Toon posts:

Verkoop Audio

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar zouden jullie je audio spullen verkopen..

ik ben al op verschillende sites geweest als ebay , marktplaats en 2ehands.nl ...

maar hebben jullie zelf ervaring met dit soort sites... welke bevalt goed en welke niet..

Thnx

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

marktplaats bevalt zeer goed en er komen veel mensen. Ik heb er niet echt ervaring met de verkoop van audio-spullen maar wel met van alles aan andere stuff.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ga ik het daar ff proberen ..

thnx

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op dinsdag 23 april 2002 12:23 schreef Pauluz het volgende:
Oke ga ik het daar ff proberen ..

thnx
marktplaats doet het over het algemeen goed. Voor duurdere merken e.d. kun je ook www.hifi.nl of www.hear.nl proberen.

Wat is het allemaal ?!?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
denk er wel om dat marktplaats niet meer gratis is boven een bepaald bedrag..

Verwijderd

Probeer eens op www.heuff.nl of www.licht-geluid.nl

Verwijderd

Topicstarter
Marktplaats boven de 200 euro 6 euro verkoopkosten...

tis philips home cinema pakket

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
iemand is daar handig op ingesprongen.. www.gratismarktplaats.nl .. staat alleen nogniet zo gek veel op...

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Marktplaats is erg goed en 6 euro is niet zoveel.

Wij nederlanders moeten er maar eens aan wennen dat voor niks de zon opgaat en dat je voor de rest moet betalen :P

btw, om dezelfde reden (wij nederlanders willen nergens voor dokken) is ebay.nl aan het floppen, terwijl de amerikaanse ebay de pan uit heerscht

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op dinsdag 23 april 2002 00:02 schreef Razorfist het volgende:
marktplaats bevalt zeer goed en er komen veel mensen. Ik heb er niet echt ervaring met de verkoop van audio-spullen maar wel met van alles aan andere stuff.
www.marktplaats.nl

Zeer druk bezochte site waar je elk artikel wel kunt verkopen. Ik heb mijn playstation2 er binnen 1 dag verkocht! De kerel kwam hem dezelfde dag nog met de trein halen. (van 700 voor 550 euro). Sindsdien heb ik er zelf wat drumspullen overgekocht. Perfecte site, handig systeem, druk bezocht... Doen ;)
Marktplaats boven de 200 euro 6 euro verkoopkosten...
Oh, dat was nog niet toen ik er iets verkocht had :) En ach, ik vind het wel redelijk. Tis een dienst van hun die best goed is, dus een beetje geld (want ach, 6 euro over bv. 400 euro boeiend) mogen ze best vragen vind ik.

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Op dinsdag 23 april 2002 15:18 schreef nikao het volgende:
iemand is daar handig op ingesprongen.. www.gratismarktplaats.nl .. staat alleen nogniet zo gek veel op...
Dit is zeker een goed alternatief, nou alleen nog wat meer aanbod erop..

Verwijderd

markt.hifi.nl natuurlijk ;)

Verwijderd

Beste ervaring heb ik gewoon met marktplaats.nl :)
Ik vind al die regels die ze bij e-bay hebben opgesteld bepaald niet uitnodigend, ben het voor de grap is door gaan lezen.
Pagina: 1