flashpoint co-op? Hmmm. Volgens mij kon dat niet. Of Red Alert (of een dergelijke RTS) spelen met zijn allen tegen computertegenstanders. Vergeet dan vooral Age Of Empires niet, en alles in die richting. Met Commandos 1 & 2 kun je ook co-oppen.
Verder weet ik het effe nie.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
UT, Q3 
hmmz, maybe de Ghost Recon + Desert Siege,
verder Serious Sam (ok is al wat ouder),
maybe Swat 3 (of heeft die geen co-op)
verder zou ik het zo niet 1,2,3 weten
hmmz, maybe de Ghost Recon + Desert Siege,
verder Serious Sam (ok is al wat ouder),
maybe Swat 3 (of heeft die geen co-op)
verder zou ik het zo niet 1,2,3 weten
ja, maar das niet voor de PCOp dinsdag 23 april 2002 14:14 schreef Yoda het volgende:
Halo
en dat zal hij waarschijnlijk wel bedoelen
Ga voor SWAT3. Het meest ondergewaardeerde MP spel wat er is...MEESTERLIJK!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Wat dacht je van Moh AA en RTCW, die laatste is echt wel kewl. Of bedoel je echt van de verhaallijn uitspelen met meer man.
Als dat laatste niet het geval is dan stem ik op SOF2 MP.Op dinsdag 23 april 2002 14:58 schreef Flipke het volgende:
Wat dacht je van Moh AA en RTCW, die laatste is echt wel kewl. Of bedoel je echt van de verhaallijn uitspelen met meer man.
Roelz nu al
zoals mijn collega al zegt : Halo , Halo en Halo.Op dinsdag 23 april 2002 14:14 schreef Yoda het volgende:
Halo
En nog even w8en dan is ie op pc. Maar je kan ook gewoon een Xbox aanschaffen. Bonnetje insturen. Games ontvangen. Halo erin. 2e controller erin en weken GENIETEN van de co-op play. Vooral online is dope
Gewoon een spel waar je samen levels kunt uitspelen.Serious Sam 2 is ook ondergewaardeerd. Een spel wat een beetje op serious sam 2 lijkt met het mooist
Het kan wel, er is sowieso een coop-missie (een level uit de singleplayer verhaallijn dus), misschien wel meer (die ik over het hoofd heb gezien).Op dinsdag 23 april 2002 14:04 schreef Captain Pervert het volgende:
[...]
Eeeuh. Operation Flashpoint co-op? Hmmm. Volgens mij kon dat niet.
[...]
OFP is ook extreem vet om coop te spelen, maar er zit een groot nadeel aan: als je dood bent blijf je dood. Op zich wel logisch, maar aangezien zo'n level wel driekwartier kan duren is er weinig aan als je na 10 mins in de strijd al dood bent
Dan zouden ze het beter zo hebben kunnen doen dat je na 2 minuten ofzo weer respawnt op het beginpunt (en dus weer opnieuw moet oprukken naar het front), zoals bij de andere MP-speelmodi ook het geval is. Door de delay en het feit dat je je weer helemaal naar het front moet begeven heeft de enemy er nog wel voordeel bij, maar jij kan nog wel doorspelen. Maar helaas is dat niet het geval, wat erin resulteert dat bijna ieder potje na n poosje wordt gerestart omdat er al n paar man uit zijn en die geen >halfuur willen wachten
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Jo! Rogue Spear en Black Thorn, en natuurlijk alle andere Rainbow Six shit. Kan je ook samen spelen, supercool.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
MoH AA is ook coop te spelen.
als je server draait,
maplist intypen in de console, en een van de SP levels uitkiezen en klaar is kees
je moet wel meteen beginnen met lopen, omdat je anders "in elkaar" blijft zitten. Ook krijgt alleen de eerste aan het begin van het spel een gun.
HF!
als je server draait,
maplist intypen in de console, en een van de SP levels uitkiezen en klaar is kees
je moet wel meteen beginnen met lopen, omdat je anders "in elkaar" blijft zitten. Ook krijgt alleen de eerste aan het begin van het spel een gun.
HF!
q2 heeft geen cooperative singleplayerOp dinsdag 23 april 2002 16:01 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
!!QUAKE II!!
(hmm maar DM is tog vetter dan coop in q2 ;P)
Quake1 daarentegen wel
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Halflife heeft een hele mooie CO-OP mod
www.svencoop.com
het is 1 van mijn favorieten, vooral de mappack Operation Retribution is een geweldig
www.svencoop.com
het is 1 van mijn favorieten, vooral de mappack Operation Retribution is een geweldig
Tribes2 
als het werkt natuurlijk (meest buggie game van het jaar
)
als het werkt natuurlijk (meest buggie game van het jaar
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
coop singleplayer:?Op dinsdag 23 april 2002 18:30 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
q2 heeft geen cooperative singleplayer
Quake1 daarentegen wel
maarre, Q2 heeft duz eg wel coop!
ff wat beter kijken
IL2 sturmovik, moet je wel van vliegsims houden en een goeie knuppel hebbe
love that game....
Ok als ik coop kan vinden dan gaan wij nu coop spelenOp dinsdag 23 april 2002 20:19 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
[..]
coop singleplayer:?
maarre, Q2 heeft duz eg wel coop!
ff wat beter kijken
Ik ga ff mijn cd opzoeken.
edit:
Tering je heb nog gelijk ook.
Leuk voor op networkingay over 10 dagen
Tering je heb nog gelijk ook.
Leuk voor op networkingay over 10 dagen
[edit2]
Ehm. Dat van dat spelen meende ik niet hoor
[/edit2]
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
duke nukem 3d natuurlijk
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Is dat echt zo?Op dinsdag 23 april 2002 18:03 schreef WrineX het volgende:
MoH AA is ook coop te spelen.
als je server draait,
HF!
Ik krijg het niet voor elkaar, of ik doe iets verkeerd
Als ik het probeer, kom ik in het gewone SP level en m'n maatje hier in m'n thuisnetwerkje kan niet joinen
BVD!
soldier of fortune (1) heeft een mod genaamd silver forces (www.silverforces.com) waarin coop ook mogelijk is. dit is echt super en zeker te onbekend bij de gamers heb ik het idee.
zowiezo raad ik iedereen aan die sof1 heeft deze mod te downen omdat ie toch wel wat extra fun toevoegd aan sof1.
d'r is ook nog een andere mod tgw (the green wall) is geloof ik ook wel grappig, maar kwee alleen niet of daar ook een coop functie in zit.
zowiezo raad ik iedereen aan die sof1 heeft deze mod te downen omdat ie toch wel wat extra fun toevoegd aan sof1.
d'r is ook nog een andere mod tgw (the green wall) is geloof ik ook wel grappig, maar kwee alleen niet of daar ook een coop functie in zit.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
commando's 2 en de coop game bij uitstek Serious Sam (welk deel dan ook)
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Verwijderd
Juist.Op dinsdag 23 april 2002 16:01 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
!!QUAKE II!!
(hmm maar DM is tog vetter dan coop in q2 ;P)
Perfect dark kan ook op de pc met een EMU
This space is occupied
Verwijderd
Hmmz lijkt me wel vet. Alleen link werkt niet ???Op maandag 06 mei 2002 13:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
soldier of fortune (1) heeft een mod genaamd silver forces (www.silverforces.com) waarin coop ook mogelijk is. dit is echt super en zeker te onbekend bij de gamers heb ik het idee.
Verder vind ik Rogue Spear en Quake II en Sven-Coop de 3 beste cooperative spellen. Maar sof lijkt me ook wel cool
Aha kep et al gevonden
http://www.planetsoldier.com/silverforces/ (27.6mb)
Is niet alleen cooperative maar ook nog 5 xtra mp gametype's
Kan je die in co-op spelen? CoolOp maandag 06 mei 2002 16:53 schreef raptorix het volgende:
Unreal 1 is een aanrader
Jammer dat er geen co-op komt in Unreal 2
The devil is in the details.
Standaard optie in de Multiplayer sectie hoorOp maandag 06 mei 2002 17:00 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Kan je die in co-op spelen? Cool
Jammer dat er geen co-op komt in Unreal 2
Ook staat er een paar andere die je helaas niet standaard in UT ziet zoals DarkMatch enzo... wel lachuh.
C:\>_
eeuuh.. misschien eerst eens lezen waar het nu over gaat?Op dinsdag 23 april 2002 17:22 schreef RSP het volgende:
S S A M (1&2)
Maar Operation Flashpoint is wel leuk voor Co-op.. maar nog leuker is dan om een level te editten en dan gewoon twee heuvels vol met tanks en stuff te zetten... en dan knalle maar
Ik heb er iig veel fun aan beleefd
Kan je in Halo ook coop tegen de computer spelen en het spel zo gezamelijk uitspelen?
Ja, ik heb inderdaad gelezen dat je OPF compleet in co-op mode kon spelen.
En dan heb ik het over de complete singleplayer campaign. Wel lache is dat als je dan dood bent, je terug komt als een vogel waarmee je als een vliegtuig het gevecht verder kan bekijken
Ik heb nu een ADSL lijn... 768 down, 128 up. Heeft het nog zin om een Coop game te hosten? Deathmatch voor 4 spelers moet wel lukken, maar 4 players in coop...?
Anyway, Judge Dredd kan je in co-op spelen. Met 2 judges gangs beschieten, lache man.
Volgens mij is Painkiller ook co-op online. Maar dat spel is gewoon Serious Sam met de Havok physics engine. En heel veel demonen.
En dan heb ik het over de complete singleplayer campaign. Wel lache is dat als je dan dood bent, je terug komt als een vogel waarmee je als een vliegtuig het gevecht verder kan bekijken
Ik heb nu een ADSL lijn... 768 down, 128 up. Heeft het nog zin om een Coop game te hosten? Deathmatch voor 4 spelers moet wel lukken, maar 4 players in coop...?
Anyway, Judge Dredd kan je in co-op spelen. Met 2 judges gangs beschieten, lache man.
Volgens mij is Painkiller ook co-op online. Maar dat spel is gewoon Serious Sam met de Havok physics engine. En heel veel demonen.
Halo voor PC niet, Halo voor xBox welLeader98 schreef op 01 oktober 2003 @ 10:17:
Kan je in Halo ook coop tegen de computer spelen en het spel zo gezamelijk uitspelen?
Kon je ook in het grote Halo topic vragen ipv zo'n kick te geven aan een oud topicLeader98 schreef op 01 October 2003 @ 10:17:

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Will Rock. is ongeveer hetzelfde als Serieus Sam. Alleen dan anders en iets minder leuk imo
Yup Will rockAlabama_man schreef op 01 oktober 2003 @ 13:59:
Will Rock. is ongeveer hetzelfde als Serieus Sam. Alleen dan anders en iets minder leuk imo
Zie ook:
[rml][ PC]Will Rock[/rml]
edit:
Woops errig oud topci
Woops errig oud topci
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 01-10-2003 14:09 ]
Microsoft - Dungeon Siege
maar das geen 3D shooter
maar das geen 3D shooter
[ Voor 36% gewijzigd door dCY op 01-10-2003 14:09 ]
Pagina: 1