Logitech Draadloos set stoort andere sets

Pagina: 1
Acties:

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 09:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
op mijn werk hebben we allemaal draadloze logitech sets muis en keyboard maar als we daar mee werken dan storen we elkaar er kan bijv maar 1 typen zonder dat er fouten komen bij de ander(als hij probeert te typen dan typt die niet of juist teveel) of de muis reageert niet. volgens logitech moet je de frequenties omzetten naar andere via een lange procedure maar die blijkt ook niet te werken

weet iemand een oplossing of een programma waarmee we in windows de frequenties mee kunnen wisselen

ps os is win2k

-Te huur

• Mr.Wop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 13:17
Ik denk toch dat jullie ieder een eigen freq. moeten kiezen... Of allemaal een stalen hokje om je werkplekkie bouwen :)

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 09:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
dat is het net dat hebben we allang geprobeerd maar werkt niet daarom vraag ik of er een proggie is waarmee ik dat in windows kan veranderen (de normale methose is zeer omslachtig en duurt ruim half uur per pc terwijl de andere ook moeten uitstaan)

-Te huur

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

worden dat soort setjes niet afgeraden bij kantoor gebruik ?

mijn cordless optical van logitech heeft iig maar 2 kanalen (weet niet of je dat met handmatig dus nog meer freq kan krijgen ? maar lijkt mij eigenlijk niet)

en niet elk setje heeft standaard iets van encryptie erin en dat kan op kantoor ook vrij vervelend zijn dat iedereen kan zien wat je typt

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

ik weet in ieder geval dat het inderdaad op kantoor word afgeraden, maar als ik jouw zou ik nog een keer bellen en zeggen dat het vorige wat ze zeiden niet werkt en dat je een oplossing wilt hebben.

Het klinkt raar, maar in dit geval moeten hun met een oplossing komen en niet jij. Ik neem aan dat je heb genoteerd met wie je de vorige keer hebt gesproken en anders leg je het probleem voor aan de persoon die je dan krijgt.

Je vertelt dan gewoon wat je al gedaan hebt.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
op m'n werk ook 2 draadloze muizen in 2 afzonderlijke ruimtes, en ja hoor, die storen elkaar :'(

tis niet anders

voor thuis is het wel geinig, tenzij je buurman er ook 1heeft :P
Pagina: 1