altijd leuk om op je eigen vraag te antwoorden. Creative geeft aan dat de Jukebox 3 zo EIND JUNI 2002 wordt gereleased in Europa. Dus nog ff wachten. Je hebt hem trouwens ook in de 40 gb versie op http://www.nomadjukebox.net zag ik.Op dinsdag 23 april 2002 00:15 schreef phemelrijk het volgende:
Wanneer is de creative jukebox III leverbaar in Europa, is er iemand die dat weet ? Txs.
Slotje ?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Ik kan nu al niet meer wachten op de release !!
Eerst wou ik de oudere Jukebox kopen, maar aangezien deze kleiner, meer functies heeft & sneller is wacht ik hier wel eventjes op.
Eerst wou ik de oudere Jukebox kopen, maar aangezien deze kleiner, meer functies heeft & sneller is wacht ik hier wel eventjes op.
echt portable is-ie nog niet...en dat voor 500 dollar...Op donderdag 25 april 2002 10:59 schreef toveroom het volgende:
Ik kan nu al niet meer wachten op de release !!
Eerst wou ik de oudere Jukebox kopen, maar aangezien deze kleiner, meer functies heeft & sneller is wacht ik hier wel eventjes op.![]()
![]()
voor dat geld heb je ook een 10gb iPod (ok, het is 'maar' 10gb, maar wel een stuk draagbaarder
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Maar die Ipod werkt weer niet met windows ofzo, of in ieder geval een beetje op Appeltjes gericht...
En tja ik koop liever een product wat goed werkt op de meeste systemen.
En tja ik koop liever een product wat goed werkt op de meeste systemen.
Verwijderd
Yeah ik heb um net besteld op me werk voor € 400 wel een beetje prijzig maarja heb ik meteen een goed apparaat die je ook als Externe HDU kan gebuiken
Ik heb hem laatst in mijn handen gehad en het valt vies tegen hoe groot ie nog is. Ik zou voor de i-pod gaan.
Verwijderd
Ik ben ook erg aan het denken om um te kopen. Want die iPod is niet ontworpen voor windows en ook al zijn ze met software bezig zodat dat wel werkt, er echt alles uithalen wat er in zit, zal tegenvallen denk.Op donderdag 30 mei 2002 22:27 schreef Oscar28 het volgende:
Ik heb hem laatst in mijn handen gehad en het valt vies tegen hoe groot ie nog is. Ik zou voor de i-pod gaan.
Maar van mij hoeft het eigenlijk niet zo groot..
Tis wel leuk natuurlijk om je complete mp3 collectie bij je te hebben, maar tis gelijk ook een groter/zwaarder (en natuurlijk duurder) apparaat. Daarom zoek ik eigenlijk nog naar de ideale mp3-speler met min. 128Mb geheugen (nee, CD`s branden vind ik nix). De MPIO DMG met 128Mb lijkt me wel OK
niemand heeft 'm, omdat er voor die prijs veel interessantere dingen te vinden zijn...waaronder de ipod en de Rio RiotOp woensdag 05 juni 2002 17:40 schreef AoD_Lunatic het volgende:
*laatste schop*
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
de ipod is niet gemaakt voor de PC.. en zover ik weet is die software die er wel voor gemaakt is niet volledig goed en klaar?
de Nomad Jukebox heeft iig IEEE 1394 support
..de rio riot niet
de Nomad Jukebox heeft iig IEEE 1394 support
..de rio riot niet
De mijn is onderweg vanuit de states, alleen dan met 40gb,
greetZ
greetZ
Verwijderd
WoW!Op zaterdag 08 juni 2002 21:45 schreef phemelrijk het volgende:
De mijn is onderweg vanuit de states, alleen dan met 40gb,
greetZ
bikkel
rio riot... waar kan je die vinden dan?Op woensdag 05 juni 2002 17:58 schreef Mooooody het volgende:
[..]
niemand heeft 'm, omdat er voor die prijs veel interessantere dingen te vinden zijn...waaronder de ipod en de Rio Riot
ik zoek nu al een half jaar
maar kan em nergens vinden
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Pagina: 1