Winamp skipt soms paar seconden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Winamp onder XP, meestal zonder problemen, maar soms skipt ie ineens een paar seconden. Als ik wat zwaardere bewerkingen uitvoeren, zoals de grotere rar-archives uitpakken, dan merk ik het vooral, terwijl dit niet hoort, dit *moet* mn bak aankunnen.. En aangezien het ook gebeurt als ik geen grote system load heb, vraag ik me af of iemand hier een oplossing voor weet?

(Priority staat al op high, misschien buffer verhogen? En is priority realtime aan te raden? Volgens winamp niet namelijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 23 april 2002 08:09 schreef PhaTeriC het volgende:
(Priority staat al op high, misschien buffer verhogen? En is priority realtime aan te raden? Volgens winamp niet namelijk...)
Probeer het eens zou ik zeggen :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie je maar weer hoe goed windows is met multi-tasking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nouja, kan ik dus wel doen maar Winamp raadt het af en ik weet niet waarom :? Bovendien lijkt het niet een priority probleem aangezien er sys resources zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Op dinsdag 23 april 2002 08:09 schreef PhaTeriC het volgende:
Als je dit eerst had geprobeerd had je misschien deze hele vraag niet hoefen stellen :(

ps.
probeer de buffer ook eens te verhogen
en oja dat je pc het niet aankan kan ook hiermee hebben te maken
http://www.tweakers.net/nieuws/21508

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien winamp het afraad wou ik het hier eerst vragen... Zal het zo ff allemaal uitproberen. De chipsets zijn het niet denk ik, heb ik goed op gelet bij de aankoop van alle onderdelen...

iig bedankt :D
Pagina: 1