MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Verwijderd
je hoeft er niet met een bandschuurmachine op te schuren hoor. Met heel fijn schuurpapier schuur je goed schildersplakband er echt niet af
Je moet ook lichtjes schuren met heel fijn schuurpapier... Het zal best wel lang duren, maar met veel geduld krijg je het beste resultaat...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
mmhhh okay then i'll give it a go, heb nog een paar flappen juweliers schuurpapier bij een opticien weg gekregen (superspul btw, mijn ruwe heatsink was in 2 minuten zo glad als een spiegel)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
ehm, mischien kan je het met plakplastic doen (not tehe real ting, maar lijkt er op) zo'n mat-doorzichtige > heb je ook niet de kans dat je het verkeerd doet (zal wel niet met dat juweliers schuurpapier) is te halen bij de hobby-winkels (mijn moeder heeft het)
las dat toevallig deze week hier op Bit-tech.net
dude... wait... what...
Ik heb het volgende nog niet uitgevoerd, maar 't lijkt me uitstekend werken:
Pak een A4 formaat stickervel. Haal alle stickers ervan af en plak 't vol met baantjes ducktape, overlappend. Snij zorgvuldig je figuur uit en je hebt een prima malletje om op je plexiglas te plakken.
Pak een A4 formaat stickervel. Haal alle stickers ervan af en plak 't vol met baantjes ducktape, overlappend. Snij zorgvuldig je figuur uit en je hebt een prima malletje om op je plexiglas te plakken.
...
Verwijderd
als je eerst de contouren erop zet met een lichte inkeping en daarna met een dremel o.i.d. het zeg maar 'inkleurt' gaat het ook prima....maar misschien alleen voor de mens met de vaste hand....
het voordeel is dat je ook redelijk goed 'mattere' stukken kunt maken zodat je extra diepte kan aanbrengen...dremel is verrekte handig hoor
het voordeel is dat je ook redelijk goed 'mattere' stukken kunt maken zodat je extra diepte kan aanbrengen...dremel is verrekte handig hoor
als ik een windows in me computer maak, dan maak ik ook zo'n window-etch derin ... ik teken het gewoon voor op de plaat, en dan met de dremel erop los
Verwijderd
Uhhh waarom denk je dat een heatsink ruw is ?? dan heb je veel meer oppervlak om te koelen dan als ie glad is .... niet echt een slimme aktie dus ..Op dinsdag 23 april 2002 09:32 schreef Ordos20 het volgende:
mmhhh okay then i'll give it a go, heb nog een paar flappen juweliers schuurpapier bij een opticien weg gekregen (superspul btw, mijn ruwe heatsink was in 2 minuten zo glad als een spiegel)
Verwijderd
hij bedoelt waarschijnlijk de onderkant...Op woensdag 24 april 2002 16:25 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Uhhh waarom denk je dat een heatsink ruw is ?? dan heb je veel meer oppervlak om te koelen dan als ie glad is .... niet echt een slimme aktie dus ..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()