Toon posts:

TEAC SCSI brander stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een hele oude 4/5 jaar TEAC 4 speed (1ste 4 speed brander in nederland ) Hier heb ik ruim 2000 cd's mee gebrand. echter de cd's die hij brandt kan ik niet meer goed lezen in sommige cd rom spelers, is dit een teken van slijtage?

zijn er ook programma's die data op een cd branden en daarna checken hoe goed het er op geschreven is?
soort van cdburntest ofzo?

Verwijderd

hehe dat ding is gewoon op! vind je het gek naar 4/5 jaar en 2000 cd's verder. koop een nieuwe die dingen kosten tegenwoordig toch nix meer. :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Yups, met cdspeed kun je je cd's testen.
Extra menu zit het geloof ik.

TEAC heeft nu nog steeds mooie branders hoor ;)

Verwijderd

Yup, beetje laat maar evengoed is dat idd een teken dat de fikker z'n beste tijd heeft gehad.
Je kunt hem nog es schoonmaken maar als je daarna toch weer coasters krijgt kun je 'm beter zo snel mogelijk vervangen.

Verwijderd

Ik heb ook nog zo'n TEAC!! Even zoeken op zolder. Weet je wat? Als jij zo gebrand bent op je oude writer, dan mag je die van mij overnemen voor een prikkie. :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2002 08:17 . Reden: typo ]

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 08:12
hebben we het nu over de teac55rs?

Dit heb ik namelijk ook, was toendertijd iets van800 piek ofzo maar branden dat hij deed. na ruim 2500 cd's begon hij bij mij de zelfde kuren tevertonen, dat ik ze vaak niet kon lezen, of gedeeltelijk. Erg vervelend als je daar achterkomt wanneer je niet meer de orginele data in je bezit hebt ;) .

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 08:12
O gister kwam ik een externe usb2.0 brander tegen van Asus, kleine 100euro's, als ik al niet een nieuwe branden had, had ik die gekocht, altijd handig die externe dingen.
Pagina: 1