Wireless Lan

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik was aan het zoeken naar wireless lan producten en alles wat ik tegen ben gekomen waren USB versies. :(

Ik heb thuis een netwerk via een Switching hub en mijn buurman heeft ook een netwerk met 2 pc's. Nu wilden we via Wireless Lan onze 2 netwerken aan elkaar koppelen. We kunnen geen kabel leggen omdat hij niet naast mij woont maar achter mij.

Dus nu zoek ik 2 zenders/ontvangers die ik meteen in een hub kan prikken d.m.v een UTP-kabel. Dus geen NIC's (ofzo) met wireless lan. Dat moet toch bestaan? En dat tegen een redelijke prijs. Ik ze me niet 2 extra pc's neer zetten die als router dienen voor die vage USB nic's.

Please Help

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
check:

[topic=472998]
[topic=470848]
[topic=430419]

Je staat met je topic wel behoorlijk in het verkeerde forum...mischien is het handig om hetzelfde hier nogeens te vragen, en dit topic te laten sluiten :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bovendien heb ik dagelijks in mijn handen allerlei producten die niets met usb, maar alles met wifi te maken hebben.

- Intel
- 3Com
- Lucent
- Dynalink
- Zie de pricewatch!!

Binnenkort hebben koffie en ik een review klaar over een stel 3com/intel producten (ap's/nic's).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zie Cutebritney :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.