Prob. Met logitech mouse drivers.

Pagina: 1
Acties:

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 21:58
Is er een alternatief voor logitech drivers? Als ik de logitech drivers namelijk installeer dan doet mijn suspend-to-ram het niet meer en dit is juist zo verdomd handig. USB of PS2 maakt niet uit. Drivers verwijderen en het draait weer OK. Nou was ik due benieuwd of er andere drivers zijn waarmee ik alle 4 de knoppen kan gebruiken op de muis. Weet iemand hier meer van? Of het stand-by probleem?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In Windows 2000 en Windows XP zitten standaard drivers voor mijn Logitech MouseMan Wheel Optical, daarmee werkt de duimknop standaard als back button voor Internet Explorer en de standaard Explorer. Dit werkt ook gewoon in games bij mij, de knop wordt aangezien als button4 wat opzich wel aardig werkt :)

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 21:58
Ja dat klopt maar ik wil 4e knop als close program en middel knop als double click. Dat is helaas dus niet mogelijk met standaard windows xp drivers.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:20

BCC

Volgens mij is hier niets aan te doen. 'k heb hetzelfde probleem in Win2k.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.