Toon posts:

Suggesties m.b.t. mobiel internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een weekje weg naar Duitsland en een paar weken later naar Italie. Ik heb de beschikking over een laptop met modem en infrarood-poort en Ik heb een prepaid nokia 3310 telefoon (kpn netwerk). Nu wil ik op deze locaties ook mijn email checken en ftp uploaden/www
opgaan. Mijn vraag is nu: wat zijn de beste/gunstigste opties om dit mogelijk te maken? Ik ga maar enkele malen per jaar naar het buitenland en wil dan beschikking hebben over internet. Dank u bij voorbaat

Verwijderd

Plug je laptop in bij een internet cafe (als dat gaat, met je mobiel heb je niets want er zit geen modem in je foontje.)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:19
of je gebruik daar gewoon een lokale lijn om te internetten, wel moet je dan aan een inbelnummer in het buitenland zien te komen ;)

die zou je mbv dit programma (GRICdial) kunnen komen :P
als je aangesloten bent, bij 1 van deze providers:
Euronet Internet B.V.
Tiscali Nederland B.V.
Via Net.Works Nederland

met dat programma kan je in 150+ verschillende landen inbellen :D

of nl zoals hierboven genoemd in een InternetCafé ;)

of een nieuwe mobiel kopen/lenen die wel een modem en IR ondersteunt.. maar dat is wel duur bellen en langzaam.. :9

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook mogelijk om een mobieltje te kopen met PREPAID die ook zo'n modem bevat? Ik heb geen zin om een 2 jarig abonnement af te sluiten om soms in het buitenland te internetten.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op dinsdag 23 april 2002 10:36 schreef Knev het volgende:
Is het ook mogelijk om een mobieltje te kopen met PREPAID die ook zo'n modem bevat? Ik heb geen zin om een 2 jarig abonnement af te sluiten om soms in het buitenland te internetten.
tuurlijk is dat mogelijk :)

kijk eens naar de prof. lijn van Nokia, de 6xxx serie bijvoorbeeld :)

Alhoewel het wel moeilijk zal zijn om deze in prepaid versie te krijgen, aangezien ze meestal met abbo gebruikt worden door bedrijven....

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie wat telefoons kunnen geven met ingebouwde modem en waarbij prepaid mogelijk is
Thanks

Verwijderd

Gaat wel fokking langzaam met mob phone internetten.. Heb laatst geprobeert met 6510 zonder gprs aan gaat ie 9.6kbps.. :z:z
Pagina: 1