Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Je kunt ook gewoon ff naar die hosters mailen..
Mijn domein staat bij www.deheeg.nl en daar lees ik:
Mijn domein staat bij www.deheeg.nl en daar lees ik:
Onbeperkt pop3 accounts
U kunt zoveel emailaccounts (echte pop3-boxen) aanmaken en gebruiken als u wilt of nodig heeft.
Zoals ook bij andere providers het geval is zijn ook bij ons de emailboxen onderdeel van het pakket.
Indien u bijvoorbeeld een hostingpakket met 25Mb webruimte heeft en 10 mailboxen met ieder 1 Mb inhoud, dan heeft u nog 15 Mb webruimte over, hetgeen altijd nog genoeg is voor 50 html pagina's.
Verwijderd
Ook bij ons vallen de mailboxen binnen de schijfruimte van je pakket.
En ik kan me voorstellen dat hosts die gewoon met quota werken ook deze manier van werken hanteren, omdat de mailbox file dan gewoon eigendom is van de betreffende user en dus meetelt in z'n quotum.
En ik kan me voorstellen dat hosts die gewoon met quota werken ook deze manier van werken hanteren, omdat de mailbox file dan gewoon eigendom is van de betreffende user en dus meetelt in z'n quotum.
Verwijderd
Zoek even op [url=http://www.internetten.nl[/url] naar een hosting provider die je aanspreekt, kijk dan hoeveel mailbox ruimte je krijgt. Mocht het bedrijf je nou erg aanspreken maar de ruimte nogal klein zijn, dan kan je daar altijd over in discussie gaan.
Eventueel een mailforward naar je eigen mail adres thuis werkt ook fijn hoor.
Verwijderd
waar ik host gaat het niet van je totale ruimte af; je kunt toch echt het beste ff een paar jongens opbellen en gewoon vragen
www.webselect.nl kun je ook is door bladeren
www.webselect.nl kun je ook is door bladeren
Moet je deze wel hebbenOp dinsdag 23 april 2002 09:58 schreef thaduck het volgende:
De meeste die ik ken gaat het van je (web)ruimte af. Gewoon een kwestie van alle grote plaatjes zo nu en dan van de server te verwijderen
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Bij mijn huidige host (hscg) heb ik 100mb webspace en 100mb mailboxspace. Hoe groot 1 mailbox is kan ik instellen (max size), maar totaal dus 100mb ter beschikking.
Exact expert nodig?
Verwijderd
Ik liep er net tegen aan bij Ladot. De mailbox behorende bij mijn .nl domein blijkt daar maar 5 Mb groot te zijn (pakketsoort: personal full, 2 pop mailboxen) en je kan dit niet veranderen volgens de helpdesk (meer ruimte is ook niet aan te schaffen als een extra).
5Mb is voor mij echt te weinig. Zelfs bij een standaard xs4all account is je mailbox al 20Mb.
Ik vroeg nog of ze daar niet veel klachten over kregen maar dat was niet het geval
5Mb is voor mij echt te weinig. Zelfs bij een standaard xs4all account is je mailbox al 20Mb.
Ik vroeg nog of ze daar niet veel klachten over kregen maar dat was niet het geval
Pagina: 1