Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Als dat het het geval is kan je eventueel proberebn om er een regio-vrije versie van de firmware erin te flashen.
Je mag namelijk op een regio gelockte DVD speler maar een beperkt aantal (5) maal een andere regioDVD draaien. Daarna blijft hij staan op de laatst gebruikte regio code
Mja zou kunnen helpen, morgen ff een schoonmaak cd uit mn pa zn kamer jatten...Op dinsdag 23 april 2002 00:20 schreef Terw_Dan het volgende:
maak hem eens schoon zou ik zeggen, of had je dat al geprobeerd?
Data dvds hebben geen regio, en hij kan ze überhaupt niet lezen... Dan maakt de regio ook niet uitOp dinsdag 23 april 2002 00:20 schreef (roh)violator het volgende:
Heb je niet te vaak andere regio DVD's gedraaid??
Als dat het het geval is kan je eventueel proberebn om er een regio-vrije versie van de firmware erin te flashen.
Je mag namelijk op een regio gelockte DVD speler maar een beperkt aantal (5) maal een andere regioDVD draaien. Daarna blijft hij staan op de laatst gebruikte regio code
Stichting eth0
Stichting eth0
Maar is het niet zo dat een DVD-ROM spelen een aparte laser heeft voor CD's en eentje voor DVD's? Dat dacht ik iig. Dat zou kunnen betekenen dat je DVD laser kaduuk is...
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
(-r +r dvd-rom)
En dan kan het ook nog eens zijn, dat jouw lezer die niet kan lezen.
AMD TB 1200 | Cooler Master voor 1400 | Asus A7V266 | maxtor 40.9GB 7200 rpm ATA 133 | Quantum 6.1 GB 4500 ATA 66 | asus V7100 geforce 2 MX400 + TV | 256 DDR MB intern | SB live 5.1 | Lite-on 12x10x32 | Philips dvdrom 12x40 | Sony Trinitron 17" |
Nee je bent niet heel dom.Op dinsdag 23 april 2002 12:42 schreef Jodi het volgende:
Misschien ben ik nu heel dom
Maar is het niet zo dat een DVD-ROM spelen een aparte laser heeft voor CD's en eentje voor DVD's? Dat dacht ik iig. Dat zou kunnen betekenen dat je DVD laser kaduuk is...
Had ik het toch goed...Op dinsdag 23 april 2002 12:49 schreef nadd het volgende:
[..]
Nee je bent niet heel dom.Dat klopt namelijk heb ik ook een keertje gehad. DVD-speler pakte elke CD-rom je moest er alleen geen dvd'tje instoppen. Nu gewoon hopen dat er nog garantie op zit.
Ik wist het niet meer zeker
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Neuh is gewoon PC-Zone DVDtje die ik eerder wel kon lezen...Op dinsdag 23 april 2002 12:45 schreef Vesper het volgende:
Als het om een data DVD gaat, kan het dan zijn, dat deze gebrand is in een andere DVD standaard...
(-r +r dvd-rom)
En dan kan het ook nog eens zijn, dat jouw lezer die niet kan lezen.
De laser zal idd wel dood zijn, hopelijk zijn ze bij de Mycom in een vriendelijke bui...
Stichting eth0
Stichting eth0
Hoe het kwam weet ik overigens niet.
Niet?
[Specs]
Nogmaals het gaat hier om een datadvd van zon puterblad.Op dinsdag 23 april 2002 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Zoiets had ik laatst ook, ik heb toen PowerDVD ge-uninstalled en weer opnieuw geïnstaleerd daarna werkte het weer prima.
Lijkt me sterk dat PowerDVD mn DVD speler compleet zn stuk=plastic-als-DVD-herken-en-kijk-wat-erop-staat-abilities ontneemtOp dinsdag 23 april 2002 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Zoiets had ik laatst ook, ik heb toen PowerDVD ge-uninstalled en weer opnieuw geïnstaleerd daarna werkte het weer prima.
Stichting eth0
maar goed, dat ouwe ding had allang geen garantie meer, als die van jou dat nog wel heeft, doe dan vooral de moeite niet en ga lekker een nieuwe halen
Heez, klinkt bekent.Op dinsdag 23 april 2002 16:40 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Neuh is gewoon PC-Zone DVDtje die ik eerder wel kon lezen...
De laser zal idd wel dood zijn, hopelijk zijn ze bij de Mycom in een vriendelijke bui...
Speelt hij nu wel of geen DVD films of.
Kan ik niet helemaal terugvinden.
Misschien hetzelfde probleem.
Welke OS gebruik jij?
Zie mijn topic.
Films doen het bij wel, heb geen geklik.
Maar ook die verrekte PC-zone dvd's
Win2k ProOp dinsdag 23 april 2002 22:03 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Heez, klinkt bekent.
Speelt hij nu wel of geen DVD films of.
Kan ik niet helemaal terugvinden.
Misschien hetzelfde probleem.
Welke OS gebruik jij?
Zie mijn topic.
Films doen het bij wel, heb geen geklik.
Maar ook die verrekte PC-zone dvd's
Mijne leest helemaal geen enkele DVD, zal wel iets anders zijn dus
Maar kzal ff kijken
Stichting eth0
Maar nou kraakt mn geluid weer... grr
Stichting eth0
888 voor ondertiteling