[SA] nou nou nou dat is wel heel bot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
[topic=475878/1]

mischien heeft die arme jongen dat nooit gehad.. zoals ik me zeer goed kan voorstellen want scholen zijn zeer in staat dingen te vragen die je nog nooit gehad heb..

ik hou nog wel van je exirion maar toch..... :+

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het probleem dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je iets op je school niet begrijpt, moet je hulp zoeken bij je docent en niet op de GoT helpdesk.. dat is toch logisch? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind er echt niks bots aan. Het is echt te gek voor woorden dat iemand die stageloopt niet eens de basis beheerst. En opzich zou dat geen ramp zijn als diegene zelf even een boek openslaat of met google op zoek gaat op Internet. Als ik een paar trefwoorden intyp bij een zoekmachine, dan kom ik vanalles tegen dat relevant is.

Kom op zeg, om een studie te doen moet mag je zelf wel eens je handjes laten wapperen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
je kent leraren toch? daar moet je eerst 3 weken wachten....

maar blijkbaar ben ik de enige ie die jongen wil helpen....

daar heb je eik wel gelijk in... maar het klonk zo exotisch dat ik zoiets had van dat vind je nooit... maar blijkbaar wel dus

me bad :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik heb ook nog nooit van deze term gehoord en aangezien het antwoord dat hij nodig heefd vind ik het eigenlijk toch wel een beetje op GoT passen.

ja hij kan de search gebruiken, helemaal mee eens, google, van dale en ander media waren misschien sneller geweest.

en natuurlijk had hij da handjes beter uit zijn zakken kunnen halen.

maartoch ikzelf heb nog nooit van deze term gehoord
Pagina: 1