@home draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
de draad over twee "vernieuwde" accounts kan nog wel enig schaaf/correctie werk gebruiken.
Een draad waar je veel punten in kunt kwijtraken als je alles bij langs gaat :P Maar dat mag voor de LM's geen probleem zijn :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 23 april 2002 08:08 schreef GiLeX het volgende:
de draad over twee "vernieuwde" accounts kan nog wel enig schaaf/correctie werk gebruiken.
Ben er gisteravond al doorheen geweest, maar je ziet mij daar niet meer teruggaan :{

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik dank je feestelijk :+

* Netman768 is er gisteren 2x (!) doorheengeweest en is het niet nog een keer van plan.
Misschien iemand anders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is er een possibiliteit dat ik iemand erop kan attenderen dat ik de eerste 3 reacties (in geneste lay-out) oncorrect zijn getagged cq. gemodderd :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
ik deel uw opinie niet geheel,
de eerste reactie staat correct op en neutrale beoordeling en kan een minder vriendelijk getoonde discussie oproepen, daar echter de kans klein is is het zover ik daar een ordeel over mag vellen en correcte score.
De tweede reactie heeft een behulpzame en inzicht volle inhoud en verdient daardoor de +2 score, echter doordat deze informatie ook al te vinden was in het inleidende stuk die deze reacties op riep is deze reactie ook overbodig.
Het derde item van uw ongenoegen had inderdaad een aantal punten waar verbetering op zijn plaats was, een begin van deze verbetering heb ik al ingang gezet.

Oef dat dat ut mien strot kwam :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 16:07 schreef spook een heleboel zelfs :o
Mag ik U bedanken voor Uw inzet voor mij en bedanken voor Uw bijdrage aan het belang van het geheel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 16:10 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Mag ik U bedanken voor Uw inzet voor mij en bedanken voor Uw bijdrage aan het belang van het geheel :)
Dat mag u :)
en bij deze zou ik u hartelijk willen bedanken voor het attenderen op dit grote onrecht :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1