Toon posts:

beeld scheef bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Iiyama HM703UT (net nieuw). Als ik mijn computer opstart staat mijn beeld ongeveer een half uur scheef en er zijn zwarte balken aan de zijkant. Daarna trekt het weg en wordt het beeld zoals ik heb afgesteld.
Is dit normaal, wie heeft er een verklaring voor?
Ligt waarschijnlijk niet aan mijn Gf4 mx460.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Monitor uit
Menu toets in
Monitor aan
Menu toets los
Monitor uit
- toets in
Monitor aan
- toets los

Dan krijg je een geavanceerde opties in je menu. Schrijf wel ff op wat je instellingen waren, anders verneuk je je monitor misschien nog meer...

They made me do it.

Verwijderd

Heb je maybe powerstrip draaien ofzo? en al andere drivers geprobeerd?

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:25

Vliegvlug

Flight Simple

Datzelfde heb ik indertijd ook gehad met mijn nieuwe monitor, een LG FT795. Een zwarte rand om het beeld van ~1cm die binnen een uur langzaam weg trok (beeld zette uit)

Bleek in mijn geval aan de monitor zelf te liggen.
Als een monitor opwarmt veranderd het beeld altijd een beetje van grootte/vorm. Dit mag echter niet te veel zijn.

Kijk even of het aan de monitor zelf ligt door 'm aan een andere compu te hangen.
Als dat zo is ruilen in de winkel, heb ik toen ook gedaan. De tweede monitor had het probleem niet. :)

Verwijderd

Topicstarter
wat was de verklaring hiervoor? kan ik wellicht gebruiken voor de uitleg morgen als ik h'm ga ruilen.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op dinsdag 23 april 2002 21:01 schreef GQ het volgende:
wat was de verklaring hiervoor? kan ik wellicht gebruiken voor de uitleg morgen als ik h'm ga ruilen.
Temperatuur-afhankelijke componenten. Spullen die nogal gaar zijn en daardoor qua karakteristieken veranderen met de temperatuur.

Verwijderd

heb ik ook.. met LG 915FT
ongeveer 3 mm aan beide kanten.. voor ongeveer een half uur. schijnt normaal te zijn ;-)

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
klopt is vrij normaal, beeldbuis moet nog eff opwarmen, na tijdje issie gewoon weer goed.

Verwijderd

Dit is echt niet normaal, ik zou hem lekker terug brengen en een goed werkend exemplaar vragen. Ik begrijp best dat de componenten op temperatuur mogen komen. Maar dit alleen opvallen als je er goed op gaat leten en mag je niet hinderen. Gewoon Terugbrengen is mijn mening.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
kep het met mijn vison master 450 ook, alleen is dusdanig kleine mate dat het niet storend is :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kw-weber/lees.jpg

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1