Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CGI vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 13:12
Ik heb WinNT 4 met IIS geinstalleerd en nu moet ik nog een formulier maken dat gepost kan worden via de IIS op het intranet.
Ik heb zelf weinig html kennis en al helemaal geen programeer kennis.
Nu zoek ik dus een CGI script wat zo'n formulier kan versturen. Gewoon simpel dingetje... je vult wat velden in , drukt op verstuur en het resultaat van de ingevulde velden komt bij een bepaald email adres terecht.
Weet iemand waar ik zo'n script vandaan kan halen of weet iemand een site met goede info over cgi scripts?
Alvast bedankt.

GreeTz
The-Force

Verwijderd

Ik heb WinNT 4 met IIS geinstalleerd en nu moet ik nog een formulier maken dat gepost kan worden via de IIS op het intranet.

Als je met IIS bezig gaat dan zal het wel ASP worden. ASP101 schijnt wel een goede site de site voor dat soort dingen, zoek daar op een script voor een formulier.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 13:12
Het gaat dus om IIS4. Als je IIS installeerd dan is er een submap CGI-BIN. Dus vandaar dat ik dacht dat cgi gebruikt wordt in IIS.
Zal die ASP site eens bezoeken. Thanx

Verdere cgi info/voorbeelden zijn nog steeds welkom
:)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan je wel helpen, maar alleen als het een Perl CGI-scriptje betreft... En omdat het IIS is, betwijfel ik dat... maar als je een Perl voorbeeld wilt moet je me maar effe mailen -> oisyn@afmp.nl

OiSyN
---------------
Hi! I'm a signature virus. Plz set me as your signature and help me spread

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 22:50

Apache

amateur software devver

www.activestate.com (ofzo)

dan installeert hij automatisch perl onder iis :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

www.activestate.com (ofzo)

dan installeert hij automatisch perl onder iis :)

Is een keuze om ook voor IIS te installeren. Moiet er wel bij zeggen dat IIS nogal wat problemen heeft (vooral met HTTP headers)...
Pagina: 1