flash movies testen met bandwidth limit?

Pagina: 1
Acties:

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik weet dat het in flash kan (ik gebruik MX)
maar ik laad een aantal swf's in met loadmovie en dat geeft ie niet goed weer in de bandwidth profiler, ook werkt mn preloader dan niet omdat loadmovies er bijna meteen op staan. Nu wil ik dit wel kunnen testen.

Kun je bijvorbeeld een aantal dingen uploaden en dan op je server een bandwidth limit instellen of iets dergelijks?
of wellicht weet iemand een simpele oplossing? (macromedia had dit allang moeten oplossen maar ja:)

greetz

IJSz

Mijn rig

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je kan toch per swf een aparte preloader maken?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Ik snap precies wat je bedoelt Marko ...
Ik heb zelf ook 1 movie die nog eens 8 andere movies inlaad via een laadproces op verschillende _levels erboven.
De "Test Movie Bandwith Profiler" werkt in dat geval alleen met de onderste movie en niet met de ingeladen movies erboven. Ik heb tot nu toe nog geen oplossing kunnen vinden.

• marko77
Op dinsdag 23 april 2002 12:56 schreef CrashOne het volgende:
Je kan toch per swf een aparte preloader maken?
nee dat werkt niet. Ik heb het geprobeerd maar als ik dan de hoofdfilm test staat ie er ineens, en niet met loading.
Ik heb dit wel eens eerder gehad, en toen heeft iemand een ftp opgezet met een 5kb limit. Maar ik weet niet hoe dat moet, vandaar dat ik het hier vraag.
En ja, ik kan het wel uploaden naar onze site, maar mijn verbinding is te snel omdat goed te beoordelen.

Mijn rig

• marko77
OK, ik heb het voor elkaar!
Dit werkt perfect, alleen zie je tegelijkertijd ook in dat je filmpjes veel te groot zijn, haha

ik heb een proggie gedowned, serv-u ftp, die mag je voor jezelf gratis gebruiken, hier kun je een ftp server mee opzetten en de maximale bandwidth van je server kan je instellen, vervolgens gewoon via explorer je files die je in je ftpdir hebt aanroepen en ziedaar, hij laad alsof ie in verweggistan staat :)

Mijn rig

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 13:48 schreef marko77 het volgende:
OK, ik heb het voor elkaar!
Dit werkt perfect, alleen zie je tegelijkertijd ook in dat je filmpjes veel te groot zijn, haha

ik heb een proggie gedowned, serv-u ftp, die mag je voor jezelf gratis gebruiken, hier kun je een ftp server mee opzetten en de maximale bandwidth van je server kan je instellen, vervolgens gewoon via explorer je files die je in je ftpdir hebt aanroepen en ziedaar, hij laad alsof ie in verweggistan staat :)
Ik heb ook een eigen ftp server nodig. Voor file sharing met vrienden weet je wel. Die Serv-U. Is het makkelijk te gebruiken? Ik heb verschillende malen geprobeerd om een ftp server te bouwen, maar steeds werkte het niet.
Pagina: 1