Nog een paar uur en dan komt mn nieuwe serverkast binnen 

Hebben jullie ideetjes om deze een beetje te modden? Heeft iemand bijv deze kast?

Hebben jullie ideetjes om deze een beetje te modden? Heeft iemand bijv deze kast?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Verwijderd
noem je dat een serverkast???Op dinsdag 23 april 2002 05:10 schreef NFA-DK het volgende:
Nog een paar uur en dan komt mn nieuwe serverkast binnen
[afbeelding]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
beetje laatOp dinsdag 23 april 2002 10:10 schreef Mary Wana het volgende:
noem je dat een serverkast
Mjah die heb ik ook jah..Op dinsdag 23 april 2002 09:52 schreef WookE het volgende:
Het is zeker niet mijn kast.
Heb zelf deze :
[afbeelding]
i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG
Tja weet je, het enige wat eigenlijk mist is een neon lampie van binnen....Op dinsdag 23 april 2002 11:07 schreef Cable_boy het volgende:
Het is meer een big tower dan een server kast. En die zou ik zeker niet modden.
Verwijderd
ik nog 149€ incl verzendkosten maar ze zijn net weer duurder geworden... Maaruh, ik ben echt enorm goed te spreken over de kast! Echt super! Heb 1 ding gemod.. ff het rode hd ledje veranderd in een blauwe.. nu zijn ze allebei blauwOp dinsdag 23 april 2002 13:23 schreef SEFje het volgende:
Misschien een geblindeerd windoowtje erin zodat je er alleen door heen kan kijken als er licht achter is; dan zie je de window dus niet als de kast uit is, maar wel als de kast aan is (even aannemen dat je een licht bron (CCFL bijv.) in de binnenkant van je kast gemonteerd hebt)
Verder vind ik het een hele mooie case, heb er zelf ook nog ff over gedacht om hem te kopen...
Wat heb je er voor neergeteld?
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
www.wintelco.nlOp woensdag 24 april 2002 08:13 schreef Wolfje666 het volgende:
Gaaf kassie zeg maar!
Waar heb je die vandaan?