Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 16:07 schreef barrel het volgende:

[..]

Hmm tis alweer een tijd terug maar ik d8 dat het was omdat je elke keer gebruikt maakt van het way point in town dat veroorzaakt lag, en dat kan niet :) En het is niet client side want je maakt er gebruik van in de game, en geautomatiseerd dus ze kunnen zo zien of het een bot is of dat je het zelf doet.
ik heb al 3x een uur geshopt bij Larzuk, handmatig, wordt ik dan ook gebanned ??? ik denk dus niet dat het zo werkt.

en wel client side, want dit progje laat diablo client aan de server vertellen ga nu lopen naar larzuk... dus het progje doet nix op de server, en de server krijgt geen ongeldige handelingen binnen, alleen lopen, WP, WP, lopen, shop open, shop dicht, lopen, WP enzo. Dat doe ik ook als ik zelf shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wanneer komt die 1.10? Want dan wil ik me barb nog snel naar lvl 99 kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 16:18 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Hmm wanneer komt die 1.10? Want dan wil ik me barb nog snel naar lvl 99 kicken :)
alleen de exp waardering veranderd, de hoeveelheid die je nodig hebt niet (voor zover ik een en ander mag geloven on topic)

voortaan worden alle 75+ chars gezien als high level chars, (en daaronder low level chars (of mid level))

en mocht het niet zo zijn kan iemand dan ff een goede link geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op vrijdag 26 april 2002 14:56 schreef barrel het volgende:

[..]

:P

Ik heb wel een prive leven (toch ??)

Maar over dat hardcore .. dood = dood en dan uithuilen en opnieuw beginnen :) Dat komt op het zelfde neer als een steen pakken die heel hard tegen je hoofd slaan, uithuilen (bloeden stelpen) en dan vrolijk weer die steen pakken en dan gewoon net zo hard weer tegen je hoofd slaan :P en dat een paar keer herhalen.
euh new quote: mensen met lvl 99 chars hebben geen social leven --> mensen met lvl 99 chars zijn geestelijk instabiel

hehe :P j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Op vrijdag 26 april 2002 16:16 schreef K-Mile het volgende:

[..]

ik heb al 3x een uur geshopt bij Larzuk, handmatig, wordt ik dan ook gebanned ??? ik denk dus niet dat het zo werkt.

en wel client side, want dit progje laat diablo client aan de server vertellen ga nu lopen naar larzuk... dus het progje doet nix op de server, en de server krijgt geen ongeldige handelingen binnen, alleen lopen, WP, WP, lopen, shop open, shop dicht, lopen, WP enzo. Dat doe ik ook als ik zelf shop.
Als je het zelf doet dan gaat het niet met regelmaat, shopbot wel, daarom kunnen ze het zien, dat het client side is betekent dat ze het proggie niet kunnen detecteren, maar je maakt van dat proggie gebruik van hun servers. of sla ik de plank mis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op vrijdag 26 april 2002 16:25 schreef barrel het volgende:

[..]

Als je het zelf doet dan gaat het niet met regelmaat, shopbot wel, daarom kunnen ze het zien, dat het client side is betekent dat ze het proggie niet kunnen detecteren, maar je maakt van dat proggie gebruik van hun servers. of sla ik de plank mis ?
volgens mij is shopbot helemaal client-side. Maar als jij opvallend snel en constant precies hetzelfde doet zou blizzard dat wel moeten kunnen detecten

[edit] dus precies wat barrel zegt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 16:30 schreef Plantje het volgende:

[..]

volgens mij is shopbot helemaal client-side. Maar als jij opvallend snel en constant precies hetzelfde doet zou blizzard dat wel moeten kunnen detecten
juist, en dan wordt je gebanned omdat je zelf heen en weer loopt...

en anders is het een kwestie van source aanpassen en een random timer erin bouwen. dus ik denk dat het ingewikkelder is. Wat opzich voor de cheaters natuurlijk stom is, want dan kunnen ze ongestoord hun gang gaan, maar ik heb nu al een lijst van ruim 30.000 items, dus er kunnen aardig goeie stats gemaakt worden al. (1x CCB pas, dus dat is aardig kleine kans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Het is hier wel is gezegd dat shopbot wordt gedetecteerd door blizz. door de lag van het wp elke keer.
Dus kijk uit met shopbot want ook daar kicken ze je voor!!!

Miessie wat doet je broertje nou met die AV?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 10:28 schreef Jaxe het volgende:

[..]

En toch heeft ie gelijk. Ik snap niet dat iemand hier altijd uit wordt lachen als ie zoiets vraagt. Voor een (goede of soms unid) Gaze kan je met een beetje geduld 4-5 sojs halen. Tuurlijk verschilt het, maar je hebt altijd iemand die er zeer haastig naar op zoek is. Je hebt me ook al een keer voor gek verklaard dat ik shaftstops van bijna ieder % voor 2 sojs verkocht. Ik kocht ze zelf voor 1+itempje of zo. Geloofde je ook niet, maar ik heb het wel 3x gedaan.
Laag kopen, daar ben ik het met je eens, maar verkopen doe je hoog. Tenzij je geen geduld hebt, dan gooi je hem er gewoon voor de huidige (normale) prijs uit.
Voor mijn 8/8/19 gaze (die ik zelf id'de) bood een jongen in de game waar ik zat meteen 5 sojs. Ik vind het ook teveel, maar het gebeurt dus wel. Mensen zijn soms zo panisch voor dupes, dat unid items (ookal kunnen die ook geduped zijn) voor 1-2 sojs meer gaan (op een waarde van 3).
pff als ik al me gazes nu ga verkopen zit ik zo aan de 60 sojs van de gazes lekker :?
not
das geen normale prijs...

ga dur niet moeilijk ik vind er wel weer 1 of ik haal dur zo ff 1tje bij iemand die ik ken dan :)
btw barrel, wil je valor voor de heb of echt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
pff als ik al me gazes nu ga verkopen zit ik zo aan de 60 sojs van de gazes lekker
not
das geen normale prijs...
ga dur niet moeilijk ik vind er wel weer 1 of ik haal dur zo ff 1tje bij iemand die ik ken dan
btw barrel, wil je valor voor de heb of echt gebruiken?
Ehhh, Voor de heb >:) maar ook gebruiken :) Niet dat ik hem zo zwaar nodig heb of sow :)

Wat dan wil je van die van jouw af >:) die hoef ik niet die is maar +1 to barb skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 19:10 schreef barrel het volgende:

[..]

Ehhh, Voor de heb >:) maar ook gebruiken :) Niet dat ik hem zo zwaar nodig heb of sow :)

Wat dan wil je van die van jouw af >:) die hoef ik niet die is maar +1 to barb skills :P
wou hem je voor 5 sojs aanbieden :+
maar nu niet meer >:) :D

}:O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op vrijdag 26 april 2002 19:23 schreef SaURoN het volgende:

[..]

wou hem je voor 5 sojs aanbieden :+
maar nu niet meer >:) :D

}:O :P
Jezus man.. je hebt hem geduped bij een koe en dan durf je nog 5 soj's te vragen :P Maar ff serieus wou je er vanaf ?? of wil je je inkopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 19:26 schreef barrel het volgende:

[..]

Jezus man.. je hebt hem geduped bij een koe en dan durf je nog 5 soj's te vragen :P Maar ff serieus wou je er vanaf ?? of wil je je inkopen >:)
nee ik wou er niet van af :P
die dupe methode heeft JAREN research gekost man :+
kom ff op icq btw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

heb anders laatst me hc druid ook 5 uur laten shoppen naar een cruel runesword (niet gevonden overigens) maar ik heb geen klacht van blizzard gehad...............

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 21:15

Phobos

je bent een soepkip

kheb net een wizardspike gevonden :9~
maarre wat is da ding un-id waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 21:29 schreef Phobos het volgende:
kheb net een wizardspike gevonden :9~
maarre wat is da ding un-id waard?
weinig tot niks ;) meestal leuk bij dingetje in een trade ;) om er bij te doen

leuk voor PVP sorc ofzo wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Shit, dacht ik dat ik net effe de acients ging afmaken in NM bleek ik level 36 te zijn "can't complete qeuste" |:(

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Op vrijdag 26 april 2002 12:44 schreef miessie het volgende:

[..]

ik heb mijn pc (met scrappy f20,= gulden geluidskaart) aan mijn dikke Onkyo surround versterker gehangen, ik heb perfect surround geluid zonder enige problemen.
O ja en een maat van me heeft ook het bijna het zelfde systeem als mij alleen andere boxen heeft hij.
Zou het met de boxen the maken hebben :?
Volgens mij moet dat toch niet uit maken of niet soms :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld maar nu vraag ik mij af.....wat zijn trang ouls armor,string of ears,en IK goodies nou waard (ok armor heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Op vrijdag 26 april 2002 21:46 schreef SaURoN het volgende:

[..]

weinig tot niks ;) meestal leuk bij dingetje in een trade ;) om er bij te doen

leuk voor PVP sorc ofzo wel :)
in channel zeije ze dat ie 5 soj waard was :P
was ist nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 22:59 schreef Phobos het volgende:

[..]

was ist nou?
5 soj voor een wizards pike/?????
dat is hij nog nooit geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Op vrijdag 26 april 2002 23:00 schreef SaURoN het volgende:

[..]

5 soj voor een wizards pike/?????
dat is hij nog nooit geweest :)
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

roflol dan ga ik er ook een paar verpatsen:)

ow en voor die dupe kocht een gastje ze op om iron golems van te maken. die betaalde er 2 voor een soj

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Unided buriza in aanbieding,
offer maar wat
zoek niet echt veel op het moment :P
me merc iets beter maken dus schoenen amus etc heb ik weinig aan :D
merc equip nu

A5
Harly
Ethereal Honor Collosus
shaftstop

A2 off
Crown of thieves
duriel shell
Ethereal cryptic axe

rest van me mercs is wel ok

dus offer maar wat, als je wat anders grappigs hebt ofzo is ook goed, wil ook best bij betalen als het leuk offer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42

Soullie

Planeshift

Op vrijdag 26 april 2002 14:44 schreef nantasquad het volgende:

[..]

(bron www.battle.net/diablo2exp)

Ze zeggen nix hoe precies de exp waardering veranderd. alleen is het duidelijk hoe de ladder char werkt.

ik post dit maar ff omdat jullie nogal veel de laatste tijd hebben gepost en ik daardoor 500 posts niet gelezen heb, dus kan best zijn dat dit al vermeld was
Jah veel gepost... en dit ook door mij :) volgende keer wel ff alles lezen ;)

[topic=476022/26/25]
Op vrijdag 26 april 2002 22:59 schreef Phobos het volgende:

[..]

was ist nou?
Wat Sauron zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 23:30 schreef Soullie het volgende:

[..]

Jah veel gepost... en dit ook door mij :) volgende keer wel ff alles lezen ;)

[topic=476022/26/25]

[..]
met het tempo dat jullie poste lukte het me nooit. Hou het nu weer aardig bij, maar ja, beter iets 2x dan iets niet toch *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

mja ok :P... bijna lvl 93 nog fftjes =)

* Soullie wil ook de lvl 99 hebben voor de patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb nu ruim 170K items bekeken met shopbot... >:)

wel grappig om te zien wat er allemaal langskomt...

1 cruel hydra bow al, en 2 cruel great poleaxes, die cruel colossus sword, 2 cruel thunder mauls, war cruel war pikes...

al 36384 verschillende items BTW :) in slechts een paar uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Buriza is al weg :)
dus daar kan niet meer op worden geboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

shopbot suckt btw :P, snap zow ie zo niet dat nog iemand d2hackit durft te starten... mja straks weg account of zow... nah dan liever wat crueltjes minder...

lvl 93 1/4

morgen naar de 95... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik ben bijna 98 nog 23 mil ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 01:21 schreef Soullie het volgende:
shopbot suckt btw :P, snap zow ie zo niet dat nog iemand d2hackit durft te starten... mja straks weg account of zow... nah dan liever wat crueltjes minder...

lvl 93 1/4

morgen naar de 95... =)
gaat ook niet om de crueltjes, die koop ik handmatig wel, maar het gaat om de stats die dat ding levert....

(btw, ik heb hem dus ook op niets kopen staan, voor de duidelijkheid...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Op zaterdag 27 april 2002 00:46 schreef K-Mile het volgende:
ok, ik heb nu ruim 170K items bekeken met shopbot... >:)

wel grappig om te zien wat er allemaal langskomt...

1 cruel hydra bow al, en 2 cruel great poleaxes, die cruel colossus sword, 2 cruel thunder mauls, war cruel war pikes...

al 36384 verschillende items BTW :) in slechts een paar uur...
mag ik weten op welk level jij dit doet?
ik heb al 3 cruel colossus sword tegen gekomen ;)
een keer met SLaying :(
maar toen bleek me geld op te zijn, was in 1 dagen,
3 cruel colossus swords, 3 helmpjes met HEEL veel defense, ff denken Godly Spired helm, (lekker trouwens ;) )
:( men boughtitems.txt is helaas leeg, dus das jammer, maar ja, 2 cruel colossus swords naar een vriend van me *gratiz*
alle 2 rond de 280% d8 ik zo. Helmen ook weg, en leuke Troll Belts ook, maar ja kost ZOVEEL geld, nie normaal man,
heb im netjes 1.6 miljoen bij me, na 2x cruel colossus swords op :(

ik ben lvl 80 btw

ik zoek eigenlijk naar Cruel Suwayyah, of een Scissors Suwayyah (kank nog nie vinden in shop.. kweet t )
maar helaas, nog geen eentje gevonden, en staat al 2 weken 8 uur aan savonds.. (en nog geen ban :P, benk nie zo bang voor ook, heb 5 serials :P )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 27 april 2002 04:07 schreef Wiebbe het volgende:

[..]

3 cruel colossus swords, 3 helmpjes met HEEL veel defense, ff denken Godly Spired helm, (lekker trouwens ;) )
:( men boughtitems.txt is helaas leeg, dus das jammer, maar ja, 2 cruel colossus swords naar een vriend van me *gratiz*
alle 2 rond de 280% d8 ik zo. Helmen ook weg, en leuke Troll Belts ook, maar ja kost ZOVEEL geld, nie normaal man,

ik ben lvl 80 btw

ik zoek eigenlijk naar Cruel Suwayyah, of een Scissors Suwayyah (kank nog nie vinden in shop.. kweet t )
maar helaas, nog geen eentje gevonden, en staat al 2 weken 8 uur aan savonds.. (en nog geen ban :P, benk nie zo bang voor ook, heb 5 serials :P )
mwah zo moeilijk is het toch niet
mijn lvl 88 ama had meestal 1 nacht nodig om er 5 te vinden.......

maar k-mile wiebbe (who the fuck is wiebbe ?) hoe kun je zien wat ie allemaal is tegengekomen ? hoe zet je die log-functie aan ?

ow en ik meen nog ergens zon cruel scuwawahding te hebben liggen, zal eens zoeken........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 04:07 schreef Wiebbe het volgende:

[..]

ik ben lvl 80 btw

ik ben lvl 85, en ik ben in een nacht tegen gekomen aan goeie items:

Cruel Colossus Sword of Slaughter
Cruel Colossus Blade of Restoration
Cruel Colossus Sword of Pestilence
Cruel Hydra Bow
Godly Sacred Armor of Strength
Cruel Colossus Blade
Cruel Hydra Bow

dit is alles, tenminste, hier heb ik naar gekeken, er zullen er vast wel meer tegenkomen, maar ik heb ff snel op cruel colossus, cruel hydra, en godly sacred gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Welke % waren die hydra bows?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 11:53 schreef Canon23 het volgende:
Welke % waren die hydra bows?
geen idee, ik heb ze niet gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
; Sample shopbot.ini for shopbot-0.48beta by timagic@yahoo.com
;
; Sample shopbot.ini for shopbot-0.46beta by ackmed@gotwalls.com
; NOTE: ALL <string>'s should be in ENGLISH

; Global Config Settings
; [global]
; autobuy=n     - 1 autobuy is on, 0 autobuy is off
; autobutstop=n     - 1 shopbot should stop after its attempted to purchase the item, 0 keep on shopping
; townwp=<string>   - [Required] The name of the town waypoint
; otherwp=<string>  - [Required] The name of the waypoint to goto get outside of town.
;             You MUST make this in the same act as the town waypoint or items dont update in the shop
; displaytext=n       - 1 is on, 0 is off -- Wether to display the text
;                of what you are doing (Walking etc...)
; textabovehead=n    - 1 is on, 0 is off -- If displaytext is on, will
;                display the text above your head (heh) instead of on screen
; notitemdisplay=n  - 1 is on, 0 is off -- Will display the list of items,
;                off means you see the item name only when there is a match
; bindstart="XX"      - Keycode to bind for ".shipbot start" defualts to "39" which is 9
; bindstop="XX"    - Keycode to bind for ".shipbot stop" defualts to "30" which is 0
; bindpathkey="XX"  - Keycode to bind for ".shipbot loadpath XXXXX" defualts to "38" which is 8
; bindpathnpc="XX"  - Keycode to bind for npc of ".shipbot start XXXXX" defualts to "Larzuk"
; itemsfile     - Record ALL Items in a file, or not (shopbotitems.txt)
;           - Use this for now to get the debug version (shopbotitems2.txt)
; boughtfile        - Record items that you buy (boughtitems.txt)
;

[global]
autobuy=1
autobuystop=0
townwp=harrogath
otherwp=frigid highlands
steptime=1
displaytext=1
textabovehead=1
notitemdisplay=1
itemsfile=0
boughtfile=1
bindstart="39"
bindstop="30"
bindpathkey="38"
bindpathnpc="Larzuk"

Iets naar boven zie je staan, itemsfile=0, zet die op een (1) als je wilt dat die ALLE items van de shop er steeds inflikkert, bij boughtfile=1 komt er een file'tje boughtitems.txt waarin alle gekochte items staan.

En tja, wie is wiebbe ;)
speel al een tijd, en volg dit forum de hele tijd al, nooit echt wat gezegt, maar speel ook meestal mer vrienden van school, acountnaam: -=wiebbe=-
een lvl 64 ass SC, en ben net begonnen met HC met een Ass, nu lvl 24 ! ;)

die lvl 80 ass, (geloof het of nie) is van men ma :P

edit:
ik volg het zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op zaterdag 27 april 2002 12:30 schreef Wiebbe het volgende:

En tja, wie is wiebbe ;)
speel al een tijd, en volg dit forum de hele tijd al, nooit echt wat gezegt, maar speel ook meestal mer vrienden van school, acountnaam: -=wiebbe=-

edit:
ik volg het zelf ;)
Ik heb nog een helmpje met +2 assasin skills en 8% ll (magic) msg me maar als je interrese hebt.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Is dat in HC of Sc?
in Sc heb ik Nat helm op..
vind ik goed genoeg ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op zaterdag 27 april 2002 13:13 schreef Wiebbe het volgende:
Is dat in HC of Sc?
in Sc heb ik Nat helm op..
vind ik goed genoeg ;P
Op sc, had ik em maar op hc :)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 27 april 2002 12:30 schreef Wiebbe het volgende:
code:
1
2
; Sample shopbot.ini for shopbot-0.48beta by timagic@yahoo.com
;

Iets naar boven zie je staan, itemsfile=0, zet die op een (1) als je wilt dat die ALLE items van de shop er steeds inflikkert, bij boughtfile=1 komt er een file'tje boughtitems.txt waarin alle gekochte items staan.

En tja, wie is wiebbe ;)

edit:
ik volg het zelf ;)
ah ok
moet me shopbot dus eens updaten :)
weet iemand trouwens wanneer npc's cryptic swords gaan verkopen ?. mijn barb heeft een grotere tandenstoker nodig :(

enne een assi fan dus he :)
heb het eens geprobeerd, maar toch niet echt je van het voor mij..........

maar begin vandaag nog een hc-ama. dus misschien zie ik je nog wel es voorbijkomen :)

zucht.............
en meteen nadat ik dat zeg word heel battle.net weer 1 grote lag-bende........ :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Lolz :)
net met een vriend een risco volle operatie uitegevoert,
ik een MArtial Arts Ass, lvl 24, hij een Whirl barb (ok, heeft um net pas ;P ) lvl 30,
chaos sanc helemaal zelf gedaan, en diablo er ook nog eens bij koste me heel wat Full rejuvs, maar ja, wel helemaal zelf, en ben nog trots ook! :P
op Hc bedoel ik dan :)

yup yup, oude versie slingeren overal rond,
http://www.blaat.com

check hierzo, errug relaxte site, met alle hacks die er maar zijn (ok ook chest hack stond er, maar ja, gewoon nie dllen dus!!!) , probeer ook eens Follow als je twee Serials hebt en twee pc's errug relax, heb je een merc achter je aan lopen met frozen orb ofzo :P (voor de mensen die denken dat het een cheat is ofzo, je kan een normale char, jou laten followen, bijv dus een ice sorc, met orbs)
nou ja, veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op zaterdag 27 april 2002 14:29 schreef Wiebbe het volgende:

check hierzo, errug relaxte site, met alle hacks die er maar zijn (ok ook chest hack stond er, maar ja, gewoon nie dllen dus!!!) , probeer ook eens Follow als je twee Serials hebt en twee pc's errug relax, heb je een merc achter je aan lopen met frozen orb ofzo :P (voor de mensen die denken dat het een cheat is ofzo, je kan een normale char, jou laten followen, bijv dus een ice sorc, met orbs)
nou ja, veel plezier!
denken dat et een cheat is :? het IS een cheat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 14:37 schreef bachus het volgende:

[..]

denken dat et een cheat is :? het IS een cheat :r
ja idd het is een cheat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zaterdag 27 april 2002 13:48 schreef heuveltje het volgende:

[..]

zucht.............
en meteen nadat ik dat zeg word heel battle.net weer 1 grote lag-bende........ :r
Goh en hoe word het een nou 1 grote lagbende, door al die vuile gore ****** tering homo cheaters :( :(

Mensen die hier vanaf nu links plaatsen naar hacks, uitleg geven hoe cheats werken etc etc etc, die mogen vrezen voor hun accounts, ik stuur een mailtje naar blizzard, waarin vermeld je account, dit topic, wat je gebruikt enz enz. en er zijn vast wel meer mensen die zo'n mailtje willen versturen.

Met andere woorden OPROTTEN met die kanker cheats uit dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 15:29 schreef barrel het volgende:

[..]

Goh en hoe word het een nou 1 grote lagbende, door al die vuile gore ****** tering homo cheaters :( :(

Mensen die hier vanaf nu links plaatsen naar hacks, uitleg geven hoe cheats werken etc etc etc, die mogen vrezen voor hun accounts, ik stuur een mailtje naar blizzard, waarin vermeld je account, dit topic, wat je gebruikt enz enz. en er zijn vast wel meer mensen die zo'n mailtje willen versturen.

moet je doen...

accounts: KMile_ KMuleI_ KMileHC_
cheats: Maphack, Maphack Companion, Harcore Hack, Shopbot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Blizzard is weer aan ut verwijderen :) YEES
ik logde net in wou gaan expen met me barb, en keek in me stash en hij was weg :D me opoe is kwijt :D YOOEPIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 16:59 schreef SaURoN het volgende:
Blizzard is weer aan ut verwijderen :) YEES
ik logde net in wou gaan expen met me barb, en keek in me stash en hij was weg :D me opoe is kwijt :D YOOEPIE
en dat stemt jou gelukkig?

jah, kan natuurlijk.. nou jah, ben blij dat ik maar 1 geruild item gebruik, rest allemaal zelf gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 17:18 schreef Kage het volgende:

[..]

en dat stemt jou gelukkig?

jah, kan natuurlijk.. nou jah, ben blij dat ik maar 1 geruild item gebruik, rest allemaal zelf gevonden
jah gebruikte hem toch niet en was toch een dupe, dus waarom niet? vind het alleen maar beter zo..
had um namelijk gevonden in koe game bij in town , was heel vaag of nie barrel :)

ig hijs weg :D JIppie

Geeeileee baal, iemand heeft me net dit laten zien
http://members1.chello.nl/~hvandebeek/Screenshot017.jpg

account: hk-lukter

als iemand hem wil :) zijn laatste offer was maar 50 sojs ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
jah gebruikte hem toch niet en was toch een dupe, dus waarom niet? vind het alleen maar beter zo..
had um namelijk gevonden in koe game bij in town , was heel vaag of nie barrel
ig hijs weg JIppie
Ja niet iedereen vind zomaar een GF 249% bij akara natuurlijk >:) Maar goed dat je hem niet getrade hebt, was wel lamme geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
:? baal kan toch geen corona droppen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 17:45 schreef barrel het volgende:

[..]

Ja niet iedereen vind zomaar een GF 249% bij akara natuurlijk >:) Maar goed dat je hem niet getrade hebt, was wel lamme geweest :P
nee idd :P
ach heb hem nooit echt gebruikt dus boeit me niet :)
traden is lame ja idd :)

hij had hem wel van baal af zei hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Jezus zeg,
je hoeft niet meteen me helemaal uit te gaan schelden,
dit is natuurlijk weer een kwestie net als map hack,
wat is er in godsnaam cheaten aan?
ik krijg 1. geen voordelen, als bijv maphack
2. ik veroorzaak niet meer lag, ok met men orbs, maar dat is bij elke ice sorc, dir progje werkt helemaal Client side.
hij kijkt waar mijn char is, en loopt er naar toe.
3. Als ik het gebruik zou je het nie eens kunnen zien!
4. Als je me echt wilt bannen, terwijl ik nog nooit met je eb gespeelt, je mij nie kent, en de hacks geen aantoonbaar lag tonen, ga je gang : -=wiebbe=- .
5. je mag wel rustiger doen, en gewoon zeggen dat je et nie leuk vind ofzo, kan ik hele snappen, zal ik er niet meer over beginnen. Ik zie deze "hacks" (wat het idd zijn, want het spel word gehackt) als een vermakkeling, iets wat het spel makkelijker maakt, maar niet zodat ik een voorsprong heb op andere mensen, ja, als ik alleen speel, tuurlijk ik zet rustig Pickit aan, Follow op men Ma's pc, en Maphack, wrom nie? niemand die er last van heeft. Zit ik in een public game, zet ik alles uit, misschien maphack aan, maakt het gewoon wat leuker vind ik (maar das een kwestie van mening)

Maar volgende keer gewoon beleefd blijven, en gewoon eerst vragen of ik er mee op wil houden.
Op zaterdag 27 april 2002 15:29 schreef barrel het volgende:

[..]

Owja, sinds wanneer mag ik geen uitleg geven over een cheat cq hack? als iemand an mij rvaagt hoe werkt de disember cheat in JKII mag ik dat hier toch ook gewoon doen?
Als modjes daar echt problemen mee hebben en inclusief deze hacks/cheats hier, zeg t maar, en ik stop. Ik de Policy staat alleen wat over warez, en niks over cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
No fucken way dat baal hem dropt, Alleen act5 bosses (pindle-frozenstijn en consorten) Baal minions kunnen hem ook droppen maar de kans dat set corona dropt is 4963200:1 :) dus ja :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 18:40 schreef barrel het volgende:
No fucken way dat baal hem dropt, Alleen act5 bosses (pindle-frozenstijn en consorten) Baal minions kunnen hem ook droppen maar de kans dat set corona dropt is 4963200:1 :) dus ja :?
hij zei dat hij um van baal zelf had, ik ken um verder niet, zag het in de trade voor bij komen en die wou ik dus zien :P dus sprak ik hem aan kom ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zaterdag 27 april 2002 18:39 schreef Wiebbe een lang verhaal:
Ik bedoel cheaters in het algemeen, niet iemand persoonlijk, als is het dus ook voor jou bedoeld :)

Maar denk ff na man je geeft hier gewoon een link met alle cheats voor d2 :? Hoe denk je dat je behandeld word in een counterstrike topic met de melding download hier aimbot/walhack enz enz :?

Geen nieuwe discussie over wat wel een cheat is of niet, dat schiet niet op, ik cheat ook met d2 maar ik ga toch ook niet piekfijn uitleggen waarom ik een lamer ben. Dingen lekker voor je houden of anders irc of icq of sow, geeft een beetje verkeerd beeld over het spel als zulke zaken hier behandeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 18:49 schreef barrel het volgende:

[..]

Ik bedoel cheaters in het algemeen, niet iemand persoonlijk, als is het dus ook voor jou bedoeld :)

Maar denk ff na man je geeft hier gewoon een link met alle cheats voor d2 :? Hoe denk je dat je behandeld word in een counterstrike topic met de melding download hier aimbot/walhack enz enz :?

Geen nieuwe discussie over wat wel een cheat is of niet, dat schiet niet op, ik cheat ook met d2 maar ik ga toch ook niet piekfijn uitleggen waarom ik een lamer ben. Dingen lekker voor je houden of anders irc of icq of sow, geeft een beetje verkeerd beeld over het spel als zulke zaken hier behandeld worden.
jij vuile slet, cheat jij?
maar link is al weg door sinterpiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zaterdag 27 april 2002 18:48 schreef SaURoN het volgende:

[..]

hij zei dat hij um van baal zelf had, ik ken um verder niet, zag het in de trade voor bij komen en die wou ik dus zien :P dus sprak ik hem aan kom ff :)
Hmmm strange ik weet 100% zeker dat ie niet van baal kan zijn, dan heeft ie hem dus getrade/geduped en is ie zowiezo een slappeouwehoer. Zou wel erg spijtig zijn als zulke (duped)items unidented in de ronde gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ok, thx
dan vatte ik het dus verkeerd op,
Was men bedoeling nie om de hacks zelf te geven,
maar meer om hem te helpen met een nieuwe versie van ShopBot te vinden. Maar zoals k al zei, ik zal het niet meer posten hierzo.
Op zaterdag 27 april 2002 18:49 schreef barrel het volgende:

[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 18:52 schreef barrel het volgende:

[..]

Hmmm strange ik weet 100% zeker dat ie niet van baal kan zijn, dan heeft ie hem dus getrade/geduped en is ie zowiezo een slappeouwehoer. Zou wel erg spijtig zijn als zulke (duped)items unidented in de ronde gaan
nopes getrade/geduped lijkt me zo van buiten af viel weinig goeie equip te zien , lijkt me welth etc mf gear
iig ik gok het, kan best zijn dat het van een minion is hij zei in baalrun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zaterdag 27 april 2002 18:53 schreef SaURoN het volgende:

[..]

nopes getrade/geduped lijkt me zo van buiten af viel weinig goeie equip te zien , lijkt me welth etc mf gear
iig ik gok het, kan best zijn dat het van een minion is hij zei in baalrun
Hmmm ja minions kan ... kans is erg klein maar het kan :)

Waarchijnlijk in een 8 player baal run, en hij ww'en :) dan weet je het wel he. Zo'n pikke dief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Op zaterdag 27 april 2002 18:56 schreef barrel het volgende:

[..]

Waarchijnlijk in een 8 player baal run, en hij ww'en :) dan weet je het wel he. Zo'n pikke dief
een sjeeter ;)
gebruikt zeker pickit :P

(j/k ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

maarja,
laat ik er maar even over ophouden, en verder gaan met de echte topic,
ff een vraagje aan jullie, hoe vinden jullie altijd die relaxte rares, jordans, windforcjes, stoer set items (bijv Nat klauw) ik vind nooit iets, enige wat ik heb op Sc is 2 keer duriels shell, en eentje ethereal. Verder nog een Gull, ali baba, en wat andere zooi, meestal nogal low level. Heb hier een ice mage, waar ik iets van 50 mephi runs mee doen, met ongeveer 400 mf (kan wel toch?)
maar vind echt altijd rotzooi (en heel veel milagra ;) )

vinden jullie alles altijd op hell bij koetjes ofzo?
heb bijv wel een dwarven star, maar nog nooit!!!!1 een jordan gevonden, (of een rune hoger dan 11, hoger alleen bij Act4, q2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Zelf een noob leacher kan zown ding vinden als ie geluk heeft... kleine kans maar toch...

Trouwens ik kwam iets leuks tegen

Failed unique = rare met 3x de dura
Failed Set = magic met 2x de dura

Meestal omdat het monster geen hoog genoeg drop lvl had of gewoon de roll net niet goed genoeg was... dus die rare laquerd plate van mij had geen set kunnen zijn :S

Die rare Hydra van barrel wel btw :P
vinden jullie alles altijd op hell bij koetjes ofzo?
heb bijv wel een dwarven star, maar nog nooit!!!!1 een jordan gevonden, (of een rune hoger dan 11, hoger alleen bij Act4, q2)
Meph Pindle Baal Koe ligt aan je kill speed... hoe sneller je killt hoe meer je vind...

Sommige mensen hebben een 500 of 600 mf barb en die killen meph dan 4 a 5 minuten lang... en mijn sorc killt ehm in 30 seconden of zow.. tel uit het aantal uniques wat bij mij dropt of bij zown barb of sorc die 30x dood gaat... is bij de andere mensen die goed spul hebben ook denk ik =)

Met goed spul vind je easy'er beter spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Zelf een noob leacher kan zown ding vinden als ie geluk heeft... kleine kans maar toch...
Trouwens ik kwam iets leuks tegen

Failed unique = rare met 3x de dura
Failed Set = magic met 2x de dura

Meestal omdat het monster geen hoog genoeg drop lvl had of gewoon de roll net niet goed genoeg was... dus die rare laquerd plate van mij had geen set kunnen zijn :S

Die rare Hydra van barrel wel btw
En bedankt he :P was het net weer vergeten :D

Damn that reminds me, Ik heb es een keer een magical sacred armor gevonden bij pindle :( vond wel kut dat ie niet groen was, maar ach ja d8 ik hij is ook niet geel, dus hij was het niet bijnna :( fout dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 19:15 schreef barrel het volgende:

[..]

En bedankt he :P was het net weer vergeten :D
hahaha >:)
Op zaterdag 27 april 2002 18:56 schreef barrel het volgende:

[..]

kan maar hoeft niet altijd, hij kan gevonden worden dus ook door hem :P kans jochie daar ligt het aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
kan maar hoeft niet altijd, hij kan gevonden worden dus ook door hem kans jochie daar ligt het aan
Ja pa :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand lem rune voor me ?

wisper me maar
/w *Nantasquad

edit

thx soullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek: Goede Buriza (175% en hoger)
Ik offer: legit soj

Voorwaarden: Hardcore, Legit Buri

Account: *eckorb

Bij voorbaat dank, whisper me liefst na 11'en want dan ben ik zeer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

woot ;)
wie wil nou een unlegit Soj ;)
maar sorry, heb nog niks op Hc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

[SC] Offer UNID-ED BURIZA /w *Nm_Soullie

2 soj of zow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 27 april 2002 21:30 schreef Soullie het volgende:
[SC] Offer UNID-ED BURIZA /w *Nm_Soullie

2 soj of zow..
En did vind ik dus weer nergens op slaan he :)
waarom 2 soj voor een unid (dus misschien wel 150%)
terwijl een 170 maar 1 soj oplevert, en een 185 al 2.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

daarom dus... ik ga ehm niet id'en omdat jij dat toevallig onzin vind :)

wie weet is het een 200% dat is de koper zijn probleem niet het mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
unident buri heb je heel makkelijk voor 1 soj, worden regelmatig aangeboden op trade chan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Pff geef die buriza toch weg aan iemand die hem graag wil van got :)

Jaxe heeft van mij ook een unided gekregen.
1) hij had niet iets wat mij interesseert
2) hij wil hem graag
3) sojs hoef ik niet dus wat krijg ik er dan voor?

heb ik liever een bedankje van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Heb sojs nodig heb er nog maar 2... dus als jij sojs free weggeeft ? want die heb ik nodig... voor 2 geef ik die buriza gratis weg =)... raak ehm in de trade chan's wel kwijt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Ik geef tegenwoordig ook buriza's weg, verkopen doe je ze niet. en bewaren sucks(ze zijn zo groot) en iemand anders er blij mee maken is idd ook leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 00:33 schreef Soullie het volgende:
Heb sojs nodig heb er nog maar 2... dus als jij sojs free weggeeft ? want die heb ik nodig... voor 2 geef ik die buriza gratis weg =)... raak ehm in de trade chan's wel kwijt =)
:+ jij hebt 2 windforces dus jij hoeft geen medelij van mij te hebben :P
ji moet medelij met ons hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik heb geen medelijden met mensen die buriza's weggeven ;)
verkopen doe je ze niet
hmm ik wel dus... 2 soj per keer is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Geen gaze sau... 2 keer geel bij mephi toen was ik er klaar mee :( wel stash vol andere troep overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 02:45 schreef barrel het volgende:
Geen gaze sau... 2 keer geel bij mephi toen was ik er klaar mee :( wel stash vol andere troep overigens :)
:( volgende keer beter :( had ook geen geluk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ARGH!
dood door pk :(
kwam een barb aan, lvl 29, ik was lvl 32 ass.
Hij had een speer, en een of andere shout, kwam witte golven over hem heen, ik charge up bij een monster, Flight kick naar hem toe, mis meteen, hij was iced door men mage, een klap boem ik dood...
echt vage shit man, een klap :(
had 380 health!

als het nou leuke fight was, maar nee, een klapje en men Hc char is weg..

Nou ja, begin gewoon weer overnieuw,
ff vragie ze zeiden op NLD-1 dat ass zoog, in nm en Hell, nou vond ik dat dus echt tegen vallen op Sc, (in Nm dan) maaruh is dat ook zo? owja en wat voor skills raden jullie aan bij een martial arts ass? ik had zelf deze in ged88, phoenix strike, dragon claws, Cobra strike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog bijlezen sinds vrijdag (dit topic) maar ff tussendoor:
3 runs gedaan net:
1e: highlords
2e: shaftstop
3e: shako (!)

:7

edit: 4e: dwarfstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

asociaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Is die highlords voor trade ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
ik zoek nog MF Gear

ik heb nu 340 MF, alleen heel vaak dropt mephsito alleen maar blauwe items, crap :(

en als ie een unique dropt of rare, is het crapper als dat blauwe shit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Wat voor mf gear ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 28 april 2002 09:41 schreef barrel het volgende:
Is die highlords voor trade ?? :)
Ik heb highlords over als je intresse hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zondag 28 april 2002 11:41 schreef Soullie het volgende:

[..]

Ik heb highlords over als je intresse hebt..
Prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hmm ik heb 125 str op lvl 85 op me java, kan ik dus geen storm aan :P Denk dat ik maar een nieuwe maak :D
beetje met alles
dus:
Skullders+shako
shaftstop+gaze
wartravelers+stromshield etc

wat denken jullie?
en ja jullie mogen hem boosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 12:09 schreef SaURoN het volgende:
Hmm ik heb 125 str op lvl 85 op me java, kan ik dus geen storm aan :P Denk dat ik maar een nieuwe maak :D
beetje met alles
dus:
Skullders+shako
shaftstop+gaze
wartravelers+stromshield etc

wat denken jullie?
en ja jullie mogen hem boosten :D
dat bootsen wordt geen probleem hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op zondag 28 april 2002 12:12 schreef nantasquad het volgende:

[..]

dat bootsen wordt geen probleem hoor :9
hangt er vanaf of ajax kampioen word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Wie heeft er nu even tijd om te boosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 12:40 schreef SaURoN het volgende:
ik niet, ga naar mijn opa en oma, zijn 54 jaar getrouwd, en ben formule 1 kijken, dus vanaf een uurtje of 4 kan ik je helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 12:40 schreef SaURoN het volgende:
msg me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Je bent niet online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 13:00 schreef SaURoN het volgende:
Je bent niet online :(
soz, pc ging ff keihard op zn bek.. ben er nu wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 28 april 2002 11:42 schreef barrel het volgende:

[..]

Prijs ?
2 soj of zow..

heeft iemand hier nog een legit tal armor ? ik heb tot nu toe 12 soj ervoor wil tot maximaal 16 gaan voor een unIDed. Heb op het moment een tal armor geleend en dat speelt behoorlijk lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 13:32 schreef Soullie het volgende:

[..]

2 soj of zow..

heeft iemand hier nog een legit tal armor ? ik heb tot nu toe 12 soj ervoor wil tot maximaal 16 gaan voor een unIDed. Heb op het moment een tal armor geleend en dat speelt behoorlijk lekker :)
heb een legit armor :) maar doe hem nie weg :)
sorry
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.