Overzicht OW + ban history?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:05
Vraagje....

Lang geleden (dunno meer) heb ik een OW gehad, had een link geplaatst naar een site, waar tussen de letters door een serial genoemd werd.

Heeft me (volgens een mod in dat topic) een OW opgeleverd.

Echter, nooit hiervan iets per mail gezien ofzo. (of is dat later ingevoerd?)

De vraag: Is er onder profile een mogelijkheid om een soort overzicht te krijgen met je aantal OW, bans enz?
En een overzicht van wat de modjes over je schrijven? (je notities) (Wel zonder namen van de postende mods natuurlijk, flame gevoelig anders)

Ben wel benieuwd naar mn status eigenlijk...

En gaat zo'n OW ooit over? (verloopt ie na een jaar ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Is later ingevoerd dat je ook via mail een bericht kreeg, kan ik me herinneren.
Was eerder alleen via die topic, en nu ook mail.
En een OW gaat niet weg.

En of je erachter kunt komen wat je verdere status is, misschien een mailtje? of je hoort het zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 23 april 2002 00:43 schreef DJSmiley het volgende:
Vraagje....

Lang geleden (dunno meer) heb ik een OW gehad, had een link geplaatst naar een site, waar tussen de letters door een serial genoemd werd.

Heeft me (volgens een mod in dat topic) een OW opgeleverd.
klopt
Idd later ingevoerd, wil overigens niet zeggen dat de OW nu niet geldig is ofzo ;) (we versturen nu meestal mail (Bijna altijd wel eigenlijk, soms wil het wle eens misgaan) en laten we het weten in het topic).
De vraag: Is er onder profile een mogelijkheid om een soort overzicht te krijgen met je aantal OW, bans enz?
En een overzicht van wat de modjes over je schrijven? (je notities) (Wel zonder namen van de postende mods natuurlijk, flame gevoelig anders)

Ben wel benieuwd naar mn status eigenlijk...
Zoiets gaat ooit wel komen, dat je per post je notes kan opvragen (hier zijn lange draadjes over geweest in LA, even zoeken op 'Gebruikersgegevens').

edit: ff aardig geweest:
[topic=195161/1/25] en
[topic=393974/1/25]
En gaat zo'n OW ooit over? (verloopt ie na een jaar ofzo?)
In principe nooit, soms ligt het ook aan het gedrag wat iemand later vertoont. Heb je dus eens een OW gekregen, maar ben je daarna een voorbeeldig usertje (;)) is er niks aan de hand. Sowieso is er dan weinig aan de hand, aangezien het banbeleid zegt dat je 3/4 van die dingen krijgt voordat er iets gedaan wordt tegen je ;)

Met andere woorden: je moet het dan wel bont hebben gemaakt wil je zover komen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort kun je je notes opvragen, aangezien we aan de WBP moeten voldoen. Hierover zijn al meerdere LA-topics geweest, dus daar ga ik niet op in.

Je OW's verjaren in principe niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

niet dat ik een hele discussie weer wil doen opwaaien ofzo, maar ik dacht dat uit die andere discussie was gekomen dat je ze wel op kon vragen, maar dat je daar voor moest betalen? (administratiekosten that is)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 00:52 schreef .oisyn het volgende:
niet dat ik een hele discussie weer wil doen opwaaien ofzo, maar ik dacht dat uit die andere discussie was gekomen dat je ze wel op kon vragen, maar dat je daar voor moest betalen?
Daar komt he op neer ja :)

Over een tijdje zal het dus ook zover zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:46

Basszje

Reisvaap!]

Oh Oh Oh wil ik ook mijn notes weten :) pleaaaaaaze :? :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 00:58 schreef Basszje het volgende:
vief oero

De inhoud van de notes kan binnenkort opgevraagd worden, om er nu om te gaan vragen heeft niet bijster veel nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 00:58 schreef Basszje het volgende:
• dinsdag 23 april 2002 00:58
user wil zijn notes weten: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13265483#13265483

Da's dan 5 Euro plz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Rekeningnummer? Anders heeft hij er nog niets aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:14
Op dinsdag 23 april 2002 00:48 schreef Nelske het volgende:
Binnenkort kun je je notes opvragen, aangezien we aan de WBP moeten voldoen. Hierover zijn al meerdere LA-topics geweest, dus daar ga ik niet op in.

Je OW's verjaren in principe niet. :)
er zullen zeker eerst heel veel notes gewist worden? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb er ook wel 5 Euro voor over om de eerste te zijn die zijn notes te horen krijgt in het nieuwe systeem. (kan mij het nou schelen dat ik dan een leeg briefje terug krijg :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 01:13 schreef Alfredt het volgende:
ik heb er ook wel 5 Euro voor over om de eerste te zijn die zijn notes te horen krijgt in het nieuwe systeem. (kan mij het nou schelen dat ik dan een leeg briefje terug krijg :) )
Die is heel sneaky >:) ;)
Op dinsdag 23 april 2002 01:12 schreef Kix@$$ het volgende:

[..]

er zullen zeker eerst heel veel notes gewist worden? :'(
Nope :)

Systeem moet helemaal klaar gemaakt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ik wil het lekker niet weten :)

eerlijk gezegd interesseert het me niet als modje/adjes or whoever problemen met mij hebben en dit ergens zwart op wit willen zien. *D

Als de notes het afgelopen jaar hetzelfde zijn gebruikt als dat ik gewend was, gaat er wel degelijk de bezem doorheen voordat ze opgevraagd kunnen worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet dat 5 Euro kosten ?

Dit zou je toch ook gewoon online moeten kunnen inzien tegelijk met de rest van je "profiel" ?

Beetje rijk worden over de rug van keihard studerende Tweakertjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 09:37 schreef BAZZA het volgende:

Dit zou je toch ook gewoon online moeten kunnen inzien tegelijk met de rest van je "profiel" ?

Er moet toch ook moeite in gestopt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja. Op het moment dat je ergens geld voor gaat vragen, zijn er altijd mensen beledigd etc... je moet gewoon op een gegeven moment ophouden met 'liev sein' en aan jezelf denken. Op het moment dat anderen aan jou moeten denken, is het ook maar afwachten wat daarvan komt... if you catch my drift.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 23 april 2002 09:37 schreef BAZZA het volgende:
Zie het zo:

Wanneer iedereen zich zo gedraagt zoals het bedoeld is dan is het notes-systeem niet nodig.
Dat zou betekenen dat T-net niet verdient aan de fouten van een ander. :)

Ik heb er ook wel €.5,- voor over hoor, dan weet ik ook meteen of ik iets aan mijn gedrag moet veranderen en wat ik moet veranderen. :)
Het werkt dus positief in beide richtingen, T-net blijft betaan, en jij weet hoe er over je word gedacht. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waar halen jullie nou die 5 euro vandaan :?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 09:49 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Zie het zo:

Wanneer iedereen zich zo gedraagt zoals het bedoeld is dan is het notes-systeem niet nodig.
Dat zou betekenen dat T-net niet verdient aan de fouten van een ander. :)
Positive n00ts schijnen soms toch ook uit gedeeld te worden? :?

Ik snap alleen die €5,- niet helemaal.. Welke kosten zijn er dan die er ineens bij komen? :?
N00ts opvragen is voor de crew toch net zo makkelijk als je totale aantal posts opvragen, gewoon ff op de naam klikken.. Of is dit puur op T.net/GoT in leven te houden? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 23 april 2002 09:53 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Ik snap alleen die €5,- niet helemaal.. Welke kosten zijn er dan die er ineens bij komen? :?
N00ts opvragen is voor de crew toch net zo makkelijk als je totale aantal posts opvragen, gewoon ff op de naam klikken.. Of is dit puur op T.net/GoT in leven te houden? :?
er kwam geloof ik uit het vorige topic dat de notes ed opgestuurd moesten worden van de wet..

don't ask me why..

maar daar komt dus administratiekoste+verzendkosten bij enzo :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 23 april 2002 09:53 schreef DataBeest het volgende:

Positieve notes zijn er ook, maar als ik om zoiets vraag gaat het mij meer om de negatieve notes. :)

Dat er geld voor gevraagd word vind ik logisch.
Als iedereen altijd maar zijn notes opvraagd dan schiet dat ook niet op, en anderzijds vind ik dat er wel aan verdiend mag worden.

Als jij bij de bank afschriften van een tijd terug opvraagt dan moet je daar ook voor betalen, dit zijn alleen maar administratieve kosten.
Het bankpersoneel kan met een paar drukken op de knop deze gegevens tevoorschijn toveren, uitprinten en op de bus doen.
Een handeling van niets dus, maar toch zijn er kosten aan verbonden.

Goed, dit is een kromme vergelijking maar zo zit het wel.
Stel je voor dat de mods een maandloon ontvangen van Tweakers.net BV, dan zou het management ook graag zien dat de kosten gedekt werden, dus zullen zij eerder naar dit soort maatregelen grijpen zoals ieder ander zichzelf-respecterend bedrijf dat doet. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:07

Arno

PF5A

Op dinsdag 23 april 2002 09:52 schreef Tom S. het volgende:
Waar halen jullie nou die 5 euro vandaan :?
Die €5,= is ooit eens aangehaald in die supelange thread over de notes. Ik weet alleen niet of dit reëel is, of fictief :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk .. het gaat dan straks blijkbaar volgens de wet om gebruikersgegevens. En die moeten per reguliere post verstrekt worden omdat online niet de veiligheid gegarandeerd kan worden. Wat een wettelijke vereiste is voor dit soort gegevens. Niet via een online dingetje.

En dat kost dus enveloppen, postzegels, printerinkt, papier, en niet te vergeten: uitzoekwerk en tijd van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Maar de voornaamste reden is dat wij het gewoon niet TE toegankelijk willen maken. Dat we aan de wet moeten voldoen oke, maar dan mogen we er toch hoop ik ook zelf voor kiezen om dat zelf in te richten. Zolang we aan de eisen van de wet voldoen, staan wij in ons volste recht.

Als het via een knopje op te vragen is, dan krijg je gewoon veel meer gezeik dan dat het iets moeilijker wordt om het op te vragen. Zo voorkom je voor het grootste deel dat de mensen die alleen maar om het zeiken hun notes opvragen dat doen, terwijl je nu vooral serieuze mensen die willen weten wat hun notes zijn, die ook werkelijk zullen opvragen.

Het liefst hadden we gewoon willen doorgaan zoals dat nu het geval is, maar van de wet mag het niet. Laat ons dan iig zelf bepalen HOE we aan die wet gaan voldoen (mits we aan de eisen voldoen, en dat doen we dus ook).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is allemaal allang een keer uitgelegd. Lees eerst eens die links van Lunatic, voordat we het hier weer helemaal opnieuw mogen gaan uitleggen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 12:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar de voornaamste reden is dat wij het gewoon niet TE toegankelijk willen maken. Dat we aan de wet moeten voldoen oke, maar dan mogen we er toch hoop ik ook zelf voor kiezen om dat zelf in te richten. Zolang we aan de eisen van de wet voldoen, staan wij in ons volste recht.

Als het via een knopje op te vragen is, dan krijg je gewoon veel meer gezeik dan dat het iets moeilijker wordt om het op te vragen. Zo voorkom je voor het grootste deel dat de mensen die alleen maar om het zeiken hun notes opvragen dat doen, terwijl je nu vooral serieuze mensen die willen weten wat hun notes zijn, die ook werkelijk zullen opvragen.

Het liefst hadden we gewoon willen doorgaan zoals dat nu het geval is, maar van de wet mag het niet. Laat ons dan iig zelf bepalen HOE we aan die wet gaan voldoen (mits we aan de eisen voldoen, en dat doen we dus ook).
Mooit uitgelegt :)

Kan ik ook een soort korting abonnement afsluiten dus zeg iedere 3 maanden automatisch per post mijn notes ontvangen ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 23 april 2002 14:01 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Mooit uitgelegt :)

Kan ik ook een soort korting abonnement afsluiten dus zeg iedere 3 maanden automatisch per post mijn notes ontvangen ? :Y)
ik weet niet of dat wel door je brievenbus past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 10:13 schreef eendje het volgende:

[..]

er kwam geloof ik uit het vorige topic dat de notes ed opgestuurd moesten worden van de wet..

don't ask me why..

maar daar komt dus administratiekoste+verzendkosten bij enzo :)
Daarmee ligt er formeel een relatie tussen notes en user. In alle andere gevallen is die er (formeel) niet.

En ja, positieve notes zijn er ook :)

En voor diegene die menen dat admin.kosten niet normaal is: vraag eens een overzichtje op bij het BKR in Tiel of een uittreksel bij de KvK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 14:03 schreef LuNaTiC het volgende:

ik weet niet of dat wel door je brievenbus past :P
Ben ik zo stout dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 23 april 2002 14:07 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ben ik zo stout dan ? :P
:X >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 23 april 2002 12:20 schreef HlpDsK het volgende:
Kijk .. het gaat dan straks blijkbaar volgens de wet om gebruikersgegevens. En die moeten per reguliere post verstrekt worden omdat online niet de veiligheid gegarandeerd kan worden. Wat een wettelijke vereiste is voor dit soort gegevens. Niet via een online dingetje.

En dat kost dus enveloppen, postzegels, printerinkt, papier, en niet te vergeten: uitzoekwerk en tijd van iemand.
Das beetje krom imo, omdat deze dingen wel online worden bewaard en kennelijk is het wel veilig als het via een mod opgevraagt kan worden :? Wie garandeert dat het de mod is die het bekijkt en niet 1 of andere buurman die daar toevallig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 14:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Das beetje krom imo, omdat deze dingen wel online worden bewaard en kennelijk is het wel veilig als het via een mod opgevraagt kan worden :? Wie garandeert dat het de mod is die het bekijkt en niet 1 of andere buurman die daar toevallig is?
Ik zie het verband niet in de 2 zinsdelen dat het krom is dat dit wettelijk zo is vastgelegd en dat een mod deze kan inzien :?

De 2de vraag van je: NIEMAND maar die buurman kan GEEN relatie leggen naar een fysieke persoon en daar zit nu net het wezelijke verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goed systeem, maar dan ben ik wel net op tijd geweest met mijn notes vragen >:) Ik heb ze een paar weken geleden aan een modje gevraagt... het betreffende Modje heeft ook gepost in dit topic >:) :P Scheelt me weer 5 euro in het jaar :P

Ik vind het verder normaal dat er kosten aan verbonden zijn. Vraag idd maar eens bij een willekeurig bedrijf gegevens op.... Moet je mooi voor cashen :{

En ik denk dat het ook wel een kleine inkomsten bron is natuurlijk.... Mischien ook een leuke feature voor het super-duper betaal abbo van t.net? 1 keer per jaar je notes thuisgestuurd voor niets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 23 april 2002 14:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit is al tot in de puntjes besproken. We doen het ook om te voorkomen dat iemand bij elke note die die krijgt een topic in LA gaat starten omdat ie het er (uiteraard) niet mee eens is. Dat willen we niet, notes zetten wij neer omdat wij vinden dat ze er horen. Tegen waarschuwingen kan je in beroep gaan (ook al gebeurt dat zeer zelden terecht).

Ben je het daar niet mee eens, dan kan je ze laten verwijderen, maar dan worden al je gegevens verwijderd. Kortom: Dan kan je niet meer posten.

Lees de topics die er over geweest zijn er maar eens op na. Deze gaat dicht omdat het een herhaling van die andere wordt en die energie hebben we er al ingestoken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.