Toon posts:

Faillissement UPC

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week via een vriend gehoord die bij UPC werkt dat op 2 of 5 mei de stekker eruit gaat. Of dit alleen internet of ook telefonie/tv betreft weet ik niet. Ook heb ik via de consumentenbond vernomen dat het bekend is dat UPC op zeer korte termijn uitstel van betaling aan gaat vragen. M.a.w. ze gaan kopje onder. Via die vriend van me hoorde ik nog een ander geluid ook, dat UPC op dat moment over zou moeten gaan in een andere holding maar dat nog niet zeker is of dat gebeurt en zo ja, of dat vlekkeloos zal verlopen. Wie hier weet meer over?

Ik ben heel benieuwd.....

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Sebje

Makelaartje

Heeft die vriend ook nog een bron?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 12:15 schreef Sebje het volgende:
Heeft die vriend ook nog een bron?
Ja hij werkt bij UPC en die collega van mij de consumentenbond. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze info weten of kunnen bevestigen via upc/consumentenbond of andere kabelaars. Overigens schijnt dit ooit een keer (2 of 3 maanden geleden) een "itempje" bij radar of 1 van die programma's te zijn geweest.... dat ging er dan over dat er bij wet niets geregeld is over de overname van de diensten van UPC door de overheid mocht dit dus echt gaan gebeuren.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Volgens de consumentenbond zal dit geen gevolg hebben voor je internet of tv aansluiting. Hoorde ik op tv afgelopen week.

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 12:23 schreef DeeJee het volgende:
Volgens de consumentenbond zal dit geen gevolg hebben voor je internet of tv aansluiting. Hoorde ik op tv afgelopen week.
Dat zou wel erg fijn zijn. Laten we hopen dat dat in dit geval ook zo is... met UPC houd ik mijn hart vast....

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
is al een topic over....

[topic=466925/1/100]

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 12:25 schreef [Airwolf] het volgende:
is al een topic over....

[topic=466925/1/100]
Ah kijk... dat komt er dus van als je een tijdje niet op het heilige forum rondwandelt ;)

Verwijderd

Ja, ik vrees dat de geruchten werkelheid zullen gaan worden, dit duurt te lang, bedrijven met zo'n schuld blijven niet lang boven!.. vette kans dat zo'n sjeik even wat er in pompt! zo gaat het vaker he

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 12:34 schreef xpnick het volgende:
Ja, ik vrees dat de geruchten werkelheid zullen gaan worden, dit duurt te lang, bedrijven met zo'n schuld blijven niet lang boven!.. vette kans dat zo'n sjeik even wat er in pompt! zo gaat het vaker he
En waar ik me dus druk over maak is het feit dat het nu dan eindelijk lijkt te gaan gebeuren en dat er bij wet niets geregeld is mocht het fout gaan. En met UPC wil er nog weleens iets fout gaan vandaar......... :'(

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Vooral dat punt van die nieuwe holding bevalt me allerminst, heb liever dat die toco overgaat naar een nieuwe partij.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 13:02 schreef Waslijn het volgende:
Vooral dat punt van die nieuwe holding bevalt me allerminst, heb liever dat die toco overgaat naar een nieuwe partij.
Juist. Jij hebt het ook in de gaten. Zo blijft dezelfde organisatie die het nu verneukt heeft voor de mensen en heel veel mensen gewoon geld afhandig gemaakt heeft, wel in het spel maar alleen onder een andere constructie terwijl juist het bedrijf en de mensen die deze ellende veroorzaakt hebben zouden moeten worden afgerekend. :(

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmmm ... niet zo blij mee ..

Geen tv
Geen kabel radio
Geen internet
Geen werk
Geen Telefoon

Das wel klote :)

Just as Good

Verwijderd