MEnsen, zoals topic zegt.
Ik krijg hier een computer, die niet meer opstart, ik krijg GEEN beeld, maar ook geen piepjes.
Wat heb ik gedaan
als eerste, alles eruit gehaalt, behalve harde schijf, en floppy, vervolgens geboot, geen reactie
geheugen bankje verwisselt, door een werkend bankje, weer geen reactie
ander geheugen sleufje gebruikt, wederom, geen reactie
andere processor, wederom geen reactie
een videokaart erin geplaatst, wederom geen reactie (standaard zit er een vid. kaart onboard op)
Ik dacht, voeding kapot, andere (werkende) voeding erin gedaan, en je raad het al, geen reactie.
ik dacht mobo dood, ik deed er voor de gein GEEN geheugen bankje in, en jaar hoor, 1 reactie, hij piept als de brandweer.
WAT DOE IK VERKEERD?
ps. ook al de bios gereset door batterij eruit te halen
Ik krijg hier een computer, die niet meer opstart, ik krijg GEEN beeld, maar ook geen piepjes.
Wat heb ik gedaan
als eerste, alles eruit gehaalt, behalve harde schijf, en floppy, vervolgens geboot, geen reactie
geheugen bankje verwisselt, door een werkend bankje, weer geen reactie
ander geheugen sleufje gebruikt, wederom, geen reactie
andere processor, wederom geen reactie
een videokaart erin geplaatst, wederom geen reactie (standaard zit er een vid. kaart onboard op)
Ik dacht, voeding kapot, andere (werkende) voeding erin gedaan, en je raad het al, geen reactie.
ik dacht mobo dood, ik deed er voor de gein GEEN geheugen bankje in, en jaar hoor, 1 reactie, hij piept als de brandweer.
WAT DOE IK VERKEERD?
ps. ook al de bios gereset door batterij eruit te halen