ik heb buri maar ik ben gierig =)
unIDed...
unIDed...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op dinsdag 30 april 2002 01:28 schreef SaURoN het volgende:
vrek
Anoniem: 18161
SickoOp dinsdag 30 april 2002 03:29 schreef K-Mile het volgende:
mijn nieuwe necro, nu lvl 70 (in 4 uur spelen) killed ook als een javazon... echt grof
op lvl 65 ging het echt als een speer, solo, na 3 lijkjes, POEF alles dood... als je gewoon als een gek een groep verzamelt, en dan golem ervoor, 3 lijken, CE CE CE CE dan is het zo clear. en dat zonder goeie necro equip....
die 5 minuten haal ik ook wel denk ik.
en nu ZZzzZzzzlapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja ik heb alleen een probleem met op gang komenOp dinsdag 30 april 2002 03:29 schreef K-Mile het volgende:
mijn nieuwe necro, nu lvl 70 (in 4 uur spelen) killed ook als een javazon... echt grof
op lvl 65 ging het echt als een speer, solo, na 3 lijkjes, POEF alles dood... als je gewoon als een gek een groep verzamelt, en dan golem ervoor, 3 lijken, CE CE CE CE dan is het zo clear. en dat zonder goeie necro equip....
die 5 minuten haal ik ook wel denk ik.
en nu ZZzzZzzzlapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mja ik dacht ut welOp dinsdag 30 april 2002 01:43 schreef barrel het volgende:
gaze gevonde sau bij boostgame
7/6/19%
Dus die van borg kan terug, en mag je bieden op deze
En btw had je nog een tals amulet van mij ??
Ja je had er 1 "gekocht" en 1 "geleend"Op dinsdag 30 april 2002 09:57 schreef SaURoN het volgende:
[..]
mja ik dacht ut wel
ik had er ook 1 uitgeleent, kan nie meer herrineren wie um nou had
ja dat weet ik ook welOp dinsdag 30 april 2002 10:00 schreef barrel het volgende:
[..]
Ja je had er 1 "gekocht" en 1 "geleend"
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
qugg en da smurvster lief aan kijken , mischien kunnen hun je helpenOp dinsdag 30 april 2002 11:09 schreef heuveltje het volgende:
lol
hell@hc is ook een lachertje,
der zijn nu net 14 man in alle games samen
maar iig zit ik vast in a4
going solo op Diablo lijkt me niet zo strak plan.
maar een kill diablo game slaat ook niet aan
iemand een goed idee ?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
wiebbe klapjes krijgen, in d2 en ook irlOp dinsdag 30 april 2002 13:58 schreef Wiebbe het volgende:
euhh jongens,
ik heb de ama van men stief vader om zeep geholpen, (op hc)
heeft iemand een bow'tje gratis voor me, gewoon een bow'tje met lekkere damage, voor level like 20 ofzo?
hij heeft niks meer, is alles kwijt
argh, lekker lullig van me...
gaat die weg gister, zeg ik, ik speel nog wel ff, ff mf'en
komt die savonds terug, char dood
heb hem nog nie gezien, dusse ik zoek nu ff wat voor hem
/w me maar op *-=wiebbe=-
nee jij niet lievOp dinsdag 30 april 2002 14:09 schreef neobirdy het volgende:
Toevallig iemand zin om me nieuwe necro te boosten??
Lol 7 posts en gerigistreerd op 21 aprilOp dinsdag 30 april 2002 14:09 schreef neobirdy het volgende:
Toevallig iemand zin om me nieuwe necro te boosten??
hijs uit 1988 en hij doet uniOp dinsdag 30 april 2002 14:15 schreef barrel het volgende:
[..]
Lol 7 posts en gerigistreerd op 21 aprilwat denk je nou ??
Omfg, ik ga me moeder bellenOp dinsdag 30 april 2002 14:16 schreef SaURoN het volgende:
[..]
hijs uit 1988 en hij doet unipas maaar op
Never mindOp dinsdag 30 april 2002 11:18 schreef SaURoN het volgende:
[..]
qugg en da smurvster lief aan kijken , mischien kunnen hun je helpen
ik msg tva.saiya-jin op me icq, en dan zegt ie dat ie geen gaze heeft uitgeleent![]()
nu breekt me klomp....
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
dat had je dus net een uurtje eerder moeten vragenOp dinsdag 30 april 2002 13:58 schreef Wiebbe het volgende:
euhh jongens,
ik heb de ama van men stief vader om zeep geholpen, (op hc)
heeft iemand een bow'tje gratis voor me, gewoon een bow'tje /w me maar op *-=wiebbe=-
Anoniem: 53822
wist niet dat jij ook van got was....Op dinsdag 30 april 2002 14:10 schreef SaURoN het volgende:
[..]
nee jij niet liev
wel wat tegen rammie zeggen in de game en mij achtewege laten![]()
rammiel van got? word er gezegt maar IK word weer overhet hofod gekeken....
ik ga wel drop verkopen, de levens functie van me leven....
ajo
iron golem + amp does the job bij mij, en een thorns merc, meer dan 1000% dmg returned, en dat *2 van amp...Op dinsdag 30 april 2002 09:51 schreef Soullie het volgende:
[..]
Mja ik heb alleen een probleem met op gang komenmoet ik nog wat voor verzinnen
moet jij zeggen:Op dinsdag 30 april 2002 09:36 schreef barrel het volgende:
[..]
Sicko
oh, en de eerstvolgende got-koegame ga ik van mijn net geshopte 1500def godly sacred armor een golem maken[03:27] *** kmile is now known as Slaap-Mile
[03:28] *** Barrel is now known as barrel|zzzz
zul je toch wel eerst online moeten komenOp dinsdag 30 april 2002 15:13 schreef Schizophreniac het volgende:
heeft iemand zin om mij ff te boosten![]()
, bij voorbaat dank
ff testen heb toch +14 to skillOp dinsdag 30 april 2002 14:57 schreef K-Mile het volgende:
[..]
iron golem + amp does the job bij mij, en een thorns merc, meer dan 1000% dmg returned, en dat *2 van amp...die koeien gaan ook wel neer zonder CE..
[..]
moet jij zeggen:
[..]
oh, en de eerstvolgende got-koegame ga ik van mijn net geshopte 1500def godly sacred armor een golem maken
heeft dat shoppen toch nog nut, kijken of ze heb uberhaupt wel raken, anders heeft thorns ook weer geen nut
ach, en anders pak ik die CCB wel...
lidless, vipermagi, +2 circlet, telling of beads, suicide branch, 2x soj (tnx heuveltjeOp dinsdag 30 april 2002 16:58 schreef Soullie het volgende:
welke items draagt jou necro btw ?
Lidless
Circlet ?
skills > nix maxenOp dinsdag 30 april 2002 17:18 schreef barrel het volgende:
Lol topper zo'n ce necro
Maar ja na maanden verkondigen dat necro's suckkom ik er van terug. Ga nu zelf es een necro maken
. Maar ik necro noob. Hoe verdeel ik me stats ? nix in dex zeker ?? en mana max i guess.
Gear word trang's welk wapen erbij ? blackhand of arm of king leoric
ok, volg deze guide, het werkt:Op dinsdag 30 april 2002 17:18 schreef barrel het volgende:
Lol topper zo'n ce necro
Maar ja na maanden verkondigen dat necro's suckkom ik er van terug. Ga nu zelf es een necro maken
. Maar ik necro noob. Hoe verdeel ik me stats ? nix in dex zeker ?? en mana max i guess.
Gear word trang's welk wapen erbij ? blackhand of arm of king leoric
idd wizardspike roelt wel, die faster cast.Op dinsdag 30 april 2002 17:30 schreef SaURoN het volgende:
[..]
skills > nix maxen
gewoon over 1-2 in en door de +skills bij m ij 14 ofzo laten verhogen , heb je alle curses en kun je lekker alles gebruiken.
wie werd er voor gek vergklaart 3-4 maand geleden met de necro juis ikmaar toen zei ik al hij owned en wie maakte er 1? niemand
tssks ga jullie schamen
necro owned goed
en als wapen heb ik wizpike omdat ik dat owned vind voor necro maar das persoonlijk heb zonder staff al +14dus probeer het voor je zelf
Ik gebruik leoric. voor de mana bonus... in het begin had ik wat moeite om mijn mana op pijl te houden maar door de trang set heb je 60% regeneration en een maga mana bonus dus das wel lekker.Gear word trang's welk wapen erbij ? blackhand of arm of king leoric
Mayb als ik een +3 poison bone of the apprentice had pakte ik die ook..+2 necro amulet of the apprentice
Niet door mij iigOp dinsdag 30 april 2002 17:30 schreef SaURoN het volgende:
[..]
skills > nix maxen
gewoon over 1-2 in en door de +skills bij m ij 14 ofzo laten verhogen , heb je alle curses en kun je lekker alles gebruiken.
wie werd er voor gek vergklaart 3-4 maand geleden met de necro juis ikmaar toen zei ik al hij owned en wie maakte er 1? niemand
tssks ga jullie schamen
necro owned goed
en als wapen heb ik wizpike omdat ik dat owned vind voor necro maar das persoonlijk heb zonder staff al +14dus probeer het voor je zelf
bonespirit... die snap ik niet... hoeveel dmg doet die op max? (zeg lvl 30) want ik heb die een keer op lvl 24 oid gehad, lang geleden in mijn SP verleden, en dat schoot ECHT niet op.Op dinsdag 30 april 2002 19:45 schreef Soullie het volgende:
[...]
ik ga ervan uit dat je met skills niet maxen bedoelt de curses ? want CE en bonespirit is een must om te maxen.. 13.3 als radius is toch erg lekker...
There is no art to find the minds construction in the face
pvp (had er moeten zetten voor mij een mustOp dinsdag 30 april 2002 22:18 schreef K-Mile het volgende:
[..]
bonespirit... die snap ik niet... hoeveel dmg doet die op max? (zeg lvl 30) want ik heb die een keer op lvl 24 oid gehad, lang geleden in mijn SP verleden, en dat schoot ECHT niet op.
ja, als je, zoals ik, niet PvP'ed dan werkt Iron Golem/Amp goed genoeg, en ik verhoog mijn amp tot ong 10, zodat de range gelijk is aan die van CE, zodat ik meteen kan beginnen met ploppen. En verder heeft necro idd niet veel. Wel jammer.Op dinsdag 30 april 2002 23:25 schreef Soullie het volgende:
[..]
pvp (had er moeten zetten voor mij een must)
ga jij barbs dood CE'en ?duurt btw aardig lang bij een goeie pvp barb die stil staat... maar tegen een slecht ge-equipte hostile aap werkt het prima... 2 spirits is dood...
hij doet btw 600 damage ongeveer zonder lower resist.. met lower denk het dubbele of zow... ok killt geen massa's koeien maar als je een lijkje moet maken is dat wel mogelijk duurt ff maar als je opgang komt kun je weer CE'en... necro heeft eigenlijk niet veel andere boeiende skills... een beetje amp verhogen heeft ook niet echt zin... heb al genoeg radius... poison nova heeft btw een display bug.. net getest... ik nova'en... gvd geen damage... opnieuw... stond ie op 1 hp... terwijl zijn balkje vol leek ?... mja vaag werkt iig... in pvm stukken minder... mja t blijft een necro he..
Anoniem: 35309
Euh als Jaxe zegt ik vind bedoelt ie: mijn vriendin vond .....Op woensdag 01 mei 2002 10:36 schreef Muppet het volgende:
Hmmm wat jij vind heb ik nog nooit gevonden. Ben al 3 weken aan het mf-en met ongeveer 500% en vind alleen maar crap, (aan het sparen voor Shako en war travies). Jij mf-t ff een weekend en vind wereld spul. Enige wat ik vind is per ongeluk in een cow game.
De wereld is niet eerlijk verdeeld
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Waar vind je dieOp woensdag 01 mei 2002 10:49 schreef bachus het volgende:
[..]
Euh als Jaxe zegt ik vind bedoelt ie: mijn vriendin vond .....
Volgens de geruchten vind je die in de plaatselijke horeca in het weekendOp woensdag 01 mei 2002 10:50 schreef Muppet het volgende:
[..]
Waar vind je diehehe
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Anoniem: 24259
mf amulet meestal 35% ofzo ga nu niet van max uitOp woensdag 01 mei 2002 11:12 schreef Muppet het volgende:
Tal's amu met armor samen met die belt geeft => 15 belt, 88 + 24 (PT) armor en 65 bonus = 192
boven de 10 sojs iig , soullie bied er al 16 voorOp woensdag 01 mei 2002 11:17 schreef Muppet het volgende:
kan ook,
Hoeveel is Tal's armor waard eigenlijk??
Hmmm ik zit nl. aan jouw setup te denken dus als hij die Armor nog wil hebben mag hij leuk bieden, alhoewel ik die complete set wel errug geil vind.Op woensdag 01 mei 2002 11:17 schreef SaURoN het volgende:
[..]
boven de 10 sojs iig , soullie bied er al 16 voor
tals armor neem ik dus niet, zoveel sojs heb ik niet meer zo (eerst nog ff shako kopen)Op woensdag 01 mei 2002 11:17 schreef SaURoN het volgende:
[..]
boven de 10 sojs iig , soullie bied er al 16 voor
hmmz .... effe rekenen hoor ..Op dinsdag 30 april 2002 03:28 schreef Toewan het volgende:
Wanne crap zeg, dacht ik vandaag, hey, het is vakantie, laat ik weer es een keertje D2 gaan spelen. Is een deel van m'n chars expired...
Blijkbaar na 3 maanden inactivity raak je je chars kwijt..
je had toch rasha set voor IK getrade?Op woensdag 01 mei 2002 11:19 schreef Muppet het volgende:
[..]
Hmmm ik zit nl. aan jouw setup te denken dus als hij die Armor nog wil hebben mag hij leuk bieden, alhoewel ik die complete set wel errug geil vind.
Hehe, maar dat van IK ging net niet door op het laatste moment krabbelde hij terugOp woensdag 01 mei 2002 11:33 schreef SaURoN het volgende:
[..]
je had toch rasha set voor IK getrade?
en met rasha set nog zeuren dat hij niks heeft
Anoniem: 47964
ik moet ff melden dat ik me broertje nog niet heb gezien, bovendien kan ik thuis op een of andere curieuze wijze ineens niet meer internetten, van de een op de andere dag (op alle pc's, hoop dat me router niet kapot is) maar goed. ik hoop dat ik em vanavond weer zie dan heb ik t er over en dan hoor je t wel. Je hoeft mij idg geen voorrang te verlenen hoorOp maandag 29 april 2002 17:13 schreef SaURoN het volgende:
[..]
heb je ook nog nooit echt hier gezien dus denk dat meissie of canon wel voorang krijgt
nopes, want bij de lvls moet er soms maar 20 mil exp meer bij en toch doe je er 1 uru langer over 1 lvlOp woensdag 01 mei 2002 12:32 schreef miessie het volgende:
[..]
hmmm is het niet zo dat je gewoon meer exp per lvl nodig hebt, waardoor het langer duurt?
En dan nog .. alsie paar keer geprobeerd heeft, in zijn eentje, zal hij denkik niet lvl-up gegaan zijn, iig niet met 5-6 mio per game aan XP ....Op woensdag 01 mei 2002 12:32 schreef miessie het volgende:
[..]
hmmm is het niet zo dat je gewoon meer exp per lvl nodig hebt, waardoor het langer duurt?
OK .. shaftstop kan ik begrijpen van un-id ...Op woensdag 01 mei 2002 10:30 schreef Jaxe het volgende:
De andere shako en die shaft heb ik beide nog ff unid.
Characters Above Level 75
For any monster above your level, you get EXP*(Player Level / Monster Level).
For monsters between 6-10 levels below you, you receive between 100% and 5% experience.
If the monster is more than 10 levels below your level, you receive 5% of the monster's experience points.
After experience is calculated, the following penalties will apply:
When you pass level 75 you get 1/2 of the experience.
When you pass level 80 you get 1/3 of the experience.
When you pass level 85 you get 1/4 of the experience.
When you pass level 90 you get 1/5 of the experience.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Blijft zuigen ... maar geeft idd weer ... van lvl 40 tot 85 kun je heel snel gaan in koetjes ...Op woensdag 01 mei 2002 12:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
zie dat bedoelde ikOp woensdag 01 mei 2002 12:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
sommige mensen geven iets meer voor unided.. btw wat is het nut van iden ? zitten toch fixed stats opOp woensdag 01 mei 2002 12:40 schreef Jive het volgende:
[..]
OK .. shaftstop kan ik begrijpen van un-id ...
Maar een shako .. dat heb toch geen zin ... alle shako's zijn hetzelfde met dezelfde stats .... un-id kan ook geduped worden dus dat zegt ook geen reet ...
* Jive niet begrijp waarom sommige mensen perse dat soort spul un-id moeten hebben, de waardes van het item veranderen toch niet. net als een oculus .. heeft fixed-stats ...
ps: niet flame ofzow naar jouw toe jaxe .. maar ut valt me op dat sommige items un-id gemerchandised worden terwijl dat totaal geen nut heeft.
op zich valt dat ook nog wel mee, als je eenmaal in een goede game zit. Ik heb t met mijn barb altijd zo gedaan:Op woensdag 01 mei 2002 12:43 schreef Jive het volgende:
[..]
Blijft zuigen ... maar geeft idd weer ... van lvl 40 tot 85 kun je heel snel gaan in koetjes ...
Daarna is het huilen met de pet op.
Kom ik dan toch weer ....Op woensdag 01 mei 2002 12:49 schreef SaURoN het volgende:
[..]
zie dat bedoelde ik
[..]
sommige mensen geven iets meer voor unided.. btw wat is het nut van iden ? zitten toch fixed stats open als unided iets meer op brengt houd je um toch zo?
ik hoef niet meer perse Harlequin te zien, shako uniow mooi hup in mule/stash...
Anoniem: 43910
ahhhhh daarom gaat et zo fokking traag nu me ama lvl 86 is...Op woensdag 01 mei 2002 12:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
werkt dat idd? die iron golem? t lijkt me eigenlijk wel erg zonde om een iron te maken van dure items lijkt me..Op dinsdag 30 april 2002 16:03 schreef K-Mile het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jammere is dat die koeien die golem niet raken, thorns werkt niet, CE gaat ook zo traag... maar doodgaan doet die golem zekers niet
sorry voor layout...
Het waren geen dure items ... het waren gesjopte items die op deze wijze van de markt gehaald worden.Op woensdag 01 mei 2002 13:01 schreef miessie het volgende:
[..]
werkt dat idd? die iron golem? t lijkt me eigenlijk wel erg zonde om een iron te maken van dure items lijkt me..
Het zijn toch op een niet normale manier verkregen itemsOp woensdag 01 mei 2002 13:01 schreef miessie het volgende:
[..]
werkt dat idd? die iron golem? t lijkt me eigenlijk wel erg zonde om een iron te maken van dure items lijkt me..
klote weekend ook altijd..lees me iedere maandag een ongeluk
4%, het kan niet onder de 5% komenOp woensdag 01 mei 2002 13:08 schreef barrel het volgende:
[..]
Het zijn toch op een niet normale manier verkregen itemsdus boeieh kost je wat gold, maar dan heb je wel een kickass golem, Btw dat armor ff op me barb gehad bijnna 19K defense, change to get hit by hell bovine 4%
Op woensdag 01 mei 2002 13:08 schreef barrel het volgende:
[..]
Het zijn toch op een niet normale manier verkregen itemsdus boeieh kost je wat gold, maar dan heb je wel een kickass golem, Btw dat armor ff op me barb gehad bijnna 19K defense, change to get hit by hell bovine 4%
Ik draai thuis geen hottopic ... die staat op me werruk aan ... dus ik post idd doordeweeks meer dan thuis (want thuis is voor ontspanning & dan zit ik meestal toch de hele tijd te gamen, en kijk ik alleen voor & na het gamen.)Op woensdag 01 mei 2002 13:12 schreef SaURoN het volgende:
[..]
het valt me op als het een gewone week dag is spamen jullie het vol op je werk
hebben jullie niks te doen ofzo
in weekend nog minder als jullie op 1 normale dag
You sure ?? zou toch zweren dat er 4 stondOp woensdag 01 mei 2002 13:12 schreef nantasquad het volgende:
[..]
4%, het kan niet onder de 5% komen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
controleer het nog eens, ik zou zweren dat je niet lager dan 5% kan komen, en chance to hit kan niet boven de 95% komen.Op woensdag 01 mei 2002 13:19 schreef barrel het volgende:
[..]
You sure ?? zou toch zweren dat er 4 stond
Ja nantasquad heeft gelijk, want ik zei tegen hem dat dat zo was, kijk maar is voor de gein in Act 1, en dan kan een monster je raken voor 5%, en jij hem voor 95%.Op woensdag 01 mei 2002 13:19 schreef barrel het volgende:
[..]
You sure ?? zou toch zweren dat er 4 stond
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Beaten baal hellOp woensdag 01 mei 2002 13:26 schreef Jive het volgende:
[..]
Door naar act1 hell of naar hell cows
Op woensdag 01 mei 2002 13:25 schreef Jive het volgende:
Wat is de requirements eigenlijk voor een cruel-hydra ...
Is mischien wel leuk voor rogue-mercs ...
Op maandag 29 april 2002 11:34 schreef K-Mile het volgende:
allemaal leuke opties inderdaad, om dat runnen goed te laten lopen, maar alles wat ik hier voorbij zie komen en ik nog niet heb, is toch 'dure' equip.
ik ga gewoon mijn sorc slopen, en een minder dmg, lange afstand sorc bouwen. of mijn merc lvlen, jammer alleen dattie om de 2 sec doodgaat omdat ik zelf nix kan killen of freezen ofzo, en dus ook niet lvlt.
oh btw: voor de liefhebbers, ik moet ze niet:
Anoniem: 12048
volgens mij (bevestigd door katalaOp woensdag 01 mei 2002 14:17 schreef barrel het volgende:
Welke boog is het beste om silence in te maken ?
Mja dan mis je de mega res en skils van tal armor... imho is dat beetje mf wel te compenseren met charms of iets dergelijks...Op woensdag 01 mei 2002 11:13 schreef SaURoN het volgende:
[..]
mf amulet meestal 35% ofzo ga nu niet van max uit
skullders komt op zon 124+24 van ptopaz en dan 30 van goldwrap
voor resistance neem in the ward met pd, 66 res all, + 3x anya quest, +occulus (of gull dagger) kom ik positief uit.Op woensdag 01 mei 2002 14:34 schreef Soullie het volgende:
[..]
Mja dan mis je de mega res en skils van tal armor... imho is dat beetje mf wel te compenseren met charms of iets dergelijks...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/483119/1?limit=100Op woensdag 01 mei 2002 14:44 schreef ItSnows het volgende:
Jullie maken je op voor deel 13?
Als 1 van de users deze wilt aanmaken sluit ik deze
There is no magic.
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq