Toon posts:

Maffe kleurtjes en misplaatste pixels?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer doet maf! Ik was gisteren met dat ding aan het werk, ben even gaan pauzeren om Star Trek Voyager te gaan kijken, kom ik terug, geeft ie ineens maffe kleurtjes en tekens!

Dus ik de computer uitzetten, toen weeer aan en gelijk begon de boel te flitsen met maffe tekens en rommel schoot er over het scherm! Eventjes gewacht, toen startte hij even door, met het Win98 opstartplaatje helemaal corrupted. Uiteraard heb ik hem gelijk uitgezet toen. Kon eerst nog even in de (misvormde) PC-health duiken, temps waren in orde.

Ik heb gekeken of de waterkoeling had gelekt ofzo, maar er was geen druppel te bekennen.

Ik zit nu op mijn werk, als ik thuis ben ga ik troubleshooten, maar misschien heeft iemand een idee wat het precies kan zijn!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

't klinkt zo'n beetje naar een videokaart die problemen heeft.

en dan zijn er een paar mogelijkheden, een chip op de kaart die te heet wordt (koelingsprobleem)

om dat je met waterkoeling werkt kan het makkelijker gebeuren dat je ooit eens wat water geknoeit hebt waardoor er door corrosie nu een probleem ontstaan is

en natuurlijk kan gewoon je kaart niet goed meer zijn...

iig als je pc nu uitstaat en vannavond hij het nogmaal doet, denk ik dat er een koelings probleem is

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Auw... Corrosie! Dan ben ik flink de lul. Videokaartje stoek vind ik niet erg, ik heb er nog wel eentje liggen...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH>>VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
OH>>VB

Wat bedoel je daarmee?

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
dit zou ook veroorzaakt kunnen worden door corruptie in msdos.sys of io.sys.
(!@#$%^&*()_+ dit soor karracters horen daar niet in thuis als die er wel staan system files vervangen, scandisk en virus controlle uitvoeren)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1