pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
De server "verwacht" een andere versie van de VIP... geen aangepaste models nemen dusOp dinsdag 23 april 2002 09:17 schreef shag-me het volgende:
server requiers model consistency of cstrike/models/vip.mdl
Ik heb dit bestand opgezocht en hij staat er gewoon.
En die error.... heb je al gevirusscanned?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Heb je de juiste updates gebruikt?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
VIP maps zuigenOp dinsdag 23 april 2002 09:21 schreef Marv het volgende:
[..]
De server "verwacht" een andere versie van de VIP... geen aangepaste models nemen dus
En die error.... heb je al gevirusscanned?
Ik denk ook dat je een update achter loopt, dus da je nog een oude VIP model heb enzo, met oude versies kan je meestal nog wel even spele maar dan krijg je na een tijdje idd die fout melding.......
hehe nee hoor je kan geen server joinen als je niet geupdate heb, ook niet een paar x, dat pakt ie gewoon niet.
nu hoop ik idd voor je dat het die updates zijn die je nog niet gedaan heb.
want anders heb je last van het grote "vage" probleem zoals sommige wel meer ervaren hebben dat je models idd niet meer consistent zijn. dat kan aan echt van alles liggen. bij mijn buurjongen was het bijvoorbeeld zijn USB.
hij kreeg ook dat soort meldingen. na 3 x alles geformat te hebben en steeds die meldingen te krijgen begon ik aan iets hardware matigs te denken, heb zijn usb stuff er uit getrokken, en na reboot liep ie weer als trein, ook toen ie usb der weer in deed.
maar nog maals dat kan echt van alles zijn waar je last van heb, der staan op cstrike forum echt van allerlei oplossingen voor dit "vage" probleem
nu hoop ik idd voor je dat het die updates zijn die je nog niet gedaan heb.
want anders heb je last van het grote "vage" probleem zoals sommige wel meer ervaren hebben dat je models idd niet meer consistent zijn. dat kan aan echt van alles liggen. bij mijn buurjongen was het bijvoorbeeld zijn USB.
hij kreeg ook dat soort meldingen. na 3 x alles geformat te hebben en steeds die meldingen te krijgen begon ik aan iets hardware matigs te denken, heb zijn usb stuff er uit getrokken, en na reboot liep ie weer als trein, ook toen ie usb der weer in deed.
maar nog maals dat kan echt van alles zijn waar je last van heb, der staan op cstrike forum echt van allerlei oplossingen voor dit "vage" probleem
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Je kan wel een server joinen met een niet geupdate cs, hl update heb je wel nodig maar als je b.v cs 1.2 heb ipv 1.3 en de server draait bv dust dan kan je gewoon lekker connecten en als je geluk heb 1 potje of 2 meej doen
Verwijderd
heb ik ook al een keer gehad...
ik had toen een virus die al me .exe bestanden aanpastte
kans is groot dat jij er ook een hebt
ik had toen een virus die al me .exe bestanden aanpastte
kans is groot dat jij er ook een hebt
Ik heb geen virus.......(norton gebruikt na live update)
ik heb gewoon 1.3 en sierra zegt dat er geen updates meer zijn.......
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Virus scanners werken niet bij alle virussenOp dinsdag 23 april 2002 14:47 schreef shag-me het volgende:
Ik heb geen virus.......(norton gebruikt na live update)
In dat geval denk ik dat je nog maar eens de twee updates moet downen en een cleaninstall doen...Anders zou IK het niet weten man.
Iig suck6 ermee!
Iig suck6 ermee!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Pagina: 1