Toon posts:

info geforce

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik heel veel info vinden over de geforce 4 of een handleiding met veel nuttige informatie

Alvast bedankt

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Verwijderd

www.nvidia.com
www.tweakers.net

en verder de sites van de fabrikanten van de GF4, www.asus.com bijvoorbeeld.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:29

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

www.google.com

tik in geforce 4
search
304000 hits..

Veel plezier met lezen >:)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 11:51 schreef Sparhawk het volgende:
www.google.com

tik in geforce 4
search
304000 hits..

Veel plezier met lezen >:)
tanks
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
sluit toppic maar ik weet nu genoeg

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

tsjesses, wat een topic :+

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#02
Als je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken. Na 3 jaar is GoT op zichzelf een knowledge base geworden voor alle standaard en veel exotische problemen. Voor je je vraag post is het verstandig om even met de GoT search te zoeken.
Veel problemen zijn al eens eerder voorgekomen en zijn dus op te lossen door alleen even te zoeken. Problemen die 5x per dag langs komen worden op den duur namelijk irritant voor andere bezoekers. Begrijp dit niet verkeerd, een forum als GoT is er in de eerste plaats om vragen te stellen en domme vragen bestaan niet.
Wat wel bestaat zijn domme manieren om achter het antwoord te komen. Eerst zoeken voordat je wat vraagt is dus het devies!
Goede zoekmachines buiten GoT om zijn Google en Ilse of kijk hier voor een compleet overzicht van zoekmachines. Ga bijv. ook niet vragen wat de website van Microsoft is zonder eerst www.microsoft.com in je browsertje in te vullen.
:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.