Exchange 5.5 plain text

Pagina: 1
Acties:

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 08:58
Bij ons is de exchange server een beetje gaar.
Als ik aanzet dat ik wil dat de server html en plain text aankan, en ik verstuur een mailtje vanuit outlook 98 in plain text zet de client of server er alsnog een html attachment in |:(
We hebben exchange 5.5 op een nt4 cluster met SP4 en outlook98 als client dus.
Iemand een idee??? Ik word af en toe zo droevig van die microsoft programmatuur ;(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=19]

Lijkt me niet Professional dit.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
die mailtjes die je verstuurd, die gaan allemaal richting het internet? (middels de internetmail connector?)

bij die connector kun je namelijk instellen (mischien wist je het al trouwens) wat voor content de uitgaande mailtjes krijgen (plaintext,html)..

maar goed, ik kon uit je verhaal niet goed opmaken of je dat ook al had bekeken.

A wise man's life is based around fuck you

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 08:58
Jeps staat allemaal goed. Ben er trouwens achter gekomen dus dat het aan de client ligt |:(
Je moet eerst een registry entry toevoegen op de exchange server, en op de client moet een outllib.dll van minstens versie 8.5.6222 staan.
T is dus opgelost maar om nou te zeggen dat deze informatie makkelijk te vinden was op de microsoft site nee... :(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op dinsdag 23 april 2002 18:54 schreef Pauwl het volgende:
Jeps staat allemaal goed. Ben er trouwens achter gekomen dus dat het aan de client ligt |:(
Je moet eerst een registry entry toevoegen op de exchange server, en op de client moet een outllib.dll van minstens versie 8.5.6222 staan.
T is dus opgelost maar om nou te zeggen dat deze informatie makkelijk te vinden was op de microsoft site nee... :(
fijn dat het opgelost is, tja outlook 98 is natuurlijk ook niet meer de jongste..

A wise man's life is based around fuck you