Welke Boxjes zijn leuk, en niet duur?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Over 2 maandjes ofzo is het weer tijd voor nieuw pctje hier. :) (zo'n pc prive project ofzo).
Nu dacht ik, om wat geld uit te sparen (zodat dat in andere delen van het pctje gestopt kan worden) kan ik zelf wel vast de boxjes kopen.

Ik vraag me af welke boxjes wel geschikt zijn, mijn budget is ongeveer 150 € en ik wil een beetje 3d geluid dat vind ik wel grappig.

De geluidskaart komt later wel in de pc zelf, iemand tips?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

(jarig!)
Hier heb ik dus een topic over gehad en ben heel erg tevreden nu over mijn keuze.. ik zal ff voor je zoeken.

EDIT:

Deze dus ;) [topic=231149/1/25]

Labtec APX 4620.

Lekkere bass man,.. me kamer trilt nu elke dag :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 15:17

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

neem geen pc speakers !!!!!!!!!!

haal een gewone versterker en een set monitor speakers, jamo compact speakers ofzo,
ben je misschien wat meer kwijt maar je hebt veel meer waard voor je geld,

vuist regel : pc speakers zijn kut

blabla

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ja voor 150 euro koop je alleen rotzooi die totaal niet klinkt, onnodig topic ook want de search staat er mee vol, leuk en niet duur bestaat niet, wil je goed geluid: trek je knip :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

en voordat dit een "deze is beter, nee deze is beter, nee je moet hifi kopen" topic wordt, verwijs ik even naar diezelfde search.

Bekijk de pricewatch, wat er in je catagorie valt, beslis of je 5.1 of 2 kanaals wil en maak je keuze.

De inspire 5300 is iig een erg populaire 5.1 speakerkeus.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.