Jezus zeg,
je hoeft niet meteen me helemaal uit te gaan schelden,
dit is natuurlijk weer een kwestie net als map hack,
wat is er in godsnaam cheaten aan?
ik krijg 1. geen voordelen, als bijv maphack
2. ik veroorzaak niet meer lag, ok met men orbs, maar dat is bij elke ice sorc, dir progje werkt helemaal Client side.
hij kijkt waar mijn char is, en loopt er naar toe.
3. Als ik het gebruik zou je het nie eens kunnen zien!
4. Als je me echt wilt bannen, terwijl ik nog nooit met je eb gespeelt, je mij nie kent, en de hacks geen aantoonbaar lag tonen, ga je gang : -=wiebbe=- .
5. je mag wel rustiger doen, en gewoon zeggen dat je et nie leuk vind ofzo, kan ik hele snappen, zal ik er niet meer over beginnen. Ik zie deze "hacks" (wat het idd zijn, want het spel word gehackt) als een vermakkeling, iets wat het spel makkelijker maakt, maar niet zodat ik een voorsprong heb op andere mensen, ja, als ik alleen speel, tuurlijk ik zet rustig Pickit aan, Follow op men Ma's pc, en Maphack, wrom nie? niemand die er last van heeft. Zit ik in een public game, zet ik alles uit, misschien maphack aan, maakt het gewoon wat leuker vind ik (maar das een kwestie van mening)
Maar volgende keer gewoon beleefd blijven, en gewoon eerst vragen of ik er mee op wil houden.
Op zaterdag 27 april 2002 15:29 schreef barrel het volgende:
[..]
Goh en hoe word het een nou 1 grote lagbende, door al die vuile gore ****** tering homo cheaters
Mensen die hier vanaf nu links plaatsen naar hacks, uitleg geven hoe cheats werken etc etc etc, die mogen vrezen voor hun accounts, ik stuur een mailtje naar blizzard, waarin vermeld je account, dit topic, wat je gebruikt enz enz. en er zijn vast wel meer mensen die zo'n mailtje willen versturen.
Met andere woorden OPROTTEN met die kanker cheats uit dit topic
Owja, sinds wanneer mag ik geen uitleg geven over een cheat cq hack? als iemand an mij rvaagt hoe werkt de disember cheat in JKII mag ik dat hier toch ook gewoon doen?
Als modjes daar echt problemen mee hebben en inclusief deze hacks/cheats hier, zeg t maar, en ik stop. Ik de Policy staat alleen wat over warez, en niks over cheats.
Oh noes.. No more TreinTijden :(